• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Betere en vervangende mediaspeler gezocht.

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Streaming problemen al opgelost van de mede8er? Hi bitrate bdiso hadden problemen en zeker 3D!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Mijn voorkeur ken je al.. Ipad of niet.. Veel gebruik je dat niet voor. Keuze film..

Ik kies nog altijd liever een film uit op tv ipv op ipad..

Waarom heb je anders een moviewall op tv..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Bestel maar da..

Toch +- 60 euro goedkoper dan een d1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Iemand hier uit de buurt, die een MED600X3D of een gelijkaardig Mede8er model in bezit heeft, wil wel eens zien wat het bakske kan. Heb geen zin om hier een verzameling van mediaspelers aan te kopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Daarom zou ik direct een dune nemen...

Hoef je helemaal geen vrees te hebben om een verzameling te moeten aankopen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Tja hangt er een beetje vanaf wat voor soort bestanden je hebt. Heb er hier ook die een Dune niet kan afspelen, wel geluid geen beeld. 10-bit anime encodes ipv de gebruikelijke 8-bit, tja de encoders van dat spul leven op een andere planeet :eek:
263a.png
  Anders eens contact opnemen met Stephan Nobelen op dvd.nl   Je zou volgens mij geen problemen mogen hebben om alles wat je hebt af te spelen.

Streaming problemen al opgelost van de mede8er? Hi bitrate bdiso hadden problemen en zeker 3D!
Geen idee, kan er ook niet meteen iets over terugvinden op het Mede8er forum. Voorbeeld bestand ergens te vinden Gilles ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Twijfels, Voor het eenvoudige gebruiksgemak zou ik voor de mede8er moeten kiezen en voor de grootste compatibiliteit zou ik dus voor een Dune moeten gaan. Heb gelukkig geen exotische bestanden, dus alles zou eenvoudig afspeelbaar moeten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

chaka

Member
19 feb 2013
275
0
21
Iemand hier uit de buurt, die een MED600X3D of een gelijkaardig Mede8er model in bezit heeft, wil wel eens zien wat het bakske kan. Heb geen zin om hier een verzameling van mediaspelers aan te kopen.
  die heb ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Tja hangt er een beetje vanaf wat voor soort bestanden je hebt. Heb er hier ook die een Dune niet kan afspelen, wel geluid geen beeld. 10-bit anime encodes ipv de gebruikelijke 8-bit, tja de encoders van dat spul leven op een andere planeet :eek:
263a.png
Anders eens contact opnemen met Stephan Nobelen op dvd.nl Je zou volgens mij geen problemen mogen hebben om alles wat je hebt af te spelen.Geen idee, kan er ook niet meteen iets over terugvinden op het Mede8er forum. Voorbeeld bestand ergens te vinden Gilles ?

Xbmc speelt 10-bit anime dacht ik
263a.png


Maar wie heeft dat... Lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Twijfels,

Voor het eenvoudige gebruiksgemak zou ik voor de mede8er moeten kiezen en voor de grootste compatibiliteit zou ik dus voor een Dune moeten gaan.

Heb gelukkig geen exotische bestanden, dus alles zou eenvoudig afspeelbaar moeten zijn.

Ik zou echt niet weten waarom de mede8er meer gebruiksgemak heeft dan een dune.. Integendeel.. Ik vond het net andersom...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Wat dan precies Stijn ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Hoe bedoel je?

Ik vond de dune veel gebruiksvriendelijker in de tijd dan een mede8er..

Vooral voor het maken van moviewall, met genres en dergelijke , was veel makkelijker met yadis en meer mogelijkheden..

Ook speelde de dune veel makkelijker alles af dan een mede8er, en was een pak sneller.

Ik spreek wel v "toen" geen idee hoe het nu is.. Maar het is en blijft een realtek chip
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ah dat bedoel je. Out-of-the-box zal er niet veel verschil zijn wat navigeren e.d. betreft.   Wie weet, misschien geeft Joske geen rooie cent om een mooie moviewall, hoe je het ook draait of keert er kruipt tijd in om dit deftig op te zetten en vooral ook te onderhouden.   Veel makkelijker alles af spelen, beetje vaag argument me dunkt. Pak sneller, hoe bedoel je qua navigatie, denk dat het verschil verwaarloosbaar is en was, als er al een verschil was/is.     Je laatste zin somt het gewoon h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Hij speelde gewoon meer af..

Helemaal niet vaag..

Navigeren.. Paginas laden was idd sneller

Niks van vooroordelen.. Het is hoe het toen was tss med 500x en dune base 3.0

Hoehdet nu is geen idee, en volgens mij heb jij toch ook nog geen?

Nu.. Beide toestellen raad ik wel aan hoor..

Beide zijn absoluut beter dan al de rest .... Zoals wd lives enz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Ah dat bedoel je. Out-of-the-box zal er niet veel verschil zijn wat navigeren e.d. betreft.   Wie weet, misschien geeft Joske geen rooie cent om een mooie moviewall, hoe je het ook draait of keert er kruipt tijd in om dit deftig op te zetten en vooral ook te onderhouden.
Een videowall, zegt me eigenlijk niet echt iets, zolang alles maar uit de doos netjes en probleemloos werkt. Enkel covers en filminfo aan de mede8er toevoegen lijkt me voldoende
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Een videowall, zegt me eigenlijk niet echt iets, zolang alles maar uit de doos netjes en probleemloos werkt.

Enkel covers en filminfo aan de mede8er toevoegen lijkt me voldoende
263a.png

Dat is juist makkelijker, als je bij een cd de cover in jpg bij in de map zet, krijg je de album hoes te zien op de mede8er. Vergeet dat maar bij de dune, kan je weer met allerlei kutprogs gaan bezig zijn. Duidelijk eenvoudiger op dat gebied!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.735
420
98
Earth
Djaxx, ik dacht dat een simpele jpg ook ging hoor bij dune
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dat mag je denken, maar het is niet zo. Je moet nog altijd met dat dune_folder.txt bestand aan de slag.


Op mede8er gebruiken ze wel andere bestandsnamen dan op wd tv live, maar dupliceren van die bestanden en hernoemen mag geen probleem zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator: