• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke mediaspeler

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Daar de popcorn gereed ligt voor de container. En ik het beu ben voor telkens de MP van de living naar de zolder te verhuizen. Ga ik mij een andere aanschaffen.   Het enige wat ik handig vond aan de popcorn c-200 was het extra schermpje. Maar heb besloten dat ik wel zonder zal kunnen. Streamen doe ik niet. (Zie het nut er niet van in van mijn pc te laten opstaan of een nas te kopen). Dus liefst WIFI voor de updates te kunnen doen. Een harde schijf erin gebruikte ik de laatste tijd altijd maar minder. 3D heb ik niet maar wie weet in de toekomst. Geen popcorn meer. oor de rest de gebruikelijke dingen.   MAX 150 euro. Heb geen zin meer om veel geld uit te geven aan iets dat na 2 jaar weer kapot kan gaan of gedateerd is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
misschien beter bij aankoopadvies gezet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Moest het voor mezelf zijn en met dergelijk budget dan zeg ik Mede8er MED600X3D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Meer uitgebreid antwoord wat 'k paar dagen geleden gegeven heb op dvd.nl naar aanleiding van een soortgelijke vraag. Klik
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Daar de popcorn gereed ligt voor de container. En ik het beu ben voor telkens de MP van de living naar de zolder te verhuizen. Ga ik mij een andere aanschaffen.



Het enige wat ik handig vond aan de popcorn c-200 was het extra schermpje. Maar heb besloten dat ik wel zonder zal kunnen.

Streamen doe ik niet. (Zie het nut er niet van in van mijn pc te laten opstaan of een nas te kopen). Dus liefst WIFI voor de updates te kunnen doen.

Een harde schijf erin gebruikte ik de laatste tijd altijd maar minder.

3D heb ik niet maar wie weet in de toekomst.

Geen popcorn meer.

oor de rest de gebruikelijke dingen.



MAX 150 euro. Heb geen zin meer om veel geld uit te geven aan iets dat na 2 jaar weer kapot kan gaan of gedateerd is.

Vreemd, streamen doe je niet, en een hdd erin ook bijna niet meer...

Waarom moet je dan een mediaspeler hebben?


3d heb je niet... Dan zou ik ook geen 3d speler kopen...

Voor max 150 euro zeg ik een simpele mede8er.. Niks anders.. Of een dune base 3.0 overkopen van iemand
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Vreemd, streamen doe je niet, en een hdd erin ook bijna niet meer...

Waarom moet je dan een mediaspeler hebben?


3d heb je niet... Dan zou ik ook geen 3d speler kopen...

Voor max 150 euro zeg ik een simpele mede8er.. Niks anders.. Of een dune base 3.0 overkopen van iemand
  Met wat kan ik anders nog afspelen? Mijn projector speelt niet rechtstreeks af van een externe HD.       Bedankt voor de antwoorden en de link. De mede8er was al een kanshebber maar ben al altijd een twijfelaar geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Aha, je leest, streamt dus vanaf een externe hdd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Ik hang de externe HD rechtsreeks aan de mediaspeler dmv een usb 2.0 kabel Dat kan je toch niet streamen noemen. Of wel? Dacht dat streamen via een netwerk ging?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Tegenwoordig is streamen een zeer ruim woord...

Ik dacht zelfs dat letterlijk streamen zelfs niet telt voor iets in je eigen netwerk...

Ruim begrip dus


Ontopic gewoon een mede8er kopen.. Degelijke toestellen en sterke community
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Streamen is inderdaad via je eigen netwerk of extern vanaf internet. Als je er rechtstreeks een schijf aanhangt ... tja dan is het gewoon afspelen
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
En een paar dagen terug deze gaan halen. Zal ik tenminste geen spijt van hebben als deze juist na de garantie het begeeft
263a.png
 
rsz_m8er.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
[color=rgb(40,40,40);font-family:helvetica, arial, sans-serif] Mede8er MED600X3D[/color]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Amai is die zo klein...

Nice
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Die is inderdaad zo klein
263a.png
Knappe aankoop Chaka
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Heb de Med500x zonder 3D mogelijkheid omdat ik een Panasonic TX-P55VT60 met 3D heb gekocht wil ik nu een Mede8er met 3D. Twijfel welke ik wil kopen de Med600x3D zonder intern HDD of de Med800x3d met intern HDD. Aan gesloten via internet bekabelt Als ik een film wil over zetten in Windows7 verkenner slepen naar de Mede8er duurt dat erg lang aan gezien de 3D films nogal groot zij,een extern HDD gaat veel sneller als ik het aan de pc hang via USB En word een extern HDD net als bij de pc gevoed door de Med600x3D of moet je een met stroom nemen Maar hoe zit het met afspelen met een extern HDD met de Med600x3D is dat niet traag of met hotten en stoten TOV een intern HDD. Hoop dat het duidelijk is en er iemand is met die ervaring die mij helpen kan. Alvast vriendelijk bedankt voor de respons. Mvg Fred.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.116
324
113
Bedoel je kopiëren over netwerk? Als je geen gigabit netwerkje hebt, is dat inderdaad traag. Een gigabit switch haal je voor 40-50euro in huis. Dat zal sneller werken als usb2.0.


Of kan je niet kopiëren over netwerk met een med8er? Heb er zelf geen maar ik vermoed dat zoiets wel moeten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

fred1946

Member
17 jul 2013
130
0
19
Goeie morgen broodro0ster. bedankt voor je snelle respons. Heb maar 100 Mb geen gigabit. Maar heb al op gelost neem de Med600x met extern HD met USB voeding. Was net op de Mede8er forum en er was er een met het zelfde probleem en doet het nu ook met de Med600X en een extern HD en werkt perfect. In ieder geval vriendelijk bedank. mvg Fred
 
Laatst bewerkt door een moderator: