• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Citadel (op prime) seizoen 1 uitgekeken, hedendaagse spionagereeks die zich houdt aan lekker nostalgische plottwists en de nodige gadgets. vermakelijk 7,5/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Vandaag Avatar 2 gekeken …manman die film is echt te lang héé …maar is du infeite gewoon kopie van nr 1 maar dan met heel de familie sully in de hoofdrol .
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
John Wick - Chapter 4

Tijd om te stoppen met deze ;-) Het is goed geweest.
Het enige dat nog meeviel zijn de meestal speciale locaties waar de scene's zich afspelen. Verlichting etc.
De sound was ook wel cava.

Maar voor de rest .... 6/10
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
The covenant gezien na aanraden van hier. Ik vond hem wel goed dus bedankt voor de tip :)

M3gan ook gezien, pfff wat een rip off van Chucky eigenlijk, al had ik dat uiteraard wel wat verwacht, dat deze in de categorie horror staat vind ik toch een beke raarr, ivm Chucky gebeurd er amper iets de naam horror waardig nuja ze gooien vaak met die categorieën dus ik zal er maar niet teveel aandacht aan besteden
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Blue beetle in de ht, goe geluid en beeld
Verhaal wat mager, maar kijkt prettig weg 7,8/10
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
The flash
Had ik eerder moeten bekijken, aangenaam verrast !
Verhaal is best goed , geluid ook alleen jammer geen 21:9
8/10
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Guardians off the galaxy III : man,man wat een rommeltje is me datte …Heb hem in feite 2 keer gezien één keer s’avonds maar ben ergens halfweg in slaap gevallen denk ik en dan den dag nadien in de dag maar ben terug weer ergens op hetzelfde moment in slaap gevallen maar heb dan terug gespoeld en verder gekeken ..had blijkbaar niet echt veel gemist .
Begin….tja dat kon er nog net door tot dat gele Supermanneke binnenviel…dan het grootste gedeelte wat we midden zullen noemen …overacting en veeels , veeens te lang …het einde was iets beter maar helemaal op het eind …tja er moet een einde zijn denk ik dan maar .
Het verhaal van Rocket hadden ze beter in een aparte film gestoken denk ik nu komt het gewoon rommelig over .

65 : daar ben ik niet bij in slaap gevallen maar het verhaal is het standaard verhaaltje van overleven in een vijandige wereld en trachten lang genoeg te overleven om dan op het eind te ontsnappen …was cava maar ook nietmeer er mochten wat meer gevaflikken beestjes zijn geweest onderweg .
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Matrix trilogie volledig herbekeken met de zoon, toch leuk als je hem ziet opgaan nu in de film waar ik zelf ook wel fan van was :)

Ik ben wel benieuwd naar The Creator, is van de maker van Rogue one en dat vond ik 1 van de betere nieuwe Star Wars films
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Ook benieuwd naar the creator...
In afwachting van, ene bekeken die ik blijkbaar gemist heb

Sputnik (2020)
8/10
Goeike ! Spannende tracks ook!
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
Voor de fans van Will Smith - emancipation (7,5/10) en King Richard (7/10), wat mij betreft blijft dit toch een van beste acteurs ever.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: John Carlton