• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar ga je binnenkort naar toe?

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Yep. Ik ben net terug.. Anders was dat ook einde in mineur..
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mijn zoon komt straks om 24u thuis van oostenrijk
skireis met school
vorige week vrijdag vertrokken (was toen al kantje boord)

vandaar zijn ze vanmorgen huiswaarts gekeerd (iets vroeger dan normaal)
Normaal was vertrek voor deze avond voorzien

ze hebben dan toch nog een zo goed als volledige reis gehad
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Sardinië kan ik dus op mijn buik schrijven. We kunnen eventueel omboeken tot 31/12 maar één van de mensen die ging meegaan ziet het niet meer zitten om dit jaar nog een trip te maken. In geval van de vluchtmaatschappij zal dus wellicht overmacht ingeroepen worden en als we niet omboeken kunnen we naar ons geld fluiten.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Dan kan je toch nog altijd voor jezelf omboeken? Als die andere dan niet wil is hij zijn geld kwijt, maar jij niet..
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
157
66
...we hadden hier ook een weekendje zeilen geboekt in april, gelukkig zijn de verhuurders begripvol en kunnen we omboeken naar latere datum.. de zomervakantie wordt ook nog spannend..
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Ergens tegen einde juni (laatste week) wel ergens met de auto naartoe, bestemming nog te bepalen.
De "grote verlof" is maar voor half september, dus ik denk tegen die periode dat we redelijk terug in "normaal" regime zitten, internationaal vluchtverkeer zal dan wel terug up & running zijn.
Veel volk op bestemming komen we toch niet tegen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Het zal worden afgeraden om buiten belgie te gaan, vermits de landen rondom later in crisis zitten
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
157
66
Zolang je in Europa blijft zitten die min of meer wel op dezelfde golf... maar denk toch dat het spannend zal worden.... bij ons staat de teller op 12 juli...
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Idem hier.. 2de week maart skivakantie... En ik maar binnen blijven en mooi aan de regels houden...
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Wij moeten binnenkort wel beslissen.
Verdikke
en het ging dit jaar net om de hond bij vrienden te doen, volgend jaar lukt dat niet meer omdat zij dan zelf een hond hebben

Bovendien als we gaan, moet ik erna een week in quarantaine
En vermoedelijk dus de kids ook, dus das een week geen school
dat gaat niet