• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Niemand zin om nu zelf een subwoofertje te bouwen? Ik heb hier wel nog zo'n 20 woofers liggen... ik kan ze nu toch allemaal zelf niet gaan bouwen?!? 😱

Geef gerust eentje :p
Ik denk dat de mensen nu vooral het broodnodige kopen..

Hier en daar een klein willetje misschien maar geen luxueuze dingen die veel geld kosten
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Geef gerust eentje :p
Ik denk dat de mensen nu vooral het broodnodige kopen..

Hier en daar een klein willetje misschien maar geen luxueuze dingen die veel geld kosten
Ik spaar meer in deze crisis dan wanneer ik buiten kan komen en m'n hobbies kan uitoefenen ;-)
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
Was hier ook al aan het kijken naar andere opties... misschien de bureau ruimte eens aanpakken...
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.149
68
58
Dus ik ga naar de lokale bier en wijnhandel . ;)

Heb de lokale economie juist een rugge steun gegeven dus nu is het aan iemand anders . ;)
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.515
157
66
De kasten van den bureau zullen niet komen van den Ikea eerder lokale meubelmaker :)
 

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Beste manier om de economie (opnieuw) draaiende te houden is geld spenderen.. Liefst lokaal 😉
Klopt, maar schoenen ga ik bij hypocriet Torfs nooit kopen. Tof hoor zijn campagne en radiospots om lokaal te kopen, maar wel lekker zijn drukwerk in Polen laten doen ... bah 😐
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Een simpele videokaart gekocht bij Alternate.be. Met mijn huidige oude PC moet je kiezen tussen DVI of HDMI voor scherm. Je kan niet beide.. Dus met dit kaartje van 50 euro is dit opgelost...
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ewel dat bevestigt toch wat ik zeg :p
Ik bedoel eigenlijk dat ik nu extra geld zou kunnen uitgeven voor HT doel einden, want ik geef nu niks meer uit aan m'n RC racen.
Maar voorlopig geniet ik enkel nog in de HT en verander ik niks meer tot er een nieuwe komt, dusja, kzal dan maar eens extra sparen deze maand ;-)

Maar mensen die nu tijdelijk werkloos zijn, zullen wss nu wel ietske krapper bij kas zitten en geen dure dingen meer kopen. Gelukkig ben ik daar (nog) niet aan toe en hopelijk blijft dat ook zo.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
En al dat geld van die reizen die we niet gaan maken... daar koop je wel wat mee hoor. 😇

wacht een beetje, den dag dat ze wat maatregelen opheffen, staat iedereen klaar om weer de vlieger te nemen, ze car in te springen... ahja, zich thuis zo neig moeten vervelen, dag in dag uit op mekaar gezicht (en dat van de kinderen) moeten zien - daarboven niets om handen om u in uw kot mee te kunnen amuseren, uw tijd te verdrijven? Da's gelijk ne wilden hond aan de ketting waar ze dan op een gegeven moment die ketting doorknippen - De (lokale) reisagentschappen en vliegm. sponsoren heet dat dan, ahja want die hebben het moeilijk gehad, 't waren de eersten die op hun poten stonden om geld te vragen vorige maand ;-) watch it... dus da geld voor een wooferke?! naahhhh... op uw buik schrijven ! sorry he :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Er zijn ook ongelooflijk veel promo's voor vakantie.. Meestal met start vanaf de zomervakantie maar ook erna. Uiteraard is buiten de schoolvakanties gaan niet voor iedereen een optie.

Anyway. Mijn skivakantie is nog net kunnen doorgaan. Volgens mij waren wij de laatste die nog een ganse week zijn kunnen gaan...

Mijn citytrip naar Kiev eind mei zal allicht wel geannuleerd worden. Voor mijn 2 weken vakantie eind oktober is het nog afwachten. Die is echter wel al geboekt in Februari voor de corona crisis..
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Mijn citytrip naar Kiev eind mei zal allicht wel geannuleerd worden. Voor mijn 2 weken vakantie eind oktober is het nog afwachten. Die is echter wel al geboekt in Februari voor de corona crisis..
Eind oktober mag geen probleem zijn, al zal het wat afhangen naar welke richting.
Ik mag het hopen, normaal gezien rond half-september zijn we ook weg maar voorlopig denk ik niet dat het niet zal doorgaan. Mogelijks op de luchthaven met maskertje. Maar tegen dan moet luchtvaart terug bollen of alles & iedereen is failliet ;-)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Eind oktober mag geen probleem zijn, al zal het wat afhangen naar welke richting.
Ik mag het hopen, normaal gezien rond half-september zijn we ook weg maar voorlopig denk ik niet dat het niet zal doorgaan. Mogelijks op de luchthaven met maskertje. Maar tegen dan moet luchtvaart terug bollen of alles & iedereen is failliet ;-)

Goed punt.. Maar ik heb "idyllische" vakantie plannen in Congo/Rwanda. Dat kan dus nog gevaarlijk worden...
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Goed punt.. Maar ik heb "idyllische" vakantie plannen in Congo/Rwanda. Dat kan dus nog gevaarlijk worden...
Boah, wij zitten normaal in vogelvlucht zo'n 2500km van waar jij hoop te zijn.
Nu ik veronderstel dat je vb ergens in Virunga NP hoopt te geraken (voor de aapkes ;-) , tja zolang je maar geen super dichtbevolkte Afrikaanse smeltkroezen aandoet ... want die gaan daar nog wa meemaken peis ik ... je hoort er niet veel van in de media, maar...
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Sphinkx