• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video deurbellen

Yep. Heb ik gelezen. Maar aan mijn voordeur is er geen netwerk kabel. Zelfs geen elektriciteit voorzien. In de buurt is er dat wel dus kan doorlussen. Maar uiteraard moet dit gedaan worden door iemand met voldoende kennis er van.

Daarom dat die eufy wel gemakkelijk is voor mijn situatie.

Hoe is jullie ervaring met de Eufy deurbellen? Ik lees veel reviews die spreken over grote vertragingen, klopt dit? En welk type hebben jullie?

Er zat wel wat vertraging op. Maar sinds enkele maanden heb ik er 1 van ubiquity. Daar is dat veel minder het geval. Uiteraard niet vergelijkbaar want nu is het verbonden met een netwerk kabel.

G4 Doorbell Pro dan vermoed ik? Mijn ouwe trouwe G4 Doorbell hangt er nog altijd en zou het nog altijd moeten doen. Gaan we meemaken eenmaal de elektriciteit terug aangesloten is en mijn netwerk spullen er terug staan. Nu bezig met zware renovatie werken.

Ja, die heb ik ook en ook tevreden van (buiten dat de knop niet tegen zonlicht kan), maar het is voor een kennis en als ik die helemaal op Ubiquiti moet zetten, wordt het nogal uur. Daarom mijn vraag over Eufy, want dat lijkt me dan het beste alternatief.

Ik had dit per ongeluk in pb gezet, toch hier ook maar ff

Vraagje
Ik heb een eufy deurbel model T8210
Sinds kort krijg ik in de app de melding dat de deurbel uitgeschakeld is omdat de batterij bijna leeg is.

Echter de deurbel zit aangesloten op netvoeding met een transfo ertussen.
Ik heb de transfo uitgemeten en die is nog ok.
Ook op de bedrading aan de bel zelf, meet ik nog genoeg volt.

Ik vermoed dat de interne batterij stuk is?
Kan ik die vervangen of is gans de deurbel bij deze compleet nutteloos/stuk

Ik denk dat hij nog geen 5jaar oud is.

Ik heb de niet-POE versie. Die krijgt zijn stroom van de transfo in de kast, maar er zit ook een batterij’tje in. Op het moment dat iemand aanbelt en de gong gaat, dan wordt stroom van bel voor een fractie van een seconde afgesloten en daarvoor is de batterij nodig. Dit komt voor bij alle deurbellen met een klassieke schakeling.

Als je dat echt niet wil, dan moet je voor de POE versie kiezen of de gewone die ik heb en met USB-C bekabelen.

Ik wou destijds de POE versie, maar met black Friday was de G4 Pro gewoon heel goedkoop. Hangt er dus nu een maand of 7 naar volle tevredenheid.

Mja ik denk dat bij eufy net die batterij het begeven heeft en ik wil dit geen 2x , om de 5j een bel vervangen is onnozel.
Ik heb geen utp kabel dus das geen optie.
Ik zou het dringend moeten weten want de actie van reolink loopt af binnen 3,5u
Het is wel de goedkoopste optie...
Unifi is een pak duurder, eufy moet ik terug een homebase kopen?
I dunno
Wat zouden jullie doen?

Toch de reolink gekocht, ik moet het niet meer weten met de batterij
In de reolink zit geen batterij.

Hoe werkt dat dan? Want de stroom slaat normaal af bij alle bellen als je de knop in drukt.

Wat ik nog vergeten zeggen was: bij Unifi kun je mechanische gong uitzetten en dan blijft er wel stroom op de deurbel als je op de knop drukt. Dus dan ben je ook niet afhankelijk van het batterij'tje.

Laatst bewerkt:
Geen idee, maar het is wel degelijk zonder... Er zijn nog modellen die geen batterij hebben zoals nest, hikvision, en logitech.
De rest is allemaal met een batterij die gaat zwellen na verloop van tijd.
Dat wil ik echt niet meer. Dus ook unifi viel af.

Ferm content dat ik die weg gegaan ben.

Deurbel ontvangen en al werkend.
Ging allemaal heel vlot, ook de integratie in HA.
Maar zit wel met iets verveeld.
Nu dat ik de eufy bel losgemaakt heb, heb ik hem es als test via een micro usb kabel opgeladen.
En rara, hij staat nu op 99%
Maw toch niet defect?
Snap er niets van.
In de app zei hij dat de bel leeg was (en was ook zo), maar de voeding die toekwam gaf gewoon nog genoeg stroom.. dus dacht ik kapotte batterij.
Maar nu via micro usb , laadt hij dus gewoon op.

Ik sta daar nu mee...

Back
Bovenaan