• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Gaming Game zone

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
Zijn er hier eigenlijk PC gamers? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
demon zei:
*steekt hand omhoog*

Steam: demon326
Wat speelt ge allemaal?

Ik vooral CS:GO en La Noire. En UT4 alpha en Split Second als der is vrienden langs komen voor een LANeke.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
@broodro0ster Ik blijf vooral weg van online games, maar ik speel vooral SP games, gaande van shooters tot RPG's.... Nu nog aan fallout 4 bezig, next up is Grimm Dawn("opvolger" titanquest)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
demon zei:
@broodro0ster Ik blijf vooral weg van online games, maar ik speel vooral SP games, gaande van shooters tot RPG's.... Nu nog aan fallout 4 bezig, next up is Grimm Dawn("opvolger" titanquest)
Ah ok. Slechte ervaringen met online gamen? :p Ik speel liever online. Tegen bots is saai en simpel.

Ben Black Ops 3 gestart, maar das echt een kut spel. Match making in CS:GO is de max daarin tegen. Zolang je maar niet met russen speelt. Maar die servers heb ik geblokkeerd in m'n firewall :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
broodro0ster" data-link="https://home-theater.be/topic/38-game-zone/?postID=38369#post38369"> Ah ok. Slechte ervaringen met online gamen? :p </woltlab-quote> Laten we het erop houden dat enkele toetsenborden het niet overleefd hebben en het mijn gezondheid aantastte [img]https://home-theater.be/wcf/images/smilies/emojione/1f617.png[/img] <woltlab-quote data-author="broodro0ster zei:
Zolang je maar niet met russen speelt.
RU/PL ergere zijn er niet in de online wereld, cheaters tot op het bot....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.117
324
113
demon zei:
Laten we het erop houden dat enkele toetsenborden het niet overleefd hebben en het mijn gezondheid aantastte
1f617.png


RU/PL ergere zijn er niet in de online wereld, cheaters tot op het bot....
Lol. Ik speel altijd match making en ben daar nog maar 1 keer een cheater tegen gekomen. Die gasten kunt dan ge ook reporten en die worden snel gebanned. Het grappige was trouwens dat die zelfs nog suckte met z'n cheats. En nadat we zeiden dat we hem door hadden en we allemaal ne report gedaan hadden, had hij ze uitgezet.

Op public servers zullen er wel meer cheaters zitten vermoed ik, maar dat interesseert me weinig. 10 vs 10 is echt veel te veel op een CS map. Das gewoon gemaakt voor 5v5.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Mijn rage times zijn van Battlefield, is niet te doen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
lol installing diablo 3 op pc
waar is de tijd, gezien bij mn zoon zn peter op xbox, hij was er zot van, vandaar terug van onder t stof gehaald en nu aant installeren op de laptop
ik krijg er zelf ook zin in
hehe
oh nog es uitspelen
263a.png

Daarna toch wel eens eindelijk starcraft 2 proberen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Zelda breath of the wild.
Zalige game!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Damn zoon nu nog mario audessey gekregen ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator: