• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ja vond het totaal geen goeie film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
MV5BMTQyMDE0MTY0OV5BMl5BanBnXkFtZTcwMjI2OTI0OQ@@._V1_SX214_.jpg
  Rush 9/10   Het waargebeurde verhaal over de rivaliteit tussen de onstuimige Britse Formule 1 coureur James Hunt en Niki Lauda, halverwege de jaren '70, die ontaardt in een spannende race in 1976 tijdens het wereldkampioenschap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Wild 7</strong>: Knappe Aziatische Actiefilm <strong>8/10  
wild7-thumb-300xauto-27617.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.750
422
98
Earth
Zo goed? Kan iemand bevestigen ? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Nee nog niet maar heb deze wel op de plank staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Oldboy (2013)   6.5/10 Onrealistische thriller met zelfde einde als The Samaritan (2012) waar Samuel L.Jackson ook in speelt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Tja Jake, Gravity ook net gezien en vond deze ook wel goed.



Maar wat is voor jou dan echt Oscar-waardig materiaal ?

Moet Jake toch bijtreden....Gravity is best een onderhoudende film met wat special effects en voor 3D gemaakt maar meer dan een avondvullertje is het toch niet geworden...het verhaal is flinterdun tot onbestaand,je krijgt totaal geen voeling met de karakters een paar leuke momenten maar meer niet.

Het geluid is op het randje van goed te noemen,in het begin in de riumte is er een vervelende bas te horen bij alle bewegingen die ze doen, surrounds worden goed gebruikt en wat ik positief vond was dat de dialogen soms wat hol klonken zodat het leek dat ze in een viskom aan het praten waren maar soms leek het ook dat ze onder water aan het spreken waren ( zo een verdronken effect ) wat dan weer een beetje teveel van het goede was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
The Last Days On Mars: 6/10
MV5BMTk4ODgxMDU0M15BMl5BanBnXkFtZTgwOTg0NzcyMDE@._V1_SY317_CR0,0,214,317_.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Gravity gaf ik 7.5/10 omdat het dus 90 min entertainment is ,meer niet .Maak dezelfde film 30 min langer en ik geef hem misschien maar 6/10. Gewoon door gebrek aan een verhaal en deftige dialogen.( en miss Bolloks dat ik echt een k** actrice vind ) Maar ik kan best inkomen dat als je die film ziet op groot scherm + 3D dat het wel een Wow effect geeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Vanavond American Hustle bekijken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Dus Jake als 'k zo tussen de regels lees, moest Ryan Stone gespeeld door iemand anders dan zou de film ook gewoon hoger scoren ? Tja vooroordelen over bepaalde acteurs of actrices, iedereen zal ze hebben zeker, kan zelf bijvoorbeeld héééééél moeilijk een film verteren met Adam Sandler.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
@ StefaanD, Neen ik denk niet dat een andere actrice veel verschil had uitgemaakt ,het grootste probleem was gebrek aan inhoud en dialoog imo. Enja vooroordelen wie heeft ze niet ?Het is zelfs zover gekomen dat ik weiger naar een film te kijken met Renee Zellweger in een hoofdrol.
1f609.png
Of als Milow op de radio aangekondigd word, dan zet ik die zelfs al af voordat ik 1 noot heb gehoord
1f61b.png
  Oud worden zekers ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ikbenben

Member
18 jun 2013
165
0
19
Zonet Gravity 3D op bluray bekeken. Impressive!! Zeer mooi 3D beelden en uitermate geschikte setting. Qua verhaal stelt het idd niet veel voor maar ik was toch aan mijn scherm gekluisterd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Shivte

New Member
24 feb 2014
24
0
4
Underworld. Nieuwe tv gekocht, kleur instellingen doorlopen en zwartwaarde proberen goed te krijgen en gechecked met een donkere film als underworld. All good!
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.916
242
73
Of als Milow op de radio aangekondigd word, dan zet ik die zelfs al af voordat ik 1 noot heb gehoord
1f61b.png
  Oud worden zekers ?
  Heeft niets met oud worden te maken, maar met goede smaak
263a.png
Ik verander ook steeds als ik Milow hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Ik deed dat met Bieber...gewoon volume helemaal toedraaien voor een paar minuutjes.;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.300
124
73
  Adam & Eve, euhm, Eden! : one universe, different worlds, connected. Met enige vertraging deze valentijnsfilm met Spidy Kirsten Dunst op het scherm getoverd. Toveren en magie, dat doen ze daar goed in deze prent.</strong>
Men heeft een leuke fantasy omgeving gemaakt, ze gaan er immers constant van de grond, al is het vanuit de zetel soms wel even aanpassen om een film deels op z’n kop te bekijken. Een modern sprookjes- liefdesverhaal waar menig vrouwmens vooral ‘oh’ en ‘ah’ zal zuchten. Ik heb vooral genoten van het visuele en de filmmuziek. 6/10     <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.youtube.com/watch?v=u66OFNHuuWA']Homefront   De Brit Jason Statham is al langer dan vandaag een soort nieuwe Seagal: de coole guy die ahv zijn gevechtstechnieken af en toe eens een paar korte, krachtige muilperen uitdeelt - enkel als het niet anders kan natuurlijk.
In Homefront speelt hij een ex-drugscop die met z’n dochter naar het platteland afreist om daar even tot rust te komen na een ondercoveroperatie. Je kan al raden dat er van rust niet veel in huis komt zodra zijn verleden parten begint te spelen.
6/10     Out of the Furnace   Batman guy Christian Bale staat terug op zijn gewicht in deze film. De man heeft al wat uitgestoken met zijn lijf. Van The Machinist, als rondlopend skelet, terloops als spierbundel onder zijn batmanpak, tot behoorlijke bierbuik in z’n nieuwste American Hustle. Dat jojo effect doet de dollars wellicht rollen.
In deze prent speelt hij de zorgzame grote broer. Als kleine broer ‘plots’ verdwijnt en om het leven wordt gebracht, als de plaatselijke ordehandhaving niet echt in actie schiet, laat staan dat van gerechtigheid geen sprake is, neemt Russel (Bale) het recht in eigen handen.
Een film over de gewone man van de straat, over tegenslagen, levensgebeurtenissen en keuzes maken...dingen die de rest van het verdere leven zullen bepalen. 7/10   Ter voorbereiding van de Oscar marthon:   12 Years a Slave:
http://www.youtube.com/watch?v=NFyumGFH8q0   De verfilming van het autobiografisch verhaal van Solomon Northup, zoon van een slaaf die ooit z’n vrijheid kreeg. </a>
  12 Years a slave kreeg op de hoogmis van de filmprijzen 3 gouden beeldjes: beste film, beste vrouwelijke bijrol en ’t beste scenario. Veel minder dan waar ze voor genomineerd werden, maar toch niet onterecht: het verhaal blijft confronterend en gevoelig op Amerikaanse bodem, het is een deel van hun geheugen. De OST is voor Hans Zimmer: in deze trekt hij zich even terug van de mega blockbuster scores en fabriceerde een eerder intieme, bij momenten pakkende muziekpartij. 7,5/10     <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.youtube.com/watch?v=poO71y7hWUo'>American Hustle   De te kloppen kandidaat voor de Oscars, maar helaas, 't was pindakaas! Je moet er een beetje het hoofd bijhouden bij deze maffiafilm. Niet overdreven veel, maar verstand op nulmodus en binnen de kortste keren kan je niet meer volgen. </a>
Christian Bale is een goed acteur, die is zó geloofwaardig als beroepsoplichter dat het geen naam heeft. Bradley Cooper, Amy Adams en Jennifer Lawrence maken de prent echt sexy funky en grappig misdadig. 7,5/10     <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.youtube.com/watch?v=d_RslA7l-WA']Dallas Buyers Club   Ik zeg het, acteurs doen het nodige om de gig van hun leven te spelen:
het skelet van Matthew McConaughly vertolkt in dit biografisch drama de rol van een losbandige electricien tot het moment dat hij sero positief gediagnosticeerd wordt. Hij vecht tegen de ziekte AIDS, maar als blijkt dat geen enkel legaal medicijn hem zal kunnen helpen, zoekt hij de broodnodige (illegale) medicatie elders. Behandeling met deze nieuwe medicatie bij zichzelf blijkt aan te slaan, hij richt z’n eigen handel in illegale medicatie op, helpt op die manier z’n lotgeloten en krijgt in de plaats de hardnekkige FDA op z’n dak.
McConaughly heeft verdiend de Oscar in de wacht mogen slepen (hoe schattig toen hij vrouw en kinderen bedankte tijdens z'n speech), hoewel Bale zeker in zijn wiel mocht hangen. Ook Jared Leto vertolkte een schitterende rol als transseksuele zakenpartner in deze prent. <strong>8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator: