• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
Hotel Artemis : vraag me alleen af waar die film nu over gaat????

The Drakest minds : tja moesten ze daar nu gene love story van gemaakt hebben zou het nog acceptabel zijn , nu eerder een pilot voor een vervolg en ze wisten niet goed hoe ze eraan moesten beginnen (ook een wereld waar geen kinderen geboren worden of allemaal sterven is gedoemd om te verdwijnen .....ge weet wel evolutie enzo...)
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Bladerunner 2049
Wtf man, begon goe maar dan snel retesaai, en nog eens saai
5/10
Weg ermee
 

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Vond ik ook één grote ontgoocheling.
Mee too.:eek:
Begin was best nog intrigerend, maar draaide uit op een soort van 'poser' film. Mooie beelden maar geen logisch motief.
De schietscène in de oude revuezaal tss de nieuwe en de oude bladerunner was een voorbeeld. Zag er super uit, maar je denkt de hele tijd ... waarom gebeurt dit?
:oops:
 
Laatst bewerkt:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Mee too.:eek:
Begin was best nog intrigerend, maar draaide uit op een soort van 'poser' film. Mooie beelden maar geen logisch motief.
De schietscène in de oude revuezaal tss de nieuwe en de oude bladerunner was een voorbeeld. Zag er super uit, maar je denkt de hele tijd ... waarom gebeurt dit?
:oops:

Is eigenlijk perfect omschreven, net hetzelfde heb ik bv met die nieuwe mad max...
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Uiteindelijk toch toegekomen om Mission impossible fallout eens te bekijken.
Had hem stiekem wat achtergehouden om hem op een namiddag te bekijken wanneer ik het kot voor mij alleen had.
Heb ik me totaal niet beklaagd zeg, zat vanaf begin in de film die me vasthield tot het einde.
Heel leuke actie, tof verhaal, goede acteerprestaties. Top geluid ook!

8/10
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Carrion

Member
26 nov 2014
378
15
23
The Predator (2018) - 3/10

Wanneer de film begint denk je meteen "fuck yeah". Meteen actie, geen half uur jump scares vooraleer de Predator in beeld komt. Na 10 minuten begint jammer genoeg de rest van de film. Al en geluk dat deze een R-rating heeft. Al wordt die vooral gebruikt om te zien hoe vaak ze het woord "fuck" in de dialoog verwerkt konden krijgen. Ik vond de dialoog in Predators al beneden niveau maar dit leek alsof het geschreven was door een 12-jarige. Van een regiseur die zelf in de originele Predator mee deed had ik meer verwacht. Waar de personages uit de eerste film nog een enorm charisma hadden en op momenten ook echte angst vertoonden leek dit alsof iedereen er leutig plezier in had.

Ook de callbacks naar de eerste Predator (lees: memorabele quotes in slechte context herbruiken) worden enorm snel afgezaagd. En de laatste scéne is helemaal hilarisch, alsof hier ooit een sequel op gaat komen. Het grote probleem met de franchise is dat ze alles al gehad hebben. Predator in de jungle, Predator in de stad, Alien vs Predator,... De suspense van "wat is het wezen precies" is compleet verdwenen, het is niet meer dan een generische, saaie actiefilm.


Venom (2018) - 6/10

Meer plezier gehad met deze dan dat ik vooraf gedacht had. De wisselwerking tussen Eddy Brock en Venom is zeer goed gedaan. Jammer genoeg heeft deze, net zoals alle andere Sony Spider-Man films enorm last van studio inmenging, dat voel je gewoon. Deze zou perfect in The Amazing Spider-Man passen. Het verhaal is redelijk generisch, Slechte wetenschapper wil iets doen want de nog slechtere mensheid vernield de planeet.

Het is enorm spijtig dat Sony overduidelijk de deur wil openhouden om Spider-Man in dit universum te krijgen, vandaar ook jammer genoeg geen R-Rating. De CGI is vaak enorm slecht, vooral Venom heeft vaak een enorm hoog plastic gehalte. Er zitten ook een hoop plotholes in en zaken die gewoon niet logisch zijn.

Geen idee wat ze nu met de sequel gaan doen. Ze gaan Carnage introduceren maar dat is een personage dat NIET zonder R-rating kan werken.
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Die laatste sicario.
Wat een domper was dat weg. Rommelig verhaal met weinig doel.
Vond er echt niets aan, werd op geen enkel moment n de film gezogen.
Ze deden een poging het spannend te maken maar datis ook niet echt gelukt.
Ontgoocheld
5/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.150
68
58
ALPHA : niet slecht ,verhaal is misschien een beetje traag maar tja het is gene shooter héé

Predator (2018) : Tijd dat ze ermee stoppen

Aire strike : gewoon afgezet , gewoon ondermaats yupekiyayee
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Bad Times at the El Royale 7.5/10

Ik heb er van genoten. Tis al weer even geleden dat ik nog een deftige film gezien heb. Het speciale, mysterieuze sfeertje in deze film kon ik wel smaken. Niet zo goed als een echte Tarantino film, maar als je van Tarantino houdt, dan zal je deze ook wel kunnen smaken.

First Man en BlacKkKlansman zijn de volgende op m'n lijstje.
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Mission: Impossible - Fallout: 7.5/10.
Leuke film, verstand op 0 en genieten maar :D
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Dragonball Super: Brolly: 6/10. Goede animatie, maar ze borduren niet echt verder tov de opbouw die in de serie in de tournament of power begonnen was. Eigenlijk een alleestaande film.
bohemian rhapsody: 8/10. Moet gezien worden met een goede geluids installatie 😎