• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Videofoon - smarttv

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Hi guys,

Vooreerst: mijn beste wensen nogmaals voor iedereen op dit supercoole forum
263a.png


heb een vraagje - mijn grootvader zijne parlofoon is kapot. We zouden een nieuwe videofoon willen zetten. Maar ik vroeg me af er er zo geen systeempke bestaat dat ook aan te sluiten is op zijn TV. Het is nog ne plasma en het ding heeft hdmi connecties. Ik dacht, misschien kunnen we aan apple TV installeren, zodat we van zijn TV direct een smartTV maken ook en waarop we dan een of andere app installeren die te connecteren valt met zo ne videofoon?

Iemand een goed idee dus van hoe de TV te gaan gebruiken enerzijds als smarttv en anderzijds als beeldscherm voor wat er aan de deur gebeurt? Het is nen oude mens en dus niet goed meer te been, dus zou handig zijn als hij op die manier dan in 't groot kan zien wie er aan de deur staat, kan opendoen en eventueel es wat op internet kan snuisteren ook ...

Alvast bedankt voor de tips!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
camera aan voordeur in combinatie met Marmitek tv anywhere. Draadloos het signaal doorsturen en dus te bekijken op zijn al dan niet smart tv
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.679
207
73
Heeft 'em vandaag ook al een electrisch slot steken ? Groot verschil tussen gewoon kunnen zien wie er van voor staat en ook nog eens een deur open kunnen doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
jvanhambelgium zei:
Heeft 'em vandaag ook al een electrisch slot steken ? Groot verschil tussen gewoon kunnen zien wie er van voor staat en ook nog eens een deur open kunnen doen.
indeed, dat is er al
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
ilstino zei:
camera aan voordeur in combinatie met Marmitek tv anywhere. Draadloos het signaal doorsturen en dus te bekijken op zijn al dan niet smart tvh
mm, moet ik es bezien zie, thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.679
207
73
Je moet al deze systemen niet te high-tech maken ... je wil immers niet dat het 30seconden gaat duren voor er uiteindelijk op een scherm te zien is wie er aan de deur staat.
Zit grootvader dan altijd voor de TV ? Mischien kijken naar iets om op een draagbare unit iets van beeld & geluid te hebben ? Of toch alvast iets van geluid zodat hij kan aangeven dat 'em onderweg is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
die TV staat inderdaad constant aan vandaar dat een systeem op TV 'beter' zou zijn - hoe minder extra schermpkes en bakjes, hoe beter - vandaar dat ik dacht, ideaal op die grote TV, daar ziet'm dan beter op ook nog eens
Anders misschien tablet size ding direct naast zijn bed, maar ik ken dat, als dat naast hem staat ofzo of zijne rolator ligt daar rap een glas cola over
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: