• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Waar ga je binnenkort naar toe?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ja he
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
voorlopig geen vakanties in het uitzicht. Misschien proberen om in 2014 nog eens naar New York te gaan.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Niet echt binnenkort maar wel geboekt afgelopen weekend. Vliegtuig ticket naar Nicaragua
1f61b.png
  4 Oktober vertrek ik voor iets meer dan 3 weken. Eindelijk eens naar Latijns Amerika. Mijn ontbrekende continent (buiten Antartica).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Binnenkort nr Mechelen, verwenweekend
263a.png
Daarnaast misschien Eurodisney, en zomervakantie in Turkije. die ligt al vast. Misschien nog eens nr Frankrijk but thats it.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Gisteren te horen gekregen dat we onze rondreis naar Australië mogen annuleren, aangezien de vrouw geen 4 weken verlof mag nemen. 3 Weken en 2 dagen mocht dan bvb wel (begrijpen wie het begrijpen kan...). Zwaar ontgoocheld aangezien we allebei er al enorm naar uitkeken! Ach ja, niets aan te doen. Het zal dan 22-24 dagen USA worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Damn. Dat is wel heel jammer...   Ik krijg normaal gezien ook nooit 4 weken verlof. Maximum is 3 weken en dan enkel in bepaalde maanden. Verlof in Oktober heb ik nog niet aangevraagd maar dat zal wel geen probleem zijn omdat ik weet wanneer ik zoveel verlof kan krijgen.   Moet je dan geen annulatiekosten betalen? Waar zou je naar toe gaan in Australie? Wat zal het in de US worden? Ben daar 10 jaar geleden geweest en ook een heel mooie rondreis gedaan van 4 weken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
USA en Australie is iets wat we graag nog willen doen, maar het komt er nooit van. Schotland, zeer mooi, alleen wel met de gedachten vertrekken dat je veel regen gaat zien, dan kan het alleen maar meevallen
263a.png
  Vakantieplannen voor 2014, zijn.... - Londen voor een weekeinde - Bos/bergwandelingen weekje Duitsland/Oostenrijk - Moezel weekeindje: voorraad wijn aanvullen. - 15 dagen Spanje vlakbij "Port Aventura" - en nog enkele losse midweekjes, waar dat zien we nog wel   Voor de rest, veel op het werk om dit bovenstaande mogelijk te maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Londen zit er bij ons ook in voor eind 2014
1f609.png
lol je laatste zin is goud waard !   15 dagen spanje bij port aventura, heb je een adresje?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Londen zit er bij ons ook in voor eind 2014
1f609.png
lol je laatste zin is goud waard !   15 dagen spanje bij port aventura, heb je een adresje?
1f609.png
Gewoon eens rondkijken daar en vooral geen inkopen of de vrouwen moest ik niet meer kunnen tegenhouden, hé
263a.png
Zal het adres voor je eens opzoeken, heb het even niet meer bij de hand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Damn. Dat is wel heel jammer...   Ik krijg normaal gezien ook nooit 4 weken verlof. Maximum is 3 weken en dan enkel in bepaalde maanden. Verlof in Oktober heb ik nog niet aangevraagd maar dat zal wel geen probleem zijn omdat ik weet wanneer ik zoveel verlof kan krijgen.   Moet je dan geen annulatiekosten betalen? Waar zou je naar toe gaan in Australie? Wat zal het in de US worden? Ben daar 10 jaar geleden geweest en ook een heel mooie rondreis gedaan van 4 weken.
We hadden nog niets geboekt hoor (bedoelde eerder dat we onze reisplannen mochten annuleren..) Onze prijsberekeningen enzo waren wel allemaal rond. We moesten enkel nog de "go" van mijn vrouw haar chef hebben...   Ik kan aannemen dat er een bepaalde policy moet zijn, maar ik heb het er wel moeilijk mee als er gezegd wordt "3 weken en een dag of 2 mag, maar 4 weken gaat niet". Ja sorry dat is in mijn ogen bullshit. Uiteindelijk spreken we over 3 werkdagen extra... Tussen half december en half januari mochten we dan wel 4 weken nemen (logica?), maar dat was voor ons niet interessant aangezien het dan moessonseizoen is...   Voor Australië dachten we eerst 16 dagen Brisbane - Cairns te doen, dan 6 dagen Red Centre en tot slot 4 dagen Sydney. US zal de klassieker worden: San Francisco - Yosemite - Death Valley - Las Vegas - Zion - Bryce - Monument Valley - Lake Powell - Grand Canyon - LA - Santa Barbara - Monterey - San Francisco.   We zoeken nog een stop tussen Grand Canyon en LA. Palm Springs wordt vaak genomen maar vanuit de Grand Canyon is dit 7u rijden. Optie is bvb Grand Canyon - Phoenix - Palm Springs - LA.   Arches en Mesa Verde zouden we er ook graag nog bij doen, maar dat zal niet lukken vrees ik. Anders zit het veel te vol.   Ik zie de US zeker niet als straf hoor. Deze reis staat al lang op mijn lijstje. Het probleem is dat we eigenlijk alles al gepland hadden voor Australië, waardoor we al aan het dromen waren van de zonsop/ondergang aan Uluru, het gaan duiken in het Great Barrier Reef etc...   We hadden nu ook liever eerst Australië gedaan aangezien je dat moeilijker kan doen eens je kinderen hebt. Met kinderen kan je nog altijd makkelijk naar de US reizen in de zomermaanden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Tussen LA en Grand Canyon hebben wij Lake Havasu gedaan. Wij zijn daarvoor langs Joshua Tree NP gereden. Park zelf is niet zo speciaal maar wij hebben daar een offroad traject gedaan dat wel de moeite was. Daarvoor moet je wel een jeep hebben uiteraard... Was onze eerste dag want wij landen in LA 's avonds. Het park stond nooit in ons initiele planning maar hebben vanaf dag 1 Santa Barbara geschrapt in ons planning en direct naar Gran Canyon gereden met die tussenstop dus. LA hebben we pas op het einde van de reis bezocht.   Bryce en Monument Valley vond ik super. Probeer anders ook Canyon De Chelly in je traject op te nemen. Vond ik prachtig en samen met de andere 2 de mooiste parken dat we gedaan hebben. Arches is ook wel mooi. Mesa Verde wouden wij ook doen maar was afgesloten wanneer wij er waren wegens brand. Na Monument Valley hebben wij in Moab geslapen. Heel leuk stadje. In de buurt heb je dan ook Arches en Canyonlands NP.   Wij hebben in ons 4 weken een serieus traject gedaan. We zijn tot Salt Lake City geraakt als meest noordelijke punt. Meest zuidelijke was San Diego en Tijuana. Daartussen uiteraard vele mooie plaatsen gezien. Zou nog eens moeten opzoeken wat ons traject ongeveer was. Las Vegas hebben wij ook gedaan. Must see eigenlijk als je naar daar gaat...   Als je in de zomer gaat kan je eventueel een tentje meenemen. Heel goeie campings in de USA. De meeste komen daar ook met een mega camper en je hebt daardoor je sanitaire installaties bijna alleen voor u. Uiteraard is daar alles heel proper als je de iets beter camping neemt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Van 21 tot 24 Februari een citytrip naar Budapest
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
ik ben mijn vriendin nog een citytrip naar Londen schuldig. (was haar verjaardagscadeau)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nice

London staat hier dit jaar ook gepland
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Mijn reisplannen voor 2014 worden nog een beetje aangedikt
1f61b.png
  Ik had reeds: - 21 tot 24 Februari: Budapest - 4 tot 27 Oktober: Nicaragua   Komt daar nog bij: - 12 tot 19 April: Sölden!   Toch nog gaan skien dit jaar. Had de hoop al bijna opgegeven...   Goeie vooruitzichten
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Nice !   Hier niet veel vooruitzichten. Ze zijn de keuken aan het veranderen, zelf al 2 dagen erin gewerkt en serieeeeeeeeeeeeeeuze metamorfose ! Howly shit dit is knap !   Voor de rest, brief ontvangen van belastingen dat ze gemist zijn en 2000 euro terugvragen.   Zomaar.   Rem dicht dus hier :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Komt daar nog bij: - 12 tot 19 April: Sölden!
Allez, laten we hopen dat er dan nog sneeuw mag liggen ... ge kunt tegenwoordig vanalles verwachten! Mah bon, voor den aprés-ski zou ik ook al gaan zenne
1f609.png
  Volgende week enkele dagen naar Berlijn sé om dat daar eens te gaan inspecteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Morgenvroeg uit de veren om onze 3-daagse Citytrip naar London te starten. We hebben gekozen om met de trein te gaan, kwestie van wat meer avontuur te beleven en de heen en terug uren wat beter te kunnen kiezen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Morgenvroeg uit de veren om onze 3-daagse Citytrip naar London te starten. We hebben gekozen om met de trein te gaan, kwestie van wat meer avontuur te beleven en de heen en terug uren wat beter te kunnen kiezen
263a.png
Hey hey, de trein is altijd een beetje reizen
263a.png
Tenminste, als den BuDDHa niet achter het stuur zit
1f606.png
  Have fun!
 
Laatst bewerkt door een moderator: