• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

5.1 Home Theater

Filip Delmotte

New Member
24 jan 2014
21
0
4
[color=rgb(51,51,51);font-family:Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(250,250,250)]Hey iedereen.[/color]

[color=rgb(51,51,51);font-family:Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(250,250,250)]Ik zoek mijn huidig 5.1 systeem te vervangen. Ik werk nu al 4 jaar met een Bose T10, gekocht omdat ik het gebruiksvriendelijk vind dankzij die unify en weet ik veel wat [/color]
smile.gif
[color=rgb(51,51,51);font-family:Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(250,250,250)]. Maar ik vind het zelf eigenlijk wat geluid betreft niet zo'n topsysteem.[/color]

[color=rgb(51,51,51);font-family:Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(250,250,250)]Nu kan je in bose blijven en naar die "topsystemen" gaan, zoals de 525 en de 535, dat tot 3699 euro gaat.[/color] [color=rgb(51,51,51);font-family:Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(250,250,250)]Maar wat is jullie mening en advies? Ik lees hier en daar dat je al met een versterker van 500 euro een prachtresultaat hebt, zou ik dan eventueel mijn huidige luidsprekers kunnen blijven gebruiken of vervang ik die ook beter? Ik wil er wel wat geld aan uit geven, maar als het goedkoper EN beter kan, graag. Kunnen jullie enkele luidsprekers met een degelijke & gebruiksvriendelijke versterker tips geven, combinaties enz? Jullie ervaringen?[/color]

[color=rgb(51,51,51);font-family:Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif;font-size:13px;background-color:rgb(250,250,250)]Thanks![/color]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98