• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

davylermi

Member
5 okt 2014
219
0
21
broodro0ster zei:
Een paar KEF R700's


P1013879.JPG
Daar ga je veel plezier aan beleven! Nu nog de R600C!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Blijven na al die jaren nog steeds mooie pareltjes
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
sam zei:
Ramen en een poort in 1 vlak
Ramen en garagepoort? onze garagepoort loopt ook door in muurbekleding, en dit was voor ons 1 van de grootste verrassingen qua prijs. Waar heb je ze gekocht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
sandervdw zei:
Ramen en garagepoort? onze garagepoort loopt ook door in muurbekleding, en dit was voor ons 1 van de grootste verrassingen qua prijs. Waar heb je ze gekocht?
Ramen bij De Boever in Wetteren Poort bij Separat in Antwerpen

Aanvankelijk prijs laten maken bij L-Door. Was toen net geen 11000€ BTW in (en onze poort is nu eerlijk gezegd niets speciaals). Nadien ook nog gaan horen bij Idem Poorten. Dat was iets goedkoper dan L-Door. Nadien via onze architect identiek dezelfde offerte van L-Door ontvangen, als diegene waarvoor we eerst zelf bij L-Door geweest waren. Prijsverschil tov de offerte aan ons en de offerte via onze architecte was bijna 3000€! Nadien toevallig op Separat gevallen, waardoor we nu slechts 6800€ BTW in betalen voor dezelfde poort als bij L-Door.

Voor de geïnteresseerden: http://www.separat.be/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
sam zei:
Ramen bij De Boever in Wetteren Poort bij Separat in Antwerpen

Aanvankelijk prijs laten maken bij L-Door. Was toen net geen 11000€ BTW in (en onze poort is nu eerlijk gezegd niets speciaals). Nadien ook nog gaan horen bij Idem Poorten. Dat was iets goedkoper dan L-Door. Nadien via onze architect identiek dezelfde offerte van L-Door ontvangen, als diegene waarvoor we eerst zelf bij L-Door geweest waren. Prijsverschil tov de offerte aan ons en de offerte via onze architecte was bijna 3000€! Nadien toevallig op Separat gevallen, waardoor we nu slechts 6800€ BTW in betalen voor dezelfde poort als bij L-Door.

Voor de geïnteresseerden: http://www.separat.be/
herkenbaar patroon, wij ook eerst L-Door en Idem gaan horen (beiden ook +10k excl BTW maar met serieus stuk gevel bij). Dan zijn wij bij TSV (http://www.tsv.be/nl/nieuwigheden) terecht gekomen. Had Separat nog niet gezien (is op 100m van mijn deur, was misschien wel handiger geweest) en ook daar een paar 1000 euro goedkoper. Maar nog wel steeds 3x duurder dan een simpele sectionale poort...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
skoebiedoe zei:
wederom een redeemcode voor the witcher maar daar ga ik iemand blij mee maken .;)
*Is kandidaat* :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voor een zachte prijs een setje SVS SoundPath, zodat mijn sub nu eindelijk eens verlost is van mijn DIY Subdude (Dakisolatieplaat).

svs-soundpath-4er-set-pack-dmpfer-schwarz-shock-absorber-resonance-damper-black.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Joske007 zei:
Voor een zachte prijs een setje SVS SoundPath, zodat mijn sub nu eindelijk eens verlost is van mijn DIY Subdude (Dakisolatieplaat).

svs-soundpath-4er-set-pack-dmpfer-schwarz-shock-absorber-resonance-damper-black.jpg
Cool! Zou dat ook niet goed zijn onder gewone staande speakers ipv de standaard spikes?

EDIT: Heh nevermind, net de prijs opgezocht daarvan, nogal prijzig om onder elke speaker te plaatsen :eek: .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voor speakers lijkt me dit wel overkill, of deze wegen loodzwaar en presteren onder de 40Hz. Prijzig zijn die dingen helaas, gelukkig heb ik deze met wat geduld aan een zeer zachte prijs kunnen scoren. Intussen staan deze onder mijn sub gemonteerd en het zijn echt geen prullen hoor, echt wel zwaar spul.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Gebruik gemaakt van de mediamarkt promo en de blueray boxen weesten halen van Star Wars, LOTR en Transformers reeks
263a.png
BAM! Dertien films in 3 mooie boxen aan 110€
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
John Carlton zei:
Gebruik gemaakt van de mediamarkt promo en de blueray boxen weesten halen van Star Wars, LOTR en Transformers reeks
263a.png
BAM! Dertien films in 3 mooie boxen aan 110€
1f628.png
"Je bent toch niet gek"
1f44d.png


nice!! Je hebt weer voer om naar te kijken


Vandaag SSD van 512GB besteld, 2x 64gb USB3.0 sticks, een weerstation, en synology DS415+ en 2x WD red 5tb schijven opnieuw kunnen bestellen.
1f620.png
bol.com is al een maand lang mailtjes aan't sturen elke keer ze hun datum nie halen.
"Je bestelde artikel is op dit moment moeilijk leverbaar. Wij zijn op zoek naar een leverancier."
1f44e.png
laat maar zijn jongens, ondertussen zelf andere leveranciers gezocht! en ondertussen goedkoper.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Joske007 zei:
Voor speakers lijkt me dit wel overkill, of deze wegen loodzwaar en presteren onder de 40Hz. Prijzig zijn die dingen helaas, gelukkig heb ik deze met wat geduld aan een zeer zachte prijs kunnen scoren. Intussen staan deze onder mijn sub gemonteerd en het zijn echt geen prullen hoor, echt wel zwaar spul.
Merk je iets van verschil tov die standaard voetjes onder de SVS? Ik heb nooit de indruk gehad dat de betonvloer op zolders iets van trillingen doorgeeft ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
mysteryliner zei:
"Je bestelde artikel is op dit moment moeilijk leverbaar. Wij zijn op zoek naar een leverancier." </woltlab-metacode>
1f44e.png
laat maar zijn jongens, ondertussen zelf andere leveranciers gezocht! en ondertussen goedkoper.
Howly belastinggeld?
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
jvanhambelgium zei:
Merk je iets van verschil tov die standaard voetjes onder de SVS?Ik heb nooit de indruk gehad dat de betonvloer op zolders iets van trillingen doorgeeft ofzo.
Die standaard SVS-voetjes staan er van in het begin niet meer onder, zodat ik de mogelijkheid had om mijn sub op een dakisolatieplaat te plaatsen, zonder dat hierbij de voetjes in de plaat zou drukken.

Enkel visueel is er verschil waar te nemen, het oogt alvast een heel stuk mooier en stabieler en daar was het om te doen. Verder heb ik geen idee of de voetjes van een SB13 idem zijn als bij een PB13?

Wel kan ik me nog herinneren dat de originele voetjes v/d SB13 ondermaats waren en meer trillingen naar de vloer doorgaven dan mijn DIY Subdude
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
KEF R600c center speaker
 

Bijlagen

  • IMG_2628.JPG
    IMG_2628.JPG
    200,2 KB · Weergaven: 146
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
broodro0ster zei:
KEF R600c center speaker
Echt superschoon materiaal en toffe ruimte. Geniet ervan
1f606.png
!

Nu gaat het upgrade-virus weer even sluimeren?
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Philip zei:
Echt superschoon materiaal en toffe ruimte. Geniet ervan
1f606.png
!


Nu gaat het upgrade-virus weer even sluimeren?
1f61b.png
Thanks! Dat is toch wel de bedoeling ja... :p Heb de R600c gekocht omdat het echt een zeer mooie tweedehands koop was. Dus dat kon ik niet laten schieten.

Die kerel heeft ook een paar R500, R700 en R900 in nieuwstaat mocht iemand interesse hebben. Hij had een 5.2 setup met de R900/R600c/R700 en draait nu met de een 5.2 setup met de LS50.

De R500 stonden de zoon zijn slaapkamer.
 
Laatst bewerkt door een moderator: