• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Blade runner 2049: toch wel weer een pareltje van een film....alles klopte gewoon..de sfeer de beelden de muziek...prachtig.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Murderon on the orient express. 2017

Eerste uur vond ik te traag en te weinig spannend. Daarna komt de film wat op gang maar echt op her puntje van mijn stoel heb ik nergens gezeten. Ik denk dat het verhaal zich niet leent voor een film van 2 uur maar langer moet uitgewerkt worden in de vorm van een serie ofzo. Beelden waren wel erg mooi.
Hakken over de sloot 6/10
 

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ook onlangs gezien.
Weer een overbodige en mislukte remake imo 5/10.
Murderon on the orient express. 2017

Eerste uur vond ik te traag en te weinig spannend. Daarna komt de film wat op gang maar echt op her puntje van mijn stoel heb ik nergens gezeten. Ik denk dat het verhaal zich niet leent voor een film van 2 uur maar langer moet uitgewerkt worden in de vorm van een serie ofzo. Beelden waren wel erg mooi.
Hakken over de sloot 6/10
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Murderon on the orient express. 2017

Eerste uur vond ik te traag en te weinig spannend. Daarna komt de film wat op gang maar echt op her puntje van mijn stoel heb ik nergens gezeten. Ik denk dat het verhaal zich niet leent voor een film van 2 uur maar langer moet uitgewerkt worden in de vorm van een serie ofzo. Beelden waren wel erg mooi.
Hakken over de sloot 6/10
Gisteren ook gezien. Na een minuut of 50-60 was ik even in slaap gevallen daarna was ik echt niet meer mee. Maar heb precies niet veel gemist als ik de rest van de commentaren lees.
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
Jumanji: Welcome to the Jungle - 5/10
Hier en daar leuke sound dankzij de atmos track. Geef mij maar de Willams versie ;-)

The book of Henry: 6/10

Annihilation: 7/10
Efkes hoofd bij houden. Ferme PQ in Dolby Vision trouwens.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Geostorm : tja,de ene cliché achter den andere...beste voorbeeld van hoe kunnen we een heel voorspelbare film maken..;had het al eens ergens gezegd , een remake van een goedkoop b filmpke ....
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Jumanji: Welcome to the Jungle 5/10
Wat een videogame-film zou moeten zijn, lijkt vaak wat al te veel op een "text adventure" (voor wie die nog kent????). Veel geblaat maar weinig wol.

LBJ oftewel Lyndon B Johnson 7/10
In navolging van de realistische film kver Winston Chirchill, is dit portret van de amerikaanse vice president die aan de macht kwam na de dood van JFK, een heel interessante blik op een stuk geschiedenis die toch net iets anders inkleurt, dan wat je er van verwachtte. De president die bij mij vooral bekend was als "de plaatsvervanger van..." en de man van die de Vietnam oorlog liet aanslepen, heeft een veel grotere stempel op de Amerikaanse maatschappij gedrukt dan je zou denken. Hij was het die de 'dromen' van JFK over gelijkheid en gelijke rechten, wist door te drukken. Niet slecht voor een Texaan.????
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Annihilation 6,5/10
Na de positieve berichten toch een beetje teleurgesteld.

Tomb Raider 7/10
Behoorlijke clichéfilm, maar goed gemaakt en bij momenten leek het wel een nieuwe 'Raiders'. Goed geluid ook, zelfs in de UGC Antwerpen.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Niet echt een fan van musicals, maar deze film vond ik best te pruimen :p
The Greatest Showman 7/10
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
King Arthur and the Legend of the Sword

Na 15 minuten afgezet, net iets te stylistisch naar mijn smaak. De manier waarop alles in gefilmd werd vond ik ook storend en na een kwartier waren ze nog altijd aan de setup bezig.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
jumanji.

Had er wat bang van maar eerlijk is eerlijk, heb er mij best mee vermaakt.
Natuurlijk allemaal wat over the top maar zat leuk avontuur in. Mooie beelden, heerlijk geluid en heb er geregeld moeten mee lachen.

Een mooie onverwachte 7 / 10
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
Ready Player One - 7/10

Toffe film met meer throw backs dan je ooit geteld krijgt. CGI is een goede mengeling van niet zo gepolijst dat je nog steeds het verschil merkt met de echte wereld maar niet zo slecht dat het niet om aan te zien is. Het verschil tussen de echte wereld en de virtuele wordt duidelijk getoond om aan te geven waarom de mensen zich liever in de OASIS bevinden. Bepaalde delen van het verhaal hadden voor mij zelfs volledig weggelaten mogen worden.

En toch weer opvallend, ik ben naar de namiddagvoorstelling geweest in de Kinepolis in Hasselt en het grootste deel van het publiek bestond uit jongeren van 13-16 jaar. En tijdens de film zelf heb ik ze dus geen enkele keer gehoord (buiten eens lachen met iets grappig in de film wat uiteraard moet kunnen), geen enkele gsm gloed gezien. Als ik dat vergelijk met veel volwassenen als ik naar avondvoorstellingen ga.

Jumanji: Welcome to the Jungle - 7,5/10

Vond 'm beter dan de eerste, toffe avonturenfilm maar jammer dat terwijl alle acteurs tegen hun persoon inspelen Kevin Hart gewoon Kevin Hart speelt zoals altijd.

Batman v Superman: Dawn of Justice - 6,5/10

Na het zien van Justice League heeft zelfs deze een rotsvast verhaal.

Justice League - 5,5/10

Djees Warner Bros, (en studio's in het algemeen) stop met u zo fel te moeien. Een film als Justice League een max tijdsduur van 2 uur geven is vragen om problemen. Het verhaal springt van de hak op de tak, de CGI is beneden pijl voor een film van dit formaat en over de oersaaie en lelijk geanimeerde schurk ga ik zelfs niets zeggen. Die film had genoeg subplots om 3 volledige films mee te vullen.
 

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
En extra zin bij Ready Player One:

en er zitten ook sommige zaken tussen die gewoon niet logisch zijn in de wereld die zij hebben opgesteld.

--------------------------------------

Seriously, breng die edit knop eens terug. Best hatelijk dat als je later nog iets wil toevoegen aan bv. een kleine review als hierboven je dit zelf niet meer kan doen na x aantal tijd. Er is geen reden om die hier niet te hebben tbh.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
DIe hard 4.0 nog eens herbekeken op het blauwe goud.
Zeker van genoten, actie die lekker over the top is zoals je mag verwachten van deze reeks.

6,6 /10
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Nee, heb teveel gekocht laatste tijd, en wil nog 2 grote reizen doen ook dit jaar + nog grotere kosten in het huis

Qua aankopen voor ht ben ik er eigenlijk bijna, just nog een 4k projector en atmos speakers , en dan stopt het voor mij