• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Akoestiek topic

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Goedkoper als een tapijtje ga je ni vinden hoor dat nog akoestisch z'n werk wat doet. Zeg nu eerlijk, hoeveel uurtjes per week breng je daar door ? Ga je echt zot veel geld geven aan de vloer ? Met tapijt is toch niets mis ? Laat gewoon iedereen de schoenen uit doen en dat gaat jaaaaaren me en "onhygenisch" is dat toch niet ? (gewoon kort strak tapijt, geen hoogpolig)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Tapijt is voor mij ook nog steeds een optie, eventueel in combi met zo'n gyproc vloer (rigidufloor of zoiets)   We hebben nog tijd
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Goedkoper als een tapijtje ga je ni vinden hoor dat nog akoestisch z'n werk wat doet. Zeg nu eerlijk, hoeveel uurtjes per week breng je daar door ? Ga je echt zot veel geld geven aan de vloer ? Met tapijt is toch niets mis ? Laat gewoon iedereen de schoenen uit doen en dat gaat jaaaaaren me en "onhygenisch" is dat toch niet ? (gewoon kort strak tapijt, geen hoogpolig)
  Ik breng er toch wat uurtjes in door.. Mijn PC staat er ook. Meestal zit ik er wel elke avond. Zelf meer dan in mijn living want daar staat een oudere TV zelfs...   Mijn living zijn tegels en redelijk wat ramen. Dus minder interessant voor een HT ruimte. Probleem is dat mijn huidig vast tapijt al redelijk oud is en wel hoogpolig... Dus dat moet er sowieso eens uit voor de ruimte een beetje strakker te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Santana heeft al gebeld. Er is een promo nu van 42.99 voor die dat ik interesse voor toon. Batibouw promo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Sphinkx, wat ga jij nu doen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Nog geen flauw idee... Is natuurlijk niet dringend
263a.png



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Laatst bewerkt door een moderator: