• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Zidoo X9S Review

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goh. Doet wat hij moet doen. Is sneller dan mijn Q5. Bij de kodi van mijn Q5 had ik soms eens problemen. Hier absoluut niet. Speelt alle geluidsformaten af. 4k heb ik niet dus kan ik niet testen. Bizar is wel dat je de vero dus niet kan uitzetten.. Geen power knop dus. Enkel stekker uittrekken is een mogelijkheid. Je kan wel via Kodi uitzetten maar om opnieuw op te starten moet je dan de stekker uit en weer insteken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.516
158
66
das dan ook spijtig...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Sphinkx zei:
Goh. Doet wat hij moet doen. Is sneller dan mijn Q5. Bij de kodi van mijn Q5 had ik soms eens problemen. Hier absoluut niet. Speelt alle geluidsformaten af. 4k heb ik niet dus kan ik niet testen. Bizar is wel dat je de vero dus niet kan uitzetten.. Geen power knop dus. Enkel stekker uittrekken is een mogelijkheid. Je kan wel via Kodi uitzetten maar om opnieuw op te starten moet je dan de stekker uit en weer insteken.
serieus? Zoals een pi dus?
Mm schakelaar tss strken? Eens gevraagd op forum?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Het is de bedoeling dat het toestel blijft aanstaan, dit heb ik al gelezen op het OSMC forum.

Mijn ervaringen zijn eigenlijk hetzelfde als die van Sphinkx, ik heb ook geen 4K toestel om te testen.
Hij speelt alles af zonder problemen en HD audio werkt perfect in Kodi.
Het enige dat hij niet goed afspeelt is bluray menu's, dit is soms heel traag.

Ik was wel verschoten van het formaat, hij is ongeveer even groot als een pakje sigaretten, zeer klein dus
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Heb ook gelezen dat het de bedoeling is. Eigenlijk bizar want start super snel op. Maar is wel gemakkelijk ook. Gewoon switch naar je mediaspeler en je kan direct je film/serie afspelen. Want omdat hij constant opstaat scant hij regelmatig naar nieuwe data. BR menu heb ik nig niet geprobeerd. Die vermijd ik sinds de Q5 omdat hij er ook soms problemen mee had. Snap ook de meerwaarde ervan niet
263a.png


Box is idd heel klein! Verschoot ik ook van
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
New firmware v1.4.16 version for ZIDOO X9S release Model: ZIDOO X9S System</strong> 1,Add HDR switch. 2,Update transmission version to 2.92. 3,Fix the malfunction of DLNA. 4,Fix the issue that stream get stuck in some streaming video. 5,Fix the issue that few keys send error in CEC. Player: 1.Subtitle files are downloaded to save the current directory as the video files. 2.Add the audio offset function. 3.Fix some srt subtitles display error. 4.Default turn off "automatic frame rate switch" 5.Fix some SUP(PGS) subtitles display error. 6.Add the function to adjust the size and position of the ASS subtitles. 7.Add support for multiple fonts of ASS subtitles (in the subtitle settings interface to add fonts). 8.Save tracks and subtitle parameters of displayed video. 9.Optimize some shortcut keys. 10.Fix sup subtitle display ratio error 11.Fix the issue that display error of LED remaining time Shortcut Key: 1.Add the "Resolution switch" on shortcut key option. Image Player: 1.Optimize picture display quality Quick Settings: 1.Add HDR switch. 2.Add the audio offset function. Explorer: 1.Add the MTS suffix to the video file Blu-ray navigation: 1.Add 4K UHD Blu-ray navigation function (Beta version) <strong>HDMI IN: 1.Fix the issue that some time of the reservation record does not take effect MD5:30765E28372AE2A718FC96591D0431EF Download:http://ota-cloudfront.zidoo.tv/X9S/OTA/O...101353.zip
 
Laatst bewerkt door een moderator:

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Wat is die HDR switch?

Bij UHD HDR materiaal dat je wel de wide color doorstuurt, maar niet de HDR?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Geen flauw idee, nog niet up to
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Er is weer een nieuwe firmware en nieuwe zdmc ook uit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
eindelijk - subtitle issue opgelost! jammer dat aeon nox skin nog steeds niet werkt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Subtitle issue was vorige update al in orde hier.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Ja hier ook djaxx, en die aeon nox werkt hier ook gewoon
Skins hebben niks met zidoo te zien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
hier was/is dat absoluut niet het geval, heb dat ding verschillende malen volledig gewist - als ik trouwens een update doe van zdmc, dan wist die alle settings, wat ik ook abnormaal vind... bon geen last meer van, htpc is makkelijker in te stellen
 

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Werkelijk nooit een probleem gehad met instellingen. Je zal dan toch wel ergens iets fout gedaan hebben.
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Weet iemand hoe je de zidoo kan instellen zodat hij een wake on lan bericht verstuurt? Zou mijn pc wat vaker willen uitzetten, maar dan is het wel zo handig dat die opstart wanneer ik een film wil kijken :)
 

nielvm

Active Member
19 feb 2013
1.005
14
43
Hmm eventueel ook niet met een add on?

Zonder allerlei reviews te willen uitpluizen: zijn er intussen andere mediaspelers die beter zijn dan de zidoo? Vooral dan misschien op vlak van 4k/hdr?
 

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Hmm eventueel ook niet met een add on?

Zonder allerlei reviews te willen uitpluizen: zijn er intussen andere mediaspelers die beter zijn dan de zidoo? Vooral dan misschien op vlak van 4k/hdr?

Mischien met 1 of andere addon in KODI ofzo ? Daar bestaat wel een WOL-addon?