• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Zidoo player

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Alhoewel deze unit wel potentieel heeft maak ik me echt zorgen over de Zidoo software-dev's en het gestructureerd aanpakken van problemen bij die Sjinezen? Het zal precies nog 6-12 maanden duren voor het afspelen op het niveau van m'n MED8ER is...

Als je met de huidige 1.0.16 release nog geen oldskool DVD ISO kan afspelen zonder geluidsvervorming EN audio/video sync verschillen...

Maar bij blijft voorlopig gewoon lekker staan hoor hier
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hij staat te koop (jullie zijn snel) maar hij moet niet weg.

Als ik wil kan ik hem binnen de dag kwijt zijn, maar dat wil ik niet. Ik zie wel Hij mag maar moet niet weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
jvanhambelgium zei:
Alhoewel deze unit wel potentieel heeft maak ik me echt zorgen over de Zidoo software-dev's en het gestructureerd aanpakken van problemen bij die Sjinezen? Het zal precies nog 6-12 maanden duren voor het afspelen op het niveau van m'n MED8ER is...

Als je met de huidige 1.0.16 release nog geen oldskool DVD ISO kan afspelen zonder geluidsvervorming EN audio/video sync verschillen...

Maar bij blijft voorlopig gewoon lekker staan hoor hier
1f609.png
Ik maak me zorgen om de artefacts en het 3d iso die niet als 2d afspeelt (jumpt zomaar eruit, net als kodi zelf)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Skank" data-link="https://home-theater.be/topic/1379-zidoo-player/?postID=36057#post36057"> [b]Ik maak me zorgen om de artefacts en het 3d iso die niet als 2d afspeelt (jumpt zomaar eruit zei:
Het is dezelfde chip, dus kzou niet weten waarom je dat zou doenHet is een kwestie van minimum tijd, eer zidoo het kan Zoals ik dus ook altijd beweerd heb, gun hen ff tijd De h8 is al een paar maand eerder op de markt. <strong>Zidoo nog maar een weekje ![/b]
LOL En heb je 2 van die dingen gekocht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Volgende beta met kodi 15.2 en audio sync solved
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Skank zei:
Volgende beta met kodi 15.2 en audio sync solved
Jaja, en mischien 2 nieuwe bugs introduceren ofzo
1f609.png
Ik zal es een mailtje sturen voor de beta-group want anders gaat het weer weken/maanden duren voor ze releases vrijgeven, weet ik veel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Yes! Nieuwe beta, erg benieuwd!

1. Support 3D MVC framepacking via kodi(Please enable "settings -> video ->playback ->Adjust display refresh rate" in kodi settings,if still can't get framepacking,please swith hdmi mode to 1080P24hz in Android Settings) 2. Optimization 23.976 in kodi.(The default status is off,please to "setting --playback --Accelerate " enable 23.976 option, you can try it,if still have some SYNC issus,suggest disable it) 3. Support Adjust display refresh rate by KODI 4. Solved Audio out of SYNC when play 3D ISO via kodi 5. Solved kodi ui oversize when play 3D via kodi 6. Solved Subtitle out of SYNC when play 3D ISO via kodi 7. Solved Native player can't play BD ISO 8. Modified VPU algorithm,Optimization "Artefacts" issus. 8.Eliminate the noise of audio passthrough 9. Modify the strategy of buffer area 10. The notice switch of 3D mode on TV

BTW:Will support 3D frampacking via Native player in next version.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Hopelijk zijn het inderdaad fixes! Maar je moet zidoo een kans geven he, en niet van tevoren afbreken.

Jan zit jij nu ook in beta team? Alles daadwerkelijk fixed zoals hierboven zal mss utopie zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Skank zei:
Maar je moet zidoo een kans geven he, en niet van tevoren afbreken.
stond den uwe na 2 dagen niet te koop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Model:ZIDOO_X6 Pro Version: v1.0.22

Changelog:

System: 1.Add HDMI CEC RC function, the TV Sets that's with CEC function can control X6Pro box through TV control; 2.Update the GooglePlayStore version as LeanBack; 3.Update the latest GooglePlayServices version as V8.3.00; 4.Add tips to the closing process of taskbar; 5.Solved no focus when entering to taskbar for the first time; 6.No focus when killed tasks; 7.Optimized no identification with NTFS filesystem device; 8.Revised "Ehernet" into "Ethernet" on the settings; 9.Modified brower as Andriod native Browser;

KODI 1.Update KODI to 15.2 final version; 2.Solved losing part color issue when playing 2D video; 3.Add support to transformat for BD MVC 3D Frame Packing; 4.Solved the audio noise issue with kodi pass-through feature; 5.Optimization 23.976 in kodi.(The default status is off,This is a beta function 6.Eliminate the noise of audio passthrough; 7.Modify the strategy of buffer area; 8.Add the notice switch of 3D mode on TV; 9.Support Adjust display refresh rate by KODI;

Native Video Player 1.Add support BD MVC 3D FramePacking in native video player; 2.Optimized the error condition when playing BD ISO;

UI(1.1.2) 1.Modified the display mode of date and time as (09:25 into 9:25); 2.Add ZidoRC on shortcut; 3.Add Vietnamese; 4.Press Menu button, "set boot" changed into "Launch on startup" in the applicaiton management page.

Explorer(1.5.7) 1.Modified no display with some devices; 2.Modified no Udisk display, when entering file management and press HOME, blug-in Udisk, select the promot into file management

OTA zip file: Main download:http://apidl.zidoo.tv/zidoo_x6/ZIDOO_X6_Pro_v1.0.22_ota.zip Amazon mirror:http://ota-cloudfront.zidoo.tv/zidoo_x6/ZIDOO_X6_Pro_v1.0.22_ota.zip Mediafire mirror:http://www.mediafire.com/download/53fvs0fzys1be14/ZIDOO_X6_Pro_v1.0.22_ota.zip
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Jan best hier verd over versie 22 Geen cracks pops zeg je, ook niet bij doorsporlen of volgende chapter? Geen artefacts in 2d? Nog issues buiten dvd iso? Buiten dat denk ik dat 2d echt al stabiel draait..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.677
207
73
Klopt, ik heb heb natuurlijk "slechts" 2,5 uurtjes liggen testen enz maar inderdaad geen echt problemen gevonden, vooruit spoelen etc in BR-Folders of MKV's is nog niet zo vlot als op MED8ER (waar dat echt vlot en smooth gaat) maar dat is niet zo direct een "probleem" want meestal kijk ik gewoon een film uit en zit niet te vooruit/achteruit te spoelen als een gek oid)

DVD-ISO "lag" is inderdaad zo'n 450ms (geluid loopt 450ms voor op beeld in KODI)

Naar "beeldkwaliteit" moet ik mischien nog wat vergelijken, maar vb BR-Folder van AVATAR (2D) zag het beeld er echt wel goed uit en verschillende MKV's toch ook OK. Geen "artefacts" meer gezien zoals ik zag op de 1.0.16 release.

Dus ik zou zeggen .... op 2D zeker al goed bezig de mannen ...
 
Laatst bewerkt door een moderator: