• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

upgrade speakers

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Tja, mijn "ruimte" is de living, en die valt in het niets bij een dedicated natuurlijk, maar foto's zal ik zeker maken eens upgrade is gebeurd ! Slechter kan mijn ruimte bijna niet : veel vensters, geen tapijt, de TV zit werkelijk tussen schouw en trap gewurmd, speakers moeten hangen,... om gek van te worden
2639.png
De TV is dan ook nog niet goed gecentreerd tussen de fronts, staat licht uit het midden net naast de schouw. De center speaker moet ik dan nog boven de TV hangen, zoniet kan deze laatste niet onder de trap staan ; dus dialoog "lijkt" soms uit het plafond te komen... Als ik fim kijk of muziek luister, moeten alle gordijnen dicht : anders is het niet doenbaar.   De luistersessie is uitgesteld naar begin november, dan heeft de Franse Focal dealer ook de Aria reeks binnen. Als 't aan madam ligt, wordt het de 700-reeks, dat zijn de kleinste
263a.png
Als 't aan mij ligt uiteraard de 800-reeks, en dan kom je qua prijs al dicht bij de Aria serie. De dealer zelf vindt deze fantastisch, maar laat ons eerlijk wezen : die zal de nieuwe natuurlijk promoten. Naast Focal doet hij ook nog Cabasse. Blijkbaar ook goed en zeer mooi design, maar mijn keuze naar Focal ligt sowieso vast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Fotos van je living mag ook hoor, hoeft echt geen dedicated tr zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator: