• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Whop en Whoppa

Enige nadelen aan dat CI kaartje?
TV heeft maar 1 tuner, dus je kan niet iets kijken en tegelijk iets anders opnemen. Ook de On Demand dingen vallen weg natuurlijk (eerder positief imo).   Hiernaast zette mijn tv "Penthouse TV" ergens tussen de kinderzenders, dus misschien best even oppassen
1f609.png
Ik heb ook weer alle zenders (waarschijnlijk tijdelijk).

Laatst bewerkt door een moderator:
Enige nadelen aan dat CI kaartje?

Je tv moet ci+ slot hebben

Je tv moet ook dvb-c hebben

Dan pas kun je tv met kaartje hebben

Ndelen..

Geen tv gids verder dan 3 dagen.. En idd geen on demand dingen enz, niet vooruitspoelen..

Pauzeren en opnemen kan wel mits je tv dit kan

En zoals hierboven gezegd wordt, geen 2 tuners.

Thats it, maar die dingen doe ik toch niet ..

Voordelen zijn dan:

Geen energieverbruik

Rest van je tv is beschikbaar (smartfuncties)

Ab tv werkt indien je geen logitech hebt

Geen maandelijkse huur van 8,2 euro

Voor mij zijn die voordelen welkom
263a.png

TV kan dit normaal wel aan, panasonic ST50 Ja die nadelen zijn features die ik niet echt gebruik. Dus je kan gewoon je digibox binnenbrengen en omruilen voor zo een kaartje en dan bespaar je 8.20 euro per maand ( die onterechte onkost is in mijn ogen grootste nadeel aan telenet)

Klopt

Wel een eenmalige kost v 70 euro ofzo

Ook geen activatie, laat u niet vangen!

TV kan dit normaal wel aan, panasonic ST50 Ja die nadelen zijn features die ik niet echt gebruik. Dus je kan gewoon je digibox binnenbrengen en omruilen voor zo een kaartje en dan bespaar je 8.20 euro per maand ( die onterechte onkost is in mijn ogen grootste nadeel aan telenet)
Jep, werkt perfect (heb zelf GT50). Het instellen van DVB-C is even zoeken maar dit kan je al doen zonder het kaartje. Steek de coax kabel die in uw digicorder uitkomt in uw tv, ga naar de installatie en dan als ik me niet vergis via de "option" knop kan je dit instellen. Zal vanavond even checken en bevestigen
1f609.png

Nog eens verder gezocht. Zou ook niet weten hoe ze bij Telenet dit zouden kunnen beperken.   Zou zelfs moeten werken in TV's die alleen een CI kaart aankunnen, want CI+ is backwards-compatibel met CI. Kanalen die specifiek CI+ gecodeerd zijn ga je dan wel niet te zien krijgen.

Nog eens verder gezocht. Zou ook niet weten hoe ze bij Telenet dit zouden kunnen beperken.

Zou zelfs moeten werken in TV's die alleen een CI kaart aankunnen, want CI+ is backwards-compatibel met CI. Kanalen die specifiek CI+ gecodeerd zijn ga je dan wel niet te zien krijgen.

De lijst die je van telenet hebt is helemaal niet juist..

Beter is gewoon je boekje van tv volgen, deze moet 2 dingen hebben

CI+ slot

E dvb-c tuner

Indien beide ja , dan gaat het werken

Die panasonic werken idd, en mijn lg ook, beide staan echter wel niet op de lijst, dus die. Is verre van juist.

Overigens wat jij zegt stefaand, is in de realiteit anders CI+ werkt noet, ik herhaal, niet in een CI slot en omgekeerd ook niet!

Het moet wel degelijk CI+ slot zijn dus voor telenet, anders had ik al lang een tvkaart in mn htpc
1f609.png

Daar ga ik dan toch is dringend werk van maken, op 9 maand tijd heb je de meerkost eruitgehaald en wat extra plaats op mijn tv meubel

Ik ga het ook doen... Zo snel mogelijk liefst

Overigens wat jij zegt stefaand, is in de realiteit anders CI+ werkt noet, ik herhaal, niet in een CI slot en omgekeerd ook niet!
Tiens dat is vreemd want CI+ is normaal backwards compatibel met CI

Addertje onder het gras met die CI+ module, en geen kleintje.   Indien je ook een zender pakket hebt buiten de standaard pakketten dan werken deze niet op de CI+ module, maar enkel op de Digicorder. Dus best rekening mee houden voor wie dit heeft.   Klik en huiver
1f606.png
2639.png

Tiens dat is vreemd want CI+ is normaal backwards compatibel met CI
    En toch is het zo
263a.png
  Wat betreft die adder... wist ik reeds al... vergeten te melden hier.. sorry hoor (prime enzo hoef ik toch niet)

Prime, Sporting, Huppeldepup HD, ... het is ook niet aan mij besteed. Nochtans wel h

Ik wacht nog even op de solden, en dan ga ik tv met een kaartje nemen en overschakelen op whoppa

Kijken wat je aan het opnemen bent vind ik toch een enorm nadeel ze.

1 keer, 2 keer, 3 keer gelezen maar komt er toch niet recht uit
1f61b.png
  Uh ja is een nadeel, betekent dat je tijd te kort hebt
1f606.png

Op zich zijn het overgrote deel van de tv shows ook wel op internet te vinden... Puur juridisch gezien is het waarschijnlijk niet hetzelfde, maar het is toch vergelijkbaar...

Back
Bovenaan