• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Video streaming diensten

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Waar gaat dit naar toe..

Jammer dat er een alleenrecht is op films/series. Media dat al jaren oud is moet toch op meerdere platforms te bekijken zijn? Ik denk dan bv aan nog populaire reeksen zoals Friends, The Office, ...

Snap wel de strategie van Disney+ en Apple. Geen binchwatching. Elke week nieuwe afleveringen voor het publiek aan je binden. Maar sommige doen ook graag aan binchwatching.. Ik kijk liever in 1 week een ganse reeks uit ipv 10 weken elke week 1.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Waar gaat dit naar toe..

Jammer dat er een alleenrecht is op films/series. Media dat al jaren oud is moet toch op meerdere platforms te bekijken zijn? Ik denk dan bv aan nog populaire reeksen zoals Friends, The Office, ...

Snap wel de strategie van Disney+ en Apple. Geen binchwatching. Elke week nieuwe afleveringen voor het publiek aan je binden. Maar sommige doen ook graag aan binchwatching.. Ik kijk liever in 1 week een ganse reeks uit ipv 10 weken elke week 1.

Mee eens, ook liever volledig seizoen in 1
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Pfff...
Als ik op dit moment voor een of andere versplinterde videodienst zou kiezen, opteer ik nog het liefst om bv maandelijks van streamingdienst te veranderen.


We hebben nu al...

Netflix
Disney+
Apple TV+
Videoland
Amazon Prime Video (onlangs een gratis maand geprobeerd, en het was gêne vette zenne).
Pathe Thuis
Telenet, Proximus, enz...
HBO
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Wij hebben Telenet play, heb ook een gratis Apple TV plus maar tot nu toe nog niet gebruikt omdat we het niet kunnen streamen naar de tv, ht...
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Heb jij geen enkele dan?
Aangezien geen enkele streamingdienst momenteel een totaalpakket kan aanbieden, zie ik het nut er niet echt van in.
Een gratis proefperiode of abonnement delen is het enige wat me mogelijks over de streep zou kunnen trekken.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Telenet play vind ik wel een mooie. 10euro voor alles van HBO en nog veel meer. Vind ik een mooie prijs.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Dat Telenet Play met de prijs van €10 voor sommige iets kan betekenen wil ik best geloven.
Alleen vind ik de totaalpakketten die ze dan aanbieden belachelijk duur, dus waar sta je dan met Telent Play aan de prijs van €10.
En die snelheid waar ze dan graag mee uitpakken, wie heeft dat als particulier daadwerkelijk echt nodig 😂
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Is meer upload dan download snelheid. Werk veel van thuis uit, met video conferences etc... een stabiele verbinding met voldoende uploadsnelheid is dan ook een must.

bij Telenet hebben ze nu ook weer een stap vooruit gezet met de tv box en nieuwe app. De dingen zijn beter geïntegreerd je hebt meer instelmogelijkheden, een heel ruim zenderaanbod enz... en interface is mooier gemaakt.

ook gemerkt dat ze regematig de dingen verbeteren.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Is meer upload dan download snelheid. Werk veel van thuis uit, met video conferences etc... een stabiele verbinding met voldoende uploadsnelheid is dan ook een must.

bij Telenet hebben ze nu ook weer een stap vooruit gezet met de tv box en nieuwe app. De dingen zijn beter geïntegreerd je hebt meer instelmogelijkheden, een heel ruim zenderaanbod enz... en interface is mooier gemaakt.

ook gemerkt dat ze regematig de dingen verbeteren.
Voor een groepvideo 7+ deelnemers heb je maar maximaal 8 Mbps / 512 kbps nodig.
Dan lijkt me Telenet hiervoor overkill, toch?

Al lijkt me dit niet de juiste rubriek om deze discussie hier neer te zetten ;)
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Jamaar ik ben niet begonnen hè. scarletupload snelheid is maar 4mb /sec... onze video conferences zijn meestal tussen de 5 en 15 man, we gebruiken ms teams en dat werkt wel goed.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Klopt helemaal, ik heb de aftrap uit interesse gegeven en mijn schuld :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mijn vrouw heeft vorige week een nieuwe iPhone gekocht. Dus we hebben nu gratis 1 jaar Apple TV. Dit weekend geactiveerd. Helaas kun je de app niet installeren op ShieldTV. Zucht.. Wat is de beste manier om dat op je tv te krijgen? Ik heb wel een iPad ook...