Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
TV heeft maar 1 tuner, dus je kan niet iets kijken en tegelijk iets anders opnemen. Ook de On Demand dingen vallen weg natuurlijk (eerder positief imo). Hiernaast zette mijn tv "Penthouse TV" ergens tussen de kinderzenders, dus misschien best even oppassenEnige nadelen aan dat CI kaartje?
Enige nadelen aan dat CI kaartje?
Jep, werkt perfect (heb zelf GT50). Het instellen van DVB-C is even zoeken maar dit kan je al doen zonder het kaartje. Steek de coax kabel die in uw digicorder uitkomt in uw tv, ga naar de installatie en dan als ik me niet vergis via de "option" knop kan je dit instellen. Zal vanavond even checken en bevestigenTV kan dit normaal wel aan, panasonic ST50 Ja die nadelen zijn features die ik niet echt gebruik. Dus je kan gewoon je digibox binnenbrengen en omruilen voor zo een kaartje en dan bespaar je 8.20 euro per maand ( die onterechte onkost is in mijn ogen grootste nadeel aan telenet)
Nog eens verder gezocht. Zou ook niet weten hoe ze bij Telenet dit zouden kunnen beperken.
Zou zelfs moeten werken in TV's die alleen een CI kaart aankunnen, want CI+ is backwards-compatibel met CI. Kanalen die specifiek CI+ gecodeerd zijn ga je dan wel niet te zien krijgen.
Tiens dat is vreemd want CI+ is normaal backwards compatibel met CIOverigens wat jij zegt stefaand, is in de realiteit anders CI+ werkt noet, ik herhaal, niet in een CI slot en omgekeerd ook niet!
En toch is het zoTiens dat is vreemd want CI+ is normaal backwards compatibel met CI
1 keer, 2 keer, 3 keer gelezen maar komt er toch niet recht uitKijken wat je aan het opnemen bent vind ik toch een enorm nadeel ze.
Op zich zijn het overgrote deel van de tv shows ook wel op internet te vinden... Puur juridisch gezien is het waarschijnlijk niet hetzelfde, maar het is toch vergelijkbaar...Kijken wat je aan het opnemen bent vind ik toch een enorm nadeel ze.