• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Unraid Topic

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Heb die SM kaart 2de hands gekocht... Op unraid forum gecheckt. Volledig ondersteund. Dus ik zag daar geen probleem in. Maar ik heb dan ook geen probleem met de kaart...   Waarom moet je die flashen trouwens?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Heb die SM kaart 2de hands gekocht... Op unraid forum gecheckt. Volledig ondersteund. Dus ik zag daar geen probleem in. Maar ik heb dan ook geen probleem met de kaart...



Waarom moet je die flashen trouwens?

Heb ook een korte tijd zo ene gehad maar kan me niet herinneren dat ik er problemen mee had met WD Greens...


Waarom flashen : http://lime-technology.com/forum/index.php?topic=12767.0
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Hmm. Ik krijg ineens een DISK_DSBL bij mijn unraid. Dat is toevallig op mijn HD dat vroeger mijn parity was. Dat is ook de HD dat is aangesloten is op mijn supermicro kaart... Zou dat daar aan kunnen liggen? Het is een WD Green. Had iemand niet hier een probleem daar mee?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.491
311
93
Disc was dus stuk volgens iemand op unraid forum...   Toevallig ging ik net die WD red in mijn server steken. Dat zal nu dus nog altijd gebeuren maar komt nu in vervanging komen van mijn 2TB WD green dat stuk is gegaan...   Dus ipv 3TB gewonnen heb ik maar 1 TB extra bij... :angry:   Zou wel eens graag die disc dat stuk is gegaan willen testen. Iemand een idee hoe ik dat kan doen? Want als ik ze in een mount steek wordt die HD niet gevonden door windows. Kan ik 1 of ander prog dl waardoor die disc wel kan gelezen worden in Windows?   Heb altijd al afgevraagd wat er zou gebeuren als er een disc stuk zou gaan. Dat is dus nu het geval. Nieuwsgierig of ik iets kwijt zal zijn. Momenteel is de HD aan het rebuilding. Nog 920 minuten te gaan. Dan zal ik een antw hebben...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Wordt tijd he
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.278
211
68
Dat je daar een bericht moet aan verspelen, is die post count voor jou dan zo belangrijk ? <_<
1f61b.png
  RC = Release Candidate, tja dat zegt het natuurlijk reeds, dan is een finale release niet meer veraf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Wat hebben jullie toch met die berichten counts.. Wie kijkt daar nu naar?   RC zou inderdaad release candidate moeten zijn   Maar ondertussen dus al RC 16 en eigenlijk ist meer, want af en toe heb je zelfs nog a, b ,c ...   Dat noem ik eigenlijk allemaal geen rc meer Duurt al meer dan een jaar RC
1f609.png
  Beter nog wat betas gebleven
263a.png
achja, tkind een naam geven
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Er komt een nieuwe webgui en plugin manager.

5.0 is klaar.. Ekel nog de docu en de nieuwe gui die sf moet vervangen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.767
422
98
Earth
Zopas geupgrade naar 5.0 stable zonder problemen uiteraard Nieuwe webgui is trouwens veel beter !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Ga nog wat wachten want moet dan weer nieuwe vdmk maken en wachten op de VM tools voor deze versie.
 
Laatst bewerkt door een moderator: