• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Wat heb je zopas gekocht?

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
sam zei:
Via Ebay: 19" 15U Rack. Nu nog een 19" server case en extra's voor in de rack case.
%24_1.JPG
Als je zou beginnen aan een eigen 19" server, post het dan zeker hier. Ik ben zelf ook van plan ooit een 19" NAS te bouwen, maar toch wat schrik om er aan te beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
sandervdw zei:
Als je zou beginnen aan een eigen 19" server, post het dan zeker hier. Ik ben zelf ook van plan ooit een 19" NAS te bouwen, maar toch wat schrik om er aan te beginnen.
Zal ik ten gepaste tijde doen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
sam" data-link="https://home-theater.be/topic/24-wat-heb-je-zopas-gekocht/?postID=41741#post41741"> Prijzen zijn hetzelfde. </woltlab-quote> Waarom dan daar gekocht? Mss mindere verzendkosten <woltlab-quote data-author="sam zei:
Zal ik ten gepaste tijde doen
1f609.png
ik heb bijna dezelfde
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
sandervdw zei:
Als je zou beginnen aan een eigen 19" server, post het dan zeker hier. Ik ben zelf ook van plan ooit een 19" NAS te bouwen, maar toch wat schrik om er aan te beginnen.
Mijn server, zit ondertussen al vol met 24 HDD en 2 SDD
 

Bijlagen

  • DSC00439.JPG
    DSC00439.JPG
    2,6 MB · Weergaven: 329
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Xenomorph zei:
</woltlab-metacode>
Heb je toevallig ergens een lijstje met onderdelen? Dan heb ik op zen minst al wat googletermen die ik eens moet bekijken. (Of ergens een post in het Unraid topic)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thibault D

Member
21 sep 2014
77
0
9
phpnblzg9.jpg
op3-otterbox-5-3.png
0848447001705.jpg


One Plus 3 (al binnen) Otterbox cardinal red voor One Plus 3 (verzonden) Beat Executive (is er bijna)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Omdat ik het beu was altijd achter het net te vissen als deze in België te koop kwamen, ben ik ze maar in Duitsland gaan halen: B&W 803S

(even een foto van het internet geleend, omdat mijn vriendin ze niet mee uit de koffer krijgt
263a.png
)
DSC_0008.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Philips Hue 2.0 starter kit + Hue Tap

Damn, had dit al veel eerder moeten kopen. Zit echt goed in elkaar. Ik denk dat het niet lang zal duurder voordat de lampen in de HT ook vervangen zijn met Hue lampen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
broodro0ster zei:
Philips Hue 2.0 starter kit + Hue Tap

Damn, had dit al veel eerder moeten kopen. Zit echt goed in elkaar. Ik denk dat het niet lang zal duurder voordat de lampen in de HT ook vervangen zijn met Hue lampen.
Zou een mooie upgrade voor je HT kunnen zijn
1f44d.png
Als ik het goed heb, heb je niet de mogelijkheid om 1 lichtpunt bestaande uit een kring van 12 spots als 1 lamp zijnde te kunnen bedienen, of dien je in dit geval dan je 12 led-spots in die kring te vervangen, wat uiteraard een veel te dure oplossing zou betekenen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
gewoon de juiste app gebruiken (bv onswitch), dan kan er veel, zoals per lamp gaan bedienen in een groep. Met de standaard hue apps geraak je niet ver, da's waar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Joske007 zei:
Zou een mooie upgrade voor je HT kunnen zijn
1f44d.png
Als ik het goed heb, heb je niet de mogelijkheid om 1 lichtpunt bestaande uit een kring van 12 spots als 1 lamp zijnde te kunnen bedienen, of dien je in dit geval dan je 12 led-spots in die kring te vervangen, wat uiteraard een veel te dure oplossing zou betekenen?
Je stuurt geen kringen aan. Enkel de lampen zelf. Dus als je een 12 spot heb, moet je daar 12 hue lampen inschroeven en dan groeperen als 1 lamp. Wat je dan wel kunt doe is de spots afzonderlijk dimmen of een verschillende kleurtjes geven indien gewenst.

Kleuren interesseren me niet zo, maar het dimmen en remote aansteken is vooral handig. En je wireless schakelaars, dus dat zou ideaal zijn om een schakelaar zonder breekwerk naar de deur te hebben, want mijn schakelaar zit momenteel halverwege de zijwand. Die kon ik toen niet herplaatsen naast de deur tijdens de bouw.

En met Kodi kun je triggers sturen naar de lampen. Bv: Pause: lichtjes op 50%, play: lichtjes uit. Stop: lichtjes op 100% of laatste stand.
 
Laatst bewerkt door een moderator: