• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Windows 8 resetten op laptop

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik wil een clean reset doen van win8 op de laptop

Hoe doe ik dit?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Met de recovery modus en hoe je dat moet opstarten moet je eens zoeken op de website van de fabrikant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Je hebt geen installatie-schijf erbij gekregen neem ik aan. Op de Microsoft website moet dat toch te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Gebruiken jullie win 8 eigenlijk in lokale modus of de andere modus met microsoft login?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik heb een Microsoft account aangemaakt. Voor de gevallen dat het mis zou gaan. Maar ik gebruik 'm lokaal. Ik heb dan ook een schijf om 'm vers te installeren.   Ik heb een tijdje geleden wel al wat topics van de Microsoft support gelezen waarin werd uitgelegd hoe je bij Win7 een clean install kan doen zonder dat je een officiele schijf hebt met het OS op. Ze doen daar niet moeilijk over. Je kan misschien toch eens op de site van Microsoft gaan kijken dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Wat is het verschil eigenlijk lokaal of met microsoft..

En gebruiken jullie win 8 in metrostijl of toch desktop
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik gebruik zowel Metro als desktop. Ik heb geen idee waar je dat MS account voor nodig hebt, buiten om support te vragen ... en misschien die Sky Drive ... maar die heb ik nog niet gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator: