• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Tmnt 6/10 Echt een tiener film Wil hem wel es terug zien vr de atmos track
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Taken 3

Meer van het zelfde...7/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Welp, omdat het Vlaams is een 6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
The Hobbit en z'n 5 legertjes: 6/10 Ze hadden toch beter 1 film van pakweg 180 min. gemaakt ipv dat dun boekje uit te melken over 3 films. The hobbit reeks kan zeker niet tippen aan de LOTR reeks ,mager verhaal ,saaie personages en zelfs de 'epische gevechten ' zijn maar zozo...T'is allemaal een beetje 'been there ,done that' gevoel. Spijtige zaak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jake zei:
The Hobbit en z'n 5 legertjes: 6/10 Ze hadden toch beter 1 film van pakweg 180 min. gemaakt ipv dat dun boekje uit te melken over 3 films. The hobbit reeks kan zeker niet tippen aan de LOTR reeks ,mager verhaal ,saaie personages en zelfs de 'epische gevechten ' zijn maar zozo...T'is allemaal een beetje 'been there ,done that' gevoel. Spijtige zaak.
Volledig mee eens!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Awel ik ook
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Totaal niet mee eens, wel met het feit dat lotr beter is. Maar als ge taken 3 en welp al even veel of meer punten gaat geven dan stel ik me toch wel vragen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.155
69
58
interstellar ,niet slecht maar ook niet de film van het jaar ,geluid was prima in orde,beeld iets minder en de actuers deden hun best maar overtuigde toch niet echt. Het begon prima maar de film verwatert tot het gewone ramp spektakel met een volledig uit den haak getrokken einde .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
Jake zei:
The Hobbit en z'n 5 legertjes: 6/10 Ze hadden toch beter 1 film van pakweg 180 min. gemaakt ipv dat dun boekje uit te melken over 3 films. The hobbit reeks kan zeker niet tippen aan de LOTR reeks ,mager verhaal ,saaie personages en zelfs de 'epische gevechten ' zijn maar zozo...T'is allemaal een beetje 'been there ,done that' gevoel. Spijtige zaak.
hoewel the hobbit trilogie naar mijn mening ook te zeer uitgerokken is, (en beter in 2 films gemaakt), zijn er naar mijn mening toch ook enkele pluspunten versus LotR.

(Bij het kijken in chronologische volgorde) viel me bij de overgang toch heel erg op dat het acteerwerk slechter is. Alsof de film budgetten vanaf de eerste minuut op waren, en veel scènes gaven dan het gevoel alsof Peter Jackson beter nog enkele nieuwe takes had gedaan. of bijvoorbeeld dat de acteurs een zwaard in handen kregen, maar daarmee amper getraind hadden om het te gebruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
djaxx zei:
Totaal niet mee eens, wel met het feit dat lotr beter is. Maar als ge taken 3 en welp al even veel of meer punten gaat geven dan stel ik me toch wel vragen.
Tja, iedereen beleefd en afhankelijk van zijn gemoedstoestand een film op zijn eigen manier en daaruit vloeien soms uiteenlopende scores en meningen
263a.png


De filmkeuringscommissie heeft geoordeeld dat de nieuwe Vlaamse horrorfilm 'Welp' geschikt is voor alle leeftijden.

De Vlaamse film “Welp” hebben we hier samen met een tiener gezien, die je vooral geen andere horror-genres moet gaan voorschotelen. Vandaar en misschien toch een geheel onverwacht score en mede dat dit een Vlaamse Horror is en bedoeld voor de Kids toch een Vlaamse 6/10.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
The Monuments Men 6,5/10 Niet slecht, maar bleef toch op mijn honger zitten. Misschien gewoon omdat ik een heel ander beeld had van de film toen ik de trailer bekeek.

Geluid met DSU upscaling was trouwens erg goed, een van de betere!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
djaxx zei:
Totaal niet mee eens, wel met het feit dat lotr beter is. Maar als ge taken 3 en welp al even veel of meer punten gaat geven dan stel ik me toch wel vragen.
Je hoeft je daar helemaal geen vragen over te stellen, nou ja het mag ... omdat het kan
1f606.png


Maar films kijken en waarderen is naar ieders eigen persoonlijke smaak. En je weet over smaak kan je eeuwig en drie dagen discussiëren
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Des gouts et des couleurs ,on ne discute pas
1f644.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Taken 3 : 6.5/10.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Sin City 2: 6.5/10.

Blijkbaar wel 'zware' film, mijn blu-ray speler moest regelmatig bijladen^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Skank zei:
Geen idee, ik merkte dat mijn blu-ray speler onder de film enkele keren even haperde en tegelijk hoorde ik hem de disc sneller doen spinnen en inlezen...
 
Laatst bewerkt door een moderator: