• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster zei:
Ben mij door the walking dead s04 aan het worstelen. Ik vind s04 niet goed, maar s05 zou weer goed zijn van wat ik gehoord had.
Ik bedoelde dus seizoen 3 van arrow.. Bon, The walking dead season 5 is wel netjes tot nu toe, gewoon doorbijten bij S04
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
demon zei:
Ik bedoelde dus seizoen 3 van arrow.. Bon, The walking dead season 5 is wel netjes tot nu toe, gewoon doorbijten bij S04
263a.png
Ik heb het toch ook over Arrow in het eerste deel van m'n post?
1f61b.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster zei:
Ik heb het toch ook over Arrow in het eerste deel van m'n post?
1f61b.png
Ja, maar van arrow bedoelde ik dus dat ik seizoen 3 beter vond tov seizoen 4 dat nu bezig is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik vond s3 van walking dead niet goed en hele tijd on hold gezet. Binnekort de 4 de maar eens kansje geven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Ondertussen bezig met S02 van The Killing maar vanavond toch eerst Hell On Wheels S04 afwerken (2 laatste epi's)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Onlangs SOA S07 uitgekeken ,tevens ook laatste seizoen.
2639.png


Overal was het een aangename reeks ,niet echt een 'Topper' maar toch altijd iets om naar uit te kijken. 7 Seizoenen is misschien een beetje te lang ,er was wel altijd wel wat vulling elk seizoen ,maar welke serie heeft dat dan niet...

It was a good ride
1f60e.png


Ondertussen begonnen aan The Newsroom s03e1-2. Het mag ook eens iets serieuzer zijn thinking
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Jake zei:
Onlangs SOA S07 uitgekeken ,tevens ook laatste seizoen.
2639.png


Overal was het een aangename reeks ,niet echt een 'Topper' maar toch altijd iets om naar uit te kijken. 7 Seizoenen is misschien een beetje te lang ,er was wel altijd wel wat vulling elk seizoen ,maar welke serie heeft dat dan niet...

It was a good ride 8
Vinde? Ik vind dat ze de ganse serie gewoon verneukt hebben. Tot seizoen 5 was het goed , vanaf dan enkel maar uitmelken. En dan gaan we nog niet praten over hoe belachelijk voorspelbaar alles is gestopt. Nee, serieus teleurgesteld in de reeks uiteindelijk en blij dat ze er eindelijk opzit.


Marco polo ook gestopt momenteel na ep 4. Rofl als die reeks zichzelf aankondigt als de game of thrones beater. Man man man, 1 en al cliché tot nu toe. Ik zal het misschien nog kansje geven binnenkort, wie weet.

momenteel aan homeland begonnen, echt prima tot nu toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
djaxx zei:
Jake zei:
Onlangs SOA S07 uitgekeken ,tevens ook laatste seizoen.
2639.png


Overal was het een aangename reeks ,niet echt een 'Topper' maar toch altijd iets om naar uit te kijken. 7 Seizoenen is misschien een beetje te lang ,er was wel altijd wel wat vulling elk seizoen ,maar welke serie heeft dat dan niet...

It was a good ride 8
Vinde? Ik vind dat ze de ganse serie gewoon verneukt hebben. Tot seizoen 5 was het goed , vanaf dan enkel maar uitmelken. En dan gaan we nog niet praten over hoe belachelijk voorspelbaar alles is gestopt. Nee, serieus teleurgesteld in de reeks uiteindelijk en blij dat ze er eindelijk opzit.


Nuja ,uitmelken ,vulling ,noem je hoe je het wil. 7 seizoenen was idd minstens 1 seizoen teveel.Al bij al heb ik in het algemeen wel genoten van SOA. Wat vind je dan wel een goede manier van stoppen ? Veel opties had Jax niet imo.Je kan natuurlijk wel een 'happy end ' inbouwen zoals Jax met z'n kids op de boerderij van Nero.Maar deze ending zou ik totaal crappy vinden en te 'Hollywoodiaans'
1f44e.png
.Zoals het nu was kan ik nog meeleven
1f643.png


Dusja ,het werd hoog tijd om te stoppen,kdenk niet dat de schrijvers van SOA hadden voorzien dat het 7 seizoenen zou meegaan.

Geen TOP reeks ,maar wel een goede middenmotor
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik zal niet teveel over eindes praten om spoils te vermijden. Wat ik wel vind is,dat een reeks moet eindigen met Damn, wat een verrassing. Dit einde mja, was niet echt zo. Heb ook genoten ze, tem s5.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mysteryliner

Member
9 okt 2014
591
0
19
1: lopende serie op tv aan het volgen..... NCIS The Black List Stalker

2: serie aan het volgen, maar niet op tv, (of seizoens pauze)..... Castle The Mentalist

3: series die ik terug wil kijken, maar die gecanceled zijn..... The following Terminator: TSCC

4: andere leuke (maar niet terugkijken de komende tijd) House M.D. Chuck Lie 2 Me
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
mysteryliner zei:
Terminator: TSCC
Amai, iemand die deze show nog kent! Zonde dat het cancelled werd
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Gisteren homeland S4 E 8-9-10 bekeken HOWLY shit, zalige serie zeg, telkens beter en beter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ben ook met homeland bezig, s1 was heel sterk. Zit nu op einde s2. Vanaf s2 ep 7 zit het een beetje in dipje voor mij. Hopelijk word het terug beter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Deze week eens terug begonnen met agents of shield, ik was blijkbaar nét gestopt toen het opgang begon te komen! Volgende week de eerste 10 van S02 zien
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Ik ben How I Mey Your Mother aan het uitkijken. Vroeger veel naar gekeken, maar S07 en S08 moest ik nog zien. Gisteren S07 uitgekeken, dus binnenkort maar eens beginnen met 8.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
Homeland S4 uitgekeken . Was goed ,beter dan s2 en s3.

Begonnen aan Marco Polo, 4 afleveringen ver ,is goed maar tot nu toe niet echt 'de serie om te zien'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.119
324
113
Ah Homeland S04 moet ik ook nog zien!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

steves

Member
30 dec 2014
36
0
9
Volg nu Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D,niet echt een topserie maar ga het seizoen toch uitkijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
steves zei:
Volg nu Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D,niet echt een topserie maar ga het seizoen toch uitkijken.
Na episode 7 wordt het allemaal een stuk beter! Ze hebben gewoon lang moeten rekken om met de winter soldier verder te kunnen gaan
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: