• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
sandervdw zei:
Moviepark (ik neem aan dat dit het vroegere Warner Brothers Movie World is?) heb ik als kind eens gedaan. Daar heb je natuurlijk de link met de films die wel zeer leuk is. Ik herinner me vooral nog een achtbaan in het thema van Lethal Weapon bijvoorbeeld
tongue.png
In Phantasialand moet je zeker Maus au Chocolat (vond mijn vriendin fantastisch, maar lange wachtrij), Talocan, Jump! en Mystery Castle doen. Maar vooral niet vergeten genieten van de sfeer. Is meer een themapark tov bvb Walibi dat puur een attractiepark is.
Wij zijn terug. Het was een tof dagje. Wachttijden waren max 5 min bij alles in de voormiddag. Eens 14u liepen ze op tot 10min. Voor Black Mamba en Chiapas was het 5 a 10 minuutjes meer. Heerlijk dus.

In de voormiddag hebben we geprofiteerd van de korte wachtijden en alle "adrenaline" actries gedaan op Talocan na.

Leukste attractie vond ik de Black Mamba, Chiapas en Colorado Adventure. Mystery Castle was ook wel goed incl. het thema met de gestoorde professor. Doordat je in het donker zat leek het enger als een hogere deathdrop in de buitenlucht. Op de Talocan zijn we helaas niet geweest want m'n vriendin voelde haar al beetje groggy toen ik die wou doen :p

In de namiddag hebben we dan was rustigere attracties gedaan, wat sfeer opgesnoven en een aantal shows bezocht. We hebben Jump!, de kunstschaatsers en Chinese artiesten gezien. De kunstschaatsers vond ik de beste van de shows die we gezien hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Mistery castle was belachelijk kort. Had er mosschien wat teveel van verwacht maar de tower of terror in disneyland was 1000 keer zo leuk!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
djaxx zei:
Mistery castle was belachelijk kort. Had er mosschien wat teveel van verwacht maar de tower of terror in disneyland was 1000 keer zo leuk!
Huh, die indruk had ik helemaal niet? Wel grappig dat een aantal kameraden ons zot verklaarden dat wij gewoon met 2 naar een pretpark gingen, maar blijkbaar zijn er toch nog mensen die dat wel eens een toffe uitstap vinden
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Tower of terror gedaan ooit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
djaxx zei:
Tower of terror gedaan ooit?
Nee, mijn referentiekader voor dat soort attracties is enkel Belgie (dus Dalton terror en dat ding in Bellewaerde). En die vond ik toch minder "leuk". Maar dat komt misschien toch vooral omdat ik wel hou van attracties die echt eens sfeer oproepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
broodro0ster zei:
Voila, ze zijn binnen zien.Ik heb een blaadje dimmers besteld en volledige zwarte. Zag achter pas dat je 1 stickervel gratis kon krijgen, dus dat ook maar meegenomen. Op de led van m'n SVS subs lagen 5 laagjes schilderstape om het lampje te dimmen. 1 lightdim geeft exact hetzelfde effect, dus het werkt wel goed naar mijn mening. Ze schijnen nu zeker 50%. Misschien dat ik er nog een 2e laagje op leg om ze nog zachter te laten schijnen, want het zijn echt wel felle leds.

In een zeer donkere scene zie ik gewoon een grote schim van de grill van de sub op m'n scherm zonder plakkertjes.
Fijn dat je even je ervaring hiervan neerzet
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
djaxx zei:
Tower of terror gedaan ooit?
Jep Int begin zeer angstaanjagend maar eenmaal je weet wat en hoe. Totaal niet erg meer en eigenlijk fun eraf
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
djaxx zei:
Mistery castle was belachelijk kort. Had er mosschien wat teveel van verwacht maar de tower of terror in disneyland was 1000 keer zo leuk!
Ik las wel op Wikipedia dat er 3 programma's zijn. 2 korte en 1 lang. Wij hebben het lange programma mogen ervaren omdat er geen wachttijd was op dat moment. Misschien heb jij het korte gehad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
broodro0ster zei:
Ik las wel op Wikipedia dat er 3 programma's zijn. 2 korte en 1 lang. Wij hebben het lange programma mogen ervaren omdat er geen wachttijd was op dat moment.Misschien heb jij het korte gehad?
Aha, dat verklaart wel iets. Wij hebben ook de lange gehad. Geen idee of die nu trager valt dan bvb de Dalton Terror (je ziet niets, dus je hebt geen idee hoe snel je valt) maar ik had de indruk dat deze toren veel hoger was (terwijl hij in praktijk een pak lager is).

Anyway nu krijg ik zin om nog eens naar een pretpark te gaan, dus ik ga eens zoeken wat er in de buurt nog te vinden is :D.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Toen de attractie zelf begon , heeft het echt max een minuut geduurd, dus zal wel de korte versie zijn geweest, hopelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
Jep Int begin zeer angstaanjagend maar eenmaal je weet wat en hoe. Totaal niet erg meer en eigenlijk fun eraf
huu, angstaanjagend heb ik da nooit gevonden ze. Was gewoon superleuk van boven naar beneden geschoten te worden... Raar dat gij dat zo angstaanjagend vond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Mja niet letterlijk angstaanjagend, moeilijk om zeggen.. Ze bouwen spanning toch serieus op voorda ge effectief iets weet zit ge er in. Ge weet echt 0,0 wat er gaat gebeuren Zoveel wordt ge niet v boven ne beden geschoten hoor , 1 max 2 etages, je denkt wel dat je continu lager valt maar das bedrog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
de beste "tower" vind ik nog altijd in, denk movieworld. Buiten helemaal open, waar ge in recht staat. Dan doen ze je een meter vd grond, en dan kantelen ze u naar buiten toe! Echt zot! Vervolgens trekken ze je omhoog en laten ze je dan vallen. Doordat ge rechtstaat en naar voren, hang je echt enkel vast met je schouders! Super
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Jammer dat deze voor je uitbreiding niet zo eenvoudig 2dehands te scoren waren, verder proficiat met de aankoop
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Nice Stijn! Kun je die ook aan het plafond hangen als Atmos speakers?
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Skank zei:
daarvoor heb ik andere focals in gedachten met richtbare tweeter
1f609.png
Denk dat inderdaad een veel betere keuze zal zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator: