• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

FACTS

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Bronson ?
1f61b.png


Ja vijf stuks Anime BD's. Figures niet, heb wel de volgende twee in voorbestelling staan. Uit de reeks My Teen Romantic Comedy SNAFU

310355.jpg
310359.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Lol ge begreep me toch ;p

Hoeveel gaan zo'n puppets?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Rond de 100 USD per stuk, je kan ook goedkoper bv. figma maar daar ben 'k niet voor te vinden. Figma's zijn figures waar je de houding kan aanpassen maar die zien er iets minder natuurlijk uit ... en daar knap 'k beetje op af
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
Sam, Bronson, jullie niks gekocht?

Heeft er niemand de VR oculus getest? Hij stond er.. ik wou testen maar uiteindelijk toch niet gewacht, hoewel er niet zoveel volk in de rij stond
Jep, 2 bustes die ik nog ontbrak. Al heb ik mij wel moeten inhouden om niet nog meer te kopen. Ma bon, in november ga ik naar de verzamelaarsbeurs in Utrecht. Ik zal daar dan nog mijn schade wat inhalen
263a.png


Gentle%20Giant%20Star%20Wars%20Figrin%20Dan%20Mini%20Bust%20Pic%202.jpg
GE80199lg.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
huhh facts in april?
Dit jaar zijn er 2 edities.

Er zijn nog een pak andere beurzen ook dit jaar

Comic Con Brussel MCM Comic Con Antwerp Convention Starcom Dutch Comic Con

Keus genoeg dus. Ik plan voorlopig enkel naar Star Wars Celebration Londen te gaan (heb de vorige 2 Europese edities gedaan, en wou deze absoluut niet missen). De bovenstaande zal ik bezoeken in functie van de gasten die komen. Comic Con Brussel is, op wat weekend tickets na, volledig uitverkocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
On Saturday and Sunday 2-3 April</strong>, FACTS will be BACK like the Terminator and together we will have yet another unique experience. FACTS Spring Edition will once again bring you the perfect mix of anime, comics, science fiction, fantasy, movies, TV series and gaming.   We’ve got actors like Ray Park (aka Darth Maul), Sean Astin (aka Samwise Gamgee), Tom Wlaschiha (aka <strong>Jaqen H’ghar) coming over, with many, many more big stars to be announced. These actors will have signing sessions, photoshoots and Q&A panels on Saturday AND Sunday.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ben nog altijd aan het twijfelen of ik in april ga gaan of niet. Vorig jaar was de eerste keer, en het was me een overrompeling. Dat had ik niet echt verwacht, dus kon weinig rustig bekijken en ervaren waardoor het toch ietwat een ontgoocheling was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Skank zei:
On Saturday and Sunday 2-3 April</strong>, FACTS will be BACK like the Terminator and together we will have yet another unique experience. FACTS Spring Edition will once again bring you the perfect mix of anime, comics, science fiction, fantasy, movies, TV series and gaming.

We’ve got actors like Ray Park (aka Darth Maul), Sean Astin (aka Samwise Gamgee), Tom Wlaschiha (aka <strong>Jaqen H’ghar
) coming over, with many, many more big stars to be announced. These actors will have signing sessions, photoshoots and Q&A panels on Saturday AND Sunday.
Ray Park heb ik al een aantal keren gezien. Topkerel! Steeds bereid om een lightsaber demo te geven of een babbeltje te slaan met de fans.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wie gaat er nu? Ik mss zondag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Iemand naar facts?
Ik had eigenlijk graag weer geweest...
Zoonlief is boos op me :p
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.707
418
98
Earth
Wie gaat er?
Ik heb terug ferm zin
22&23 oktober
Er is ook een board game zone nu
 

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Twijfel een beetje. Toch wel aan de dure kant en kan het budget wel gebruiken momenteel.
Langs de andere kant wist lang geleden...
 

John Carlton

Well-Known Member
16 mei 2014
825
220
53
Gent
Ja dat ist... Ik kan daar niet voortgaan zonder een nieuwe figurine of ander leuk, cool hebbeding 🫤🤷🏼‍♂️
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank