• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke film hebben jullie zopas gezien?

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
Carrion zei:
Dubs zijn in vele gevallen echt een dooddoener als het op humor aankomt. Uiteraard snap ik dat je met kleine kinderen soms eens een compromis moet maken.
Echte dubs zeker. Maar bij een animatiefilm gaat het natuurlijk altijd om dubs, originele versie of niet.
1f606.png
Er zijn de laatste jaren echt heel goede Vlaamse versies van animatiefilms. Ik kijk oa. met plezier naar de Kung Fu Panda films in de Vlaamse versie. Die is imo beter dan de originele.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Dark knight rises herbekeken. Blijft echt genieten, al was the dark knight toch nog beter. 8/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
The hateful eight: 7,5/10

Typische Quentin Tarantino film met veel bloedvergiet en soms eens een wtf-momentje.


Ted 2: 6,5/10 Ik vond de eerste bete maar deze was zeker niet slecht. Een alcohol en drugs verslaafde teddybeer blijft grappig.
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Kungfu panda 3: Leuke film, maar meer van hetzelfde...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
deadpool : bwa slap verhaal , flauwe slapstickhumor,onliners....goed voor een avondje kijkplezier maar das dan ook al .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Vond ik ook.

kung fu panda 3

Meer van hetzelfde, niet slecht maar toch beetje te kinderachtig voor mij. 6/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
djaxx zei:
beetje te kinderachtig voor mij.
Exact mijn gevoel.. Deze was meer op kinderen gericht en te weinig subtiliteit voor volwassen volk..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Drie films dit weekeinde:

London Has Fallen: 5/10... Vervang het witte huis door London en voila, we hebben dezelfde film opnieuw gezien.. Tomorrowland(Disney Project T): 7/10 . Leuke familie film en goeder onderhoudend, verveeld niet en de sfx zijn ook leuk. 13 Hour: 7.5/10: In tegenstelling tot London Has Fallen, was dit wel een goede actiefilm met een goed verhaal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Eddie The Eagle 8/10. Aangename film en best wel inspirerend verhaal. Goed in beeld gebracht al vind ik de cgi bij de crashes er wel wat over (hoe komt het in godsnaam dat ze dat er niet realistisch kunnen laten uitzien?). Aanrader om eens te bekijken als je eigenlijk rond bent met de "must-see" films.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

A*Brand NewBox

CinéHome hifi & Home cinema
Dealer
3 jan 2016
891
79
42
Sint-Niklaas
www.cinehome.be
The Red Turtle

Japanse animatiefilm van de hand van een Nederlander. 6/10 Ik hou wel van minimalistisch en suggestieve films. Maar deze was wat mij betreft net iets te minimaal inzake verhaal, muziek, emoties. Wordt algemeen bij de filmcritici met superlatieven overladen, maar ik zag ze niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
The conjourning 2.

Eerste keer in Brussel kinepolis. Viel me op dat er nog weinig volk was.

Film op zich vind ik wel meevallen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.157
69
58
The fifth wave : het begon goed , klassiek verhaal van alien invasion , voor en na maar halverwege gaat de vaart er wel echt uit en dan valt alles zowat in elkaar.....het verhaal tja beetje voorspelbaar, open einde.....tja hopelijk is het vervolg dan beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
ga die vnvd zien.trouwens onlangs Alice trough the looking Glass gaan zien 5/10 was echt teleurstelling en 1e keer dat ik Cinema ontgoocheld was door film ipv beeld en geluidskwaliteit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Squeek

Member
11 nov 2013
108
0
19
Ja ik ben finding dory ook gaa kijken met mijn dochtertje in het vlaams. Ik vond de film op zich wel leuk maar het werd me naar het einde wat teveel van het goeie. Ze maken een moeilijke reis die steeds moeilijker blijft worden en je vraagt je af na een tijd of er nog een einde aan komt of niet. Maar de karakters zijn erg leuk weer, ik vond de inktvis die dory helpt gedurende de film erg zalig geanimeerd, vlaamse stem was ook goed gekozen hiervoor. De otters zijn cute maar vooral de zeeleeuwen op de rots zijn fantastisch vond ik. Maakt toch veel goed die dingen. Het is geen classic maar zeker het kijken waard.

Zootropolis ook gezien, erg goed verhaal vond ik, een who-done-it principe maar karaketr gewijs sprak het me minder aan. Sterk verhaal toch!

Hotel transalvanie 2. Zelfde als 1 vond ik, saai en lang, niet grappig. Ben nochtans een adam sandler fan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Rewatch x-men days of future past. Blijft een zalige film.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ilstino

Member
9 jul 2015
735
0
19
finding dory 6/10 . Paar leuke.momenten en leuke karakters . Otters en zeeleeuwen. Maar soms teveel deja VU gevoel en langdradig. Leuke nostalgische trip met paar frisse momenten .maar geen uitblinker
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sandervdw

Well-Known Member
3 jun 2013
1.005
56
53
Allegiant (5/10): Ik blijf het raar vinden dat er 3 soortgelijke film-reeksen samen uitkomen (hunger games, divergent series en maze runner). Ik heb de indruk dat ze bij Allegiant qua verhaal toch de mist in gaan.
Vooral het "inception" concept van een maatschappij in een maatschappij in een maatschappij vind ik er wat over. Je hebt de factions, die dan onder de leiding van Chicago vallen, dat dan onder de leiding van David valt, die dan onder de leiding van de Council valt. Je moet nu ook niet overdrijven he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
sandervdw zei:
Allegiant (5/10): Ik blijf het raar vinden dat er 3 soortgelijke film-reeksen samen uitkomen (hunger games, divergent series en maze runner). Ik heb de indruk dat ze bij Allegiant qua verhaal toch de mist in gaan.
Vooral het "inception" concept van een maatschappij in een maatschappij in een maatschappij vind ik er wat over. Je hebt de factions, die dan onder de leiding van Chicago vallen, dat dan onder de leiding van David valt, die dan onder de leiding van de Council valt. Je moet nu ook niet overdrijven he.
Heb hem ook gezien dit weekeinde... Maar dit is natuurlijk de verplichte movie split, dus we krijgen er nog een deel twee van ook!
 
Laatst bewerkt door een moderator: