• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

Thibault D

Member
21 sep 2014
77
0
9
mysteryliner zei:
nog steeds geen belastinggeld gehad. Het duurste was die NAS. En dat geld krijg ik ook weer terug van BrOL.com

211euro Amazon

Joske... of Rik.... proficiat met je promotie
welken amazon just ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Heb mij ook laten gaan bij de MM. Kan ik er weer even tegen, want ik zat volledig zonder films - heb al paar films moeten herbekijken.

Interstellar steelbook Fury Monuments Men Transcendence Paddington Black Swan Master and Commander Walk the line Prometheus Men in Black Trilogy Avengers Wrath of the Titans Clash of the Titans

Er liep nog een promotie van 2 voor 10 euro (niet te combineren met de 2+1 gratis natuurlijk), daar heb ik ook mijn slag mee geslagen hehe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
10 Blu-Rays:
  • Breaking Bad 1 - 5
  • Game of Thrones 1 - 4
  • Interstellar steelbook
 
Laatst bewerkt door een moderator:

filmen

Member
12 dec 2014
126
0
19
Skank zei:
Ge moet wel zeggen welke he lol
the maze runner The equalizer Sabotage John wick Info the storm Black storm X-men. Days of future past
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
@Thibault D gekocht bij amazon.de


Vanmorgen even oh crap moment. dacht dat ze de helft van mijn bestelling niet geleverd hadden, verloren was, ofzo.

Bij redcoon staat: "verzonden order" Met daarin alle de huidige bestelling met een lijst van alle artikelen. ..... (Alle bestelde artikelen waren trouwens in voorraad en 48 uur levering stond bij elk artikel aangegeven. ...)

bij het openen van de doos, zal er maar 1 artikel in (ook nog het goedkoopste) Dus dacht ik er is een fout gemaakt...... Ofwel 1 van de twee dozen kwijtgespeeld.... of in de wagen van de koeriersdienst blijven staan.

Na een telefoontje met redcoon: "oh, dit is een deel bestelling, de rest zal normaal dinsdag geleverd worden."

1f643.png
rare manier om dat dan zo aan te geven op de website
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Demon ging naar de media markt en bracht mee:
  • Thor(de eerste)
  • Edge of tomorrow
  • Hoe tem je een draak 2
  • the equalizer
  • Sin City 2
  • X-Men.Days.of.Future.Past

En er viel mij iets op, ik wou ook capt: America kopen,(blu-ray) en deze had GEEN HD-audio, op de achterkant stond gewoon 'DTS 2.0'. Heb hem dus maar laten liggen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
demon zei:
En er viel mij iets op, ik wou ook capt: America kopen,(blu-ray) en deze had GEEN HD-audio, op de achterkant stond gewoon 'DTS 2.0'. Heb hem dus maar laten liggen..
Je bent weer voor een tijdje zoet
263a.png


Captain America zou nochtans de volgende audio-sporen moeten hebben? DTS-HD Master Audio 5.1 DTS-HD Master Audio 7.1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.719
419
98
Earth
demon zei:
Demon ging naar de media markt en bracht mee:
  • Thor(de eerste)
  • Edge of tomorrow
  • Hoe tem je een draak 2
  • the equalizer
  • Sin City 2
  • X-Men.Days.of.Future.Past

En er viel mij iets op, ik wou ook capt: America kopen,(blu-ray) en deze had GEEN HD-audio, op de achterkant stond gewoon 'DTS 2.0'. Heb hem dus maar laten liggen..
Toppers enkel sin city niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Joske007 zei:
Captain America zou nochtans de volgende audio-sporen moeten hebben?
Bij die versie stond er gewoon DTS HD 2.0...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.719
419
98
Earth
Dts hd 2.0 Bestaat dat dan? Lol volgens mij is dat stereo dan. Lijkt me gewoon een drukfout hoor. Ik ging die meenemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Dat was wrss de Captain America film uit 1990, heb die daar gisteren ook zien liggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.719
419
98
Earth
Sonos play 1 wit voor 185 euro incl verzending bij art&craft
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Liever 6euro meer betalen als 6 weken wachten op uw gerief...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Skank zei:
Sonos play 1 wit voor 185 euro incl verzending bij art&craft
Heb er zaterdag ook een meegepakt uit de Mediamarkt. Vrouwtje was eerst van "Waarom heb je dat nu weer gekocht?!". 2 dagen later en ze heeft nog niks anders gedaan dan het laten spelen. Toen ze in bad ging was de Sonos plots verdwenen: ze had hem mee naar de badkamer. Right
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.719
419
98
Earth
Philip zei:
Heb er zaterdag ook een meegepakt uit de Mediamarkt. Vrouwtje was eerst van "Waarom heb je dat nu weer gekocht?!". 2 dagen later en ze heeft nog niks anders gedaan dan het laten spelen. Toen ze in bad ging was de Sonos plots verdwenen: ze had hem mee naar de badkamer. Right
1f61b.png
Super he. Kan niet meer zonder. Hier is de play 1 ook VR de badkamer. Ga je nog uitbreiden? Ik wil er nog VR slaapkamer, keuken en buiten. En later kids ook elk een
 
Laatst bewerkt door een moderator: