• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Ok, 2e domste film van het jaar :) 4,5/10 voor de moeite


Zo goed de eerste Saw was, zo overbodig zijn al die opvolgers...
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Mja wat kan je daar nog van gaan verwachten e. Ik heb alle voorgaande delen ook bekeken hoor maar deze hmmm, ik weet het nog niet...
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Mja wat kan je daar nog van gaan verwachten e. Ik heb alle voorgaande delen ook bekeken hoor maar deze hmmm, ik weet het nog niet...

Bwoh - waar zitten die geniale scriptschrijvers vraag ik me af, die moeten toch érgens rondlopen? - vandaar dat ik benieuwd ben als er een nieuwe deel uitkomt van iets dat echt goed was ;-)


What Happened to Monday? 6/10

Awel, ze heeft het zot in hare kop gekregen he. Verliefd geworden en 't is om zeep. Apart verhaal, vandaar dat ik het nog leuk vond. Een examen inleggen om koters te verwekken en groot te brengen ben ik wel genegen ;-)



Flatliners 5/10

Bijna 30 jaar geleden was er veel te doen om Schumi's Flatliners. Vandaag is deze remake een perfecte afspiegeling van hoe Sutherland zijn cameoke vervult in deze 2017 versie: met een dikke kink in zijn kabel, euh, been!

 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Gelukkig kan men in komkommertijd nog altijd terug grijpen naar de klassiekers :)

Inderdaad, is sowieso een jaarlijkse rewatch. Vorige week toevallig op zaterdag aan Episode IV begonnen dus ga nu gewoon elke week eentje zien t.e.m. Episode VII. Ik ben wel fan van zo'n films die een continu verhaal vertellen over verschillende films heen, dus niet gewoon een 1 op 1 sequel dus. Zaken zoals Star Wars, Harry Potter, in zekere zin ook Back To The Future.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Blade Runner 2049
Wat een knaller! Dik boven m’n verwachtingen in. Je wordt er keihard in meegezogen van het begin tot het einde. De visuals en soundtrack zijn gewoon ziek :eek:

9/10
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Blade Runner 2049
Wat een knaller! Dik boven m’n verwachtingen in. Je wordt er keihard in meegezogen van het begin tot het einde. De visuals en soundtrack zijn gewoon ziek :eek:

9/10

Deze staat voor vanavond op het programma... Ik ben benieuwd :)
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik moet eerlijk zijn en om 1 of andere rede, heb ik blade runner, de oude dan, nooit gezien.
Ik ben de nieuwe dan ineens beginnen zien en vond het traag en matig. Ik had wel onmiddelijk het gevoel dat ik wat miste. Heb dan ook bewust geen comment op de film gegeven en ga eerst de oude bekijken en dan de nieuwe rewatchen.
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Troost je djaxx, ik zag de eerste nog in de bioscoop en later in de HT. Is een prachtige 'mood' film.
Ik keek enorm uit naar de nieuwe, maar zelfs een 2e visie in de bioscoop kon me niet overtuigen. Visueel verbluffend. Indrukwekkende 'sound-effects'-track die helaas ook een beetje samenvalt met de 'patserigheid' van de vertelling. Zo van: "Zie mij hier eens 'cool' staan wezen". Het miste allemaal echte inhoud en 'zingeving' voor mij.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Jake

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
[
Troost je djaxx, ik zag de eerste nog in de bioscoop en later in de HT. Is een prachtige 'mood' film.
Ik keek enorm uit naar de nieuwe, maar zelfs een 2e visie in de bioscoop kon me niet overtuigen. Visueel verbluffend. Indrukwekkende 'sound-effects'-track die helaas ook een beetje samenvalt met de 'patserigheid' van de vertelling. Zo van: "Zie mij hier eens 'cool' staan wezen". Het miste allemaal echte inhoud en 'zingeving' voor mij.


Sums it up.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Gisteren Blade Runner gezien, visueel zeer mooie film, maar daar blijft het dan ook wat bij... En ik vraag me af of die diepe bastonen nu écht nodig zijn :p
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Star Wars Episode VI: Return of the Jedi - 8/10

Had een half puntje meer kunnen zijn maar sommige scénes met de Ewoks zijn net iets te uitgerekt naar mijn smaak.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
American made

Aangenaam verrast. En hoewel ik niet de grootste fan ben van Tom Cruise zet hij deze rol heel leuk neer. Filmpje was luchtig en keek lekker weg.

7,5 / 10
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
The Foreigner: 6,5/10

Chan goes Rambo/Commando ... niet slecht vond ik.