• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
The Theory of Everything 7/10 Deed me wat denken aan The Fault in Our Stars.

Ben niet zo aan romantische drama films, maar m'n vriendin vond deze 2 erg goed.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Geen last van
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Paddington: 8,5/10 Gewoon een erg leuke familiefilm! Ideaal voor zondagnamiddag.

Fury: 8/10 Natuurlijk heel andere film en niet te vergelijken met Paddington. Vond de actie scenes erg goed, maar op een gegeven moment zitten ze een dik half uur te zagen en zeveren rond een tafel, dat had gerust korter gemogen. Wel een typisch Amerikaanse film: "We save the world", maar 't stoorde niet zo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Pertang die,tafelscene is niet slecht gedaan hoor ,

We are here with a beautiful young girl and nextdoor is the bedroom...iff you dont fuck here i surely will... Amerika op zijn best.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ja precies, de 20minuten zeveren erna mocht korter voor mij
1f606.png
. Hoewel het misschien wel nodig was voor de personages wat diepgang te geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Paddington samen met de schoonouders gezien. Eigenlijk leuk, 8/10 ideaal voor een dag als vandaag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DDD

Member
23 feb 2015
39
0
9
broodro0ster zei:
The Theory of Everything 7/10Deed me wat denken aan The Fault in Our Stars.

Ben niet zo aan romantische drama films, maar m'n vriendin vond deze 2 erg goed.

Ik geef The Theory of Everything een 8/10. Zeer sterk acteerwerk en passende muziek. Normaal ben ik ook niet voor het drama genre, maar omdat het hier over een "waargebeurd" verhaal gaat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Transcendence 7,5/10 Ik denk een vrij onbekende film, had er eigenlijk helemaal niets van gehoord totdat ik een trailer kreeg voorgeschoteld die voor een film begon. Gewoon een leuke film, niets speciaals - maar zeker niet slecht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Met depp? Vond hem niet goe, meer v verwacht!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Inherent Vice :2/10 Saai ,zwak ,en vooral vervelend...vroegtijdig afgezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vilnix

Member
2 okt 2013
47
5
13
Shaun of the dead nog eens, gouden duo!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.162
71
58
Snowpiercer , heb hem altijd een beetje uitgesteld maar nu toch eens bekeken en moet zeggen dat deze film u meer doet nadenken dan Interstellar , het einde was mischien een beetje cliché en ze gingen mischien een beetje snel door de trein maar er zat juist genoeg vaart in om de aandacht vast te houden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Vilnix

Member
2 okt 2013
47
5
13
skoebiedoe zei:
Snowpiercer , heb hem altijd een beetje uitgesteld maar nu toch eens bekeken en moet zeggen dat deze film u meer doet nadenken dan Interstellar , het einde was mischien een beetje cliché en ze gingen mischien een beetje snel door de trein maar er zat juist genoeg vaart in om de aandacht vast te houden.
Idd, de premisse zat heel goed. De eerste 3 kwartiereb waren ook heel erg boeiend en mysterieus en dat kon het ook vasthouden. Tot een half uur voor het einde men alles over andere boeg gooide en men met de clichés begon te strooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Gravity - 7,5/10 De film was goed, maar het geluid in Dolby Atmos was écht zeer intens en meeslepend. De hoogtekanalen werden actief gebruikt, zonder te overdrijven of het enkel bij geluideffectjes te houden. Ik denk ook als je geen Atmos installatie het een vooruitgang is met een zeer goede 7.1 mix! De buttkicker maakte het geheel af, op momenten dacht ik dat ik ook in de capsules zat!
1f44d.png


Ik heb hem nooit gezien met de 'normale' DTS-HD 5.1 soundtrack, maar wil toch eens gaan vergelijken binnenkort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
luckske zei:
Gravity - 7,5/10

De film was goed, maar het geluid in Dolby Atmos was écht zeer intens en meeslepend. De hoogtekanalen werden actief gebruikt, zonder te overdrijven of het enkel bij geluideffectjes te houden. Ik denk ook als je geen Atmos installatie het een vooruitgang is met een zeer goede 7.1 mix! De buttkicker maakte het geheel af, op momenten dacht ik dat ik ook in de capsules zat!
1f44d.png


Ik heb hem nooit gezien met de 'normale' DTS-HD 5.1 soundtrack, maar wil toch eens gaan vergelijken binnenkort.
Tevreden van uw Buttkicker? Heb ook al eens getwijfeld om er ene aan te schaffen, maar ik ben bang dat het zou tegenvallen. Dat het trilt bij LFE vind ik prima, maar dat ie zou meetrillen bij muziek scenes enzo, zou ik wellicht storend vinden.

Moesten ze nog eens een apart Buttkicker/LFE kanaal steken he op receivers
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Ik ben er zeker tevreden van, maar de buttkicker zal inderdaad meetrillen met muziek als deze zware bassen heeft. Het hangt een beetje af van de film, soms werkt het goed en soms is het echt te veel van het goede (zoals vb Pacific Rim)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
luckske zei:
Gravity - 7,5/10 De film was goed, maar het geluid in Dolby Atmos was écht zeer intens en meeslepend. De hoogtekanalen werden actief gebruikt, zonder te overdrijven of het enkel bij geluideffectjes te houden. Ik denk ook als je geen Atmos installatie het een vooruitgang is met een zeer goede 7.1 mix! De buttkicker maakte het geheel af, op momenten dacht ik dat ik ook in de capsules zat!
1f44d.png


Ik heb hem nooit gezien met de 'normale' DTS-HD 5.1 soundtrack, maar wil toch eens gaan vergelijken binnenkort.
Enkel geen 3d he zo jammer. Wil je geen mix maken?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Hercules 7:10 Wil hem wel es in 3d zien
 
Laatst bewerkt door een moderator: