• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

FACTS

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
In juli ga ik nog naar de London Film & Comic Con (Back to the Future reunion met oa Michael J Fox! en The Empire Strikes Back reunion) en dan in september misschien nog naar Facts. Voor de rest hou ik het kalm en ben ik al volop begonnen met het sparen voor Star Wars Celebration Europe III in London volgend jaar. 3x dat ik een Star Wars Celebration meemaak (andere zijn steeds in USA of 1tje in Japan). Star Wars Celebration is echt wel het summum voor de Star Wars fan. Ik kijk er al zo hard naar uit!

Voor wie wil weten wat het is... Check youtube op Celebration Anaheim bvb...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Mijn kaart voor FACTS beurs van 26 en 27 september is besteld. Ga zelf op zaterdag.

Zijn er nog mensen die gaan ? Sam in ieder geval denk 'k zo
1f606.png
... maar wie nog ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.714
418
98
Earth
Ik ga ! ook tickets gekocht Voor de 27ste

Ik neem mijn petekind ook mee en misschien nog een vriend
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.714
418
98
Earth
Naar wat gaan jullie op zoek tijdens Facts?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
1 of 2 figures, en wellicht wat BD's of DVD's. Eigenlijk geen idee waaraan 'k me mag verwachten. Ga sowieso een budget voorzien en me daar ook aan houden
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.110
324
113
Mijn vriendin is al een paar keer geweest, maar ikzelf nog nooit.

Denk dat ik dit jaar ook eens ga als ik nog ne maat meekrijg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Ik ga een van beide dagen. Moet sowieso handtekeningen halen voor een forumlid van Rebelscum.com. Voor de rest ga ik niet echt op zoek om iets te kopen. De dingen die ik nog echt zoek zijn allemaal al uitverkocht en moet ik dus via fora of Ebay scoren. Maar wie weet, vind ik nog wel iets. Ben wel benieuwd om EP VII merchandise te vinden. Zitten toch wel enkele dingen tussen die mij interesseren...
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.714
418
98
Earth
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.110
324
113
Skank zei:
Had dat dan gezegd he, we konden samen gaan ! Ik hoop weer dat ik goedkoop aan hot toys geraak maar kzal ze weer niet onder de 200 vinden die die ik wil
Komt goed, heb normaal gezien al 2 maten die meegaan. Ben benieuwd wat er allemaal te zien zal zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Veel interessante BD's vind je daar niet.
Had dat dan gezegd he, we konden samen gaan ! Ik hoop weer dat ik goedkoop aan hot toys geraak maar kzal ze weer niet onder de 200 vinden die die ik wil
@Stiibun: BD en DVD's; Is afhankelijk van wat je zoekt. Koopjes zal je er inderdaad niet snel vinden, toch niet als je de reguliere films wilt kopen die je in Mediamarkt enzo ook kan vinden. Als je manga, horror of speciallekes zoekt (limited editions en minder gekende films) zal je er zeker wel iets vinden maar hoop niet om er Avengers aan 5€ te vinden op Bluray.

@Skank: Vergeet die HotToys onder de 200€ al maar. Ik vrees dat je die op 1 hand zal kunnen tellen (en het zullen niet veel vingers zijn). HotToys kosten nu eenmaal veel en zijn enorm gegeerd (al ben ik er zelf geen fan van wegens oa een te hoog Barbie gehalte).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Thibault D zei:
Saint Seiya stuff ???
Dat heb ik daar toch ook al vaak zien staan. Er zijn toch ook wel een pak FR-talige dealers en Fransen zijn wel intonSaint Seiya, Goldorak enzo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.714
418
98
Earth
Klopt het dat het de zondag al om 17u gedaan is? Hoe zit dat met deze editie, kun je met bc betalen? of weer cash nodig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Klopt het dat het de zondag al om 17u gedaan is? Hoe zit dat met deze editie, kun je met bc betalen? of weer cash nodig
Zondag is het inderdaad om 17u gedaan.

Bij sommige stands kan je allicht met de kaart betalen, maar ik zou toch cash geld voorzien voor alle zekerheid
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
sam zei:
Stiibun</woltlab-metacode>: BD en DVD's; Is afhankelijk van wat je zoekt. Koopjes zal je er inderdaad niet snel vinden, toch niet als je de reguliere films wilt kopen die je in Mediamarkt enzo ook kan vinden. Als je manga, horror of speciallekes zoekt (limited editions en minder gekende films) zal je er zeker wel iets vinden maar hoop niet om er Avengers aan 5€ te vinden op Bluray.
Late reactie, maar dan toch
263a.png


Uiteraard ga 'k niet naar daar om de laatste blockbuster BD of DVD op de kop te tikken, maar wel voor Anime BD's.

Enne bedankt voor de cash tip
1f44d.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.714
418
98
Earth
Moeilijk eh, hoeveel cash mee te doen Ik weet wel dat je het absoluut mag vergeten om ter plaatse cash af te halen. Er staat altijd een heeeeeeeeele lange wachtrij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Moeilijk eh, hoeveel cash mee te doen Ik weet wel dat je het absoluut mag vergeten om ter plaatse cash af te halen. Er staat altijd een heeeeeeeeele lange wachtrij
Wat je maximum wilt uitgeven. Zo kan je nooit meer geld uitgeven dan je gepland had. Is dan wel klote als je net iets tegenkomt dat iets meer kost dan wat je meehebt, maar misschien kan je dan nog iets regelen met de standhouder (afdingen, voorschot betalen en nadien leveren via hun webshop).

Persoonlijk neem ik altijd een maximum budget mee. Op die manier ben ik zeker dat ik niet meer uitgeef dan er vanaf kan, want op Facts of soortgelijke beurzen kan het al snel eens uit de hand lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thibault D

Member
21 sep 2014
77
0
9
Stiibun zei:
Mijn kaart voor FACTS beurs van 26 en 27 september is besteld. Ga zelf op zaterdag.

Zijn er nog mensen die gaan ? Sam in ieder geval denk 'k zo
1f606.png
... maar wie nog ?
ik ga zaterdag gaan ! Gaan we samen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.714
418
98
Earth
Sam, Bronson, jullie niks gekocht?

Heeft er niemand de VR oculus getest? Hij stond er.. ik wou testen maar uiteindelijk toch niet gewacht, hoewel er niet zoveel volk in de rij stond
 
Laatst bewerkt door een moderator: