• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Thx.
Ik ben nu eigenlijk tv loos ,m'n trouwe Pana plasma is zopas de deur uit en m'n nieuwe tv leveren ze pas Woensdag.:(

Ach, het wachten zal zeker de moeite waard zijn :). Toen ik mijn plasma vervangde door een OLED uit 2015, viel mijn mond al open van het verschil😎
 

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.910
242
73
Na jaren trouwe dienst, de oude poetsvrouw ontslagen (Roomba 555) en een nieuwe aangeschaft:
irobot-roomba-e5.jpg
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dan kan het aftellen beginnen! Proficiat.

Het is toch ook eens iets dat ik graag zou willen doen, ik ga elk jaar camperen - maar dit lijkt me toch iets specialer. Ik was ook toevallig vandaag met een collega aan het praten die juist terug is van 2,5 weekjes rondreizen met een gehuurde mobilehome (voor de eerste keer) en ze vonden het een geweldige ervaring.

Waar gaat de eerste trip heen? In ieder geval, veel reisplezier!
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
@ ToothLess ToothLess
Bedankt

luckske luckske
De eerste trip zal een ergens weekendje in Zeeland zijn om wat te fietsen, wandelen, enz..

De grote vakantie zal Portugal of Slovenië worden, er ligt niets vast..we volgen gewoon de zon.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ideaal als home cinema, dan moet je niets verkopen. En als iemand last heeft van het lawaai, dan rij je gewoon verder :)
Dat zou inderdaad nog eens een gedacht zijn :)
Met een airco en verwarming kan ik hier in zowel in de zomer en winter vertoeven.