• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Welke serie volg je momenteel?

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Ondertussen Jack Ryan S1 uitgekeken. Was wel goed, maar denk dat ik me meer met Reacher geamuseerd heb.
Nu S2 aan het kijken.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik moet 1899 nog zien. Ik las dat er geen tweede seizoen komt. Is het dan nog de moeite om te kijken?

Goh. Eigenlijk wel… Zeker als je dit genre graag bekijkt. Bizarre reeksen zoals dit gaan bij teveel seizoenen de draad verliezen. Hier hebben ze de kans niet gehad 👍
 
  • Vind ik leuk
Reactions: krikri and Rexp

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
  • The Peripheral begonnen met kijken, kijkt wel vlot al vind ik de acteerprestaties niet altijd super goed. Het onderwerp spreekt me wel aan dus ik ga sowieso blijven kijken :)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Op netflix ; Dahmer - monster. Vind ik nie slecht. Zit momenteel aan deel 5.

Ik heb die vorige maand gezien. Ik vond het wel goed, maar met momenten moest ik er mij wel door worstelen omdat het tergend traag is. Wat meer tempo had ik beter gevonden. Maar zijn rol is wel top gespeeld!
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Ik heb die vorige maand gezien. Ik vond het wel goed, maar met momenten moest ik er mij wel door worstelen omdat het tergend traag is. Wat meer tempo had ik beter gevonden. Maar zijn rol is wel top gespeeld!
Net hetzelfde.
Speelt het zeer sterk.
De vrouw die "naast" hem woont in de serie, woonde in het echt trouwens tegenover hem in een andere block.
Toch ongelooflijk wat er allemaal mis gegaan is in zijn verhaal en jammer genoeg gebeuren zo zaken nog steeds in deze tijden (al is het hopelijk op een iets minder grote schaal)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.115
324
113
Mandolorian seizoen 3 begint komende woensdag, ik kijk er naar uit.
Yep, ik ook. Maar denk dat ik nog ga wachten tot alles beschikbaar is.
Momenteel Drive to Survive aan het kijken.

Echo 3 heb ik ook deels gezien. Het begon goed, maar na aflevering 3 ging het serieus bergaf vond ik. Ik ben afgehaakt na aflevering 6.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
The last off us: maar wat er zo, goed aan is ???
Het begon goed en zakt nu steeds verder weg naar iets vervelend en traag .Ondanks dat de acteurs wel hun best doen maar ik krijg gewoon geen binding met de karakters en heb het spel niet gespeeld (want dan zou het beter begrijpbaar zijn blijkbaar) en dan zijn de laatste afleveringen eerder saai en traag .
Ook de dreiging van de infected komt gewoon niet over …waar zijn ze allemaal gebleven ?
Soit we zullen zien wat de laatste afleveringen nog brengen .
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
The night agent.
Ik vind het wel een vrij goede serie, geen toppertje maar gewoon goed.
Heeft wel wat weg van 24 kwa inhoud dus dat is altijd wel het kijken waard
 

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
The Witcher had ik blijkbaar om 1 of andere reden de laatste aflevering nooit van gezien, toch wel een goede serie imo.
The Witcher Blood Origin dan opgezet, buh dat is toch van een veel zwakker niveau imo al denk ik wel dat ik het zal uitkijken gewoon omdat ik het genre wel graag zie
 
  • Vind ik leuk
Reactions: John Carlton

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Witcher vond ik steengoed, gaf voor mij heel goed de sfeer van de games weer.
Blood origin is van dienen woke zever en ben ik na 2 afleveringen afgehaakt.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: PreDaToR

PreDaToR

Active Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
205
46
36
Utopia bezig met kijken. kvind het wel een leuke serie om te kijken eigenlijk :) geen topper maar kga hem toch sowieso blijven kijken