• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
dees is mortal kombat xl he , dus ineens met alle extra's en dlc erbij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Is ni makkelijk schijnt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
nee mer wel heel leuk , vooral per personage 3 stijlen is wel even wennen , en oh ja fatality en brutality echt weer de moeite
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Mijn plasma wordt vervangen door de OLED, LG 55EG910V. Volgende week dinsdag afhalen en er mee spelen :).

Toch een mooi prijsje voor kunnen krijgen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
demon zei:
Mijn plasma wordt vervangen door de OLED, LG 55EG910V. Volgende week dinsdag afhalen en er mee spelen :).

Toch een mooi prijsje voor kunnen krijgen
263a.png
kwijl Geen G920? Alleen die curve he
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
demon zei:
Mijn plasma wordt vervangen door de OLED, LG 55EG910V. Volgende week dinsdag afhalen en er mee spelen :).

Toch een mooi prijsje voor kunnen krijgen
263a.png
benieuwd waar je deze dan gaat halen
1f609.png
,btw neem zeker eigen bronnen/ bronmateriaal mee om te testen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
Skank zei:
kwijlGeen G920? Alleen die curve he
2639.png
zeker geen 920 nemen , wel 4k maar geen hdr , enkel de 950 ondersteund dit out of the box , en 55" 4k op een behoorlijke afstand heeft nog altijd geen nut
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
55 is wel lekker Vind ik persoonlijk ook ideaal voor tv Mijn volgende wordt ook een 55 oled
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
zoals ik eerder al aanhaalde wacht er niet te lang mee want de full hd oled is al gestopt in productie en er komen geen nieuwe reeksen van , enkel nog 4k
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
demon zei:
Mijn plasma wordt vervangen door de OLED, LG 55EG910V. Volgende week dinsdag afhalen en er mee spelen :).

Toch een mooi prijsje voor kunnen krijgen
263a.png
Proficiat, mooie aankoop!
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Cool! Ik ga hem ook kopen binnenkort.

Vind de curve idd ook verwaarloosbaar
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
ik snap het negatieve hier even niet. Ik heb al enkele keren begrepen dat er mensen zijn die nu vlug een nieuwe TV gaan kopen omdat de productie van 1080p panelen gestopt is. . ....
1f615.png


Het is toch niet omdat je dan een 4K tv hebt dat ook ineens al je bronnen moet upgraden. ...of verkeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
mysteryliner zei:
Het is toch niet omdat je dan een 4K tv hebt dat ook ineens al je bronnen moet upgraden. ...of verkeerd?
Als je geen 4K content gaat kijken, waarom dan een (veel) te dure 4K tv aanschaffen als je er geen bronmateriaal voor gaat aanschaffen/zoeken.... Als je toch voor 4K gaat, dan moet je ook 4K content bekijken of het is geld weggooien en dus moet de rest al dan niet na enige tijd ook een upgrade hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
je kan je films die in 4K zijn ook via de TV zelf kijken tot wanneer je dan een upgrade zou doen van player/kabels. En alle toestellen doen upscale voor van je blurays

bedoelde vooral Het was al enkele keren alsof te lezen was dat :

"(De oude is nog goed) maar Ik ga ook maar eens een nieuwe TV kopen, omdat ik anders binnen een jaar ofzo misschien geen 1080p kan kopen."

....alsof de persoon nog niet direct een aankoop ging doen, maar het nu toch al deed voornamelijk omdat 1080p panelen EOL zijn.

En I. V.m. prijs... Indien binnen 8 maanden geen enkele tv met 1080p panelen meer beschikbaar is, dan moet de prijs wel zakken, of de markt zakt helemaal in.

De gewone consument koopt denkt ik toestellen van 300-800 euro. Dus dat aanbod moet er blijven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
gaat over 1080p oled panelen , gewone oled panelen zullen nog wel een tijd beschikbaar blijven , sony en samsung hebben zelfs nog 720p panelen in hun gamma , het gaat er vooral over dat de eg910v een beestige tv is waar ze de productie van gestopt hebben , dus als je deze nog wilt aanschaffen je er redelijk snel bij moet zijn voor deze niet meer beschikbaar is , en als je net als @demon er een mooie prijs op kan krijgen dat je vooral niet te lang moet twijfelen

over de 4k panelen , het is momenteel nog niet echt de moeite om deze aan te schaffen daar nog maar enkele tv's effectief voldoen aan de komende standaard , anders zou je hetzelfde doen als een 1080i tv te kopen terwijl je nu al weet dat 1080p de standaard gaat zijn

alsook is er bijna geen bronmateriaal beschikbaar en heeft 4k onder de 65" weinig tot geen nut boven een kijkafstand van 2.5m ( welke voor dit formaat als ideaal wordt bekeken ) het menselijk oog is gewoon niet sterk genoeg om bij een grotere kijkafstand grote verschillen op te merken tegenover 1080p , bij projectie is dit een ander verhaal daar er grotere schermdiagonalen gebruikt worden en dus ook de pixeldichtheid realistischer gaat worden

daarom zie ik ook het nut niet in om een 55" 4k tv te kopen daar de gemiddelde mens hier verder dan 1.5m ( ideale kijkafstand) vanaf zit en hier meestal enkel 1080p materiaal ( regelmatig 720p en zelfs sd
1f62e.png
) op gaat zien , dan vind ik het echt weggesmeten geld , helaas heb ik regelmatig klanten die in de winkel een 4k tv komen kopen omdat een familielid heeft aangeraden dat dit het beste is ( probeer ze dan maar eens iets anders te vertellen ) en nadien komen zeggen da die tv in de winkel toch beter beeld gaf . ik zou zeggen kijk de kat even uit de boom wacht af wat uh blu ray gaat zeggen , of er deftige mkv's te vinden gaan zijn voor je een aanschaf naar 4k gaat doen , of koop jezelf nu gewoon een fantastische 1080p televisie ipv een poging tot 4k
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
je zegt dat de gemiddelde consument een tv koopt van 300€-800€ ? dit is toch eerder 1000€-2000€

als 2e of 3e tv gaan ze idd naar de lagere klassen maar het laatste jaar zie ik nog maar weinig tv's onder de €1000 buitengaan hoor

1080p en zelfs 720p zullen nog wel een tijd verder gaan maar dit gaan meer en meer tn panelen worden en geen (am)va panelen meer , dus wil je een beetje een goede tv hebben zal je ofwel over je budget moeten gaan ofwel genoegen moeten stellen met minder ,

ben eens benieuwd op 21 en 22 maart productvoorstelling van samsung en lg , dan ga ik meer te weten komen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Mijn spaarenveloppe van geld van auto'kes te doen is bijna vol voor de tv te kopen

Hebde er nog staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator: