Vergeet ook niet je lampen te updaten(moeten enkel netspanning hebben). Dit duurt zeker 1 uur pér lamp ofzo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Wtf apple? Philips hue app werkt enkel onder ios 10? Moet ik mijn ipad met 9.3.5 maar in de vuilbak gooien?
Wtf apple? Philips hue app werkt enkel onder ios 10? Moet ik mijn ipad met 9.3.5 maar in de vuilbak gooien?
Wil ook wel eens met de Philips Hue beginnen, maar vraag me af of er ook fysieke winkels zijn die deze voeren. Kwestie om de eco-cheques die 'k hier liggen heb te gebruiken.
Art en craft?Wil ook wel eens met de Philips Hue beginnen, maar vraag me af of er ook fysieke winkels zijn die deze voeren. Kwestie om de eco-cheques die 'k hier liggen heb te gebruiken.
Bij Coolblue gaat het ook, maar dan moet je bestellen in een van hun fysieke winkels.Wil ook wel eens met de Philips Hue beginnen, maar vraag me af of er ook fysieke winkels zijn die deze voeren. Kwestie om de eco-cheques die 'k hier liggen heb te gebruiken.
Bij de Gamma ook ,maar het aanbod is zeer magertjes.De Hubo hier heeft ook een paar hue dingen liggen, maar wel geen super uitgebreid aanbod
Geen idee eerlijk gezegd. Kzou het eens vragen op het forum van cinema vision of Vero.Ik zou dit graag werkend hebben zonder stutter
iEmand?
Is er nog een andere manier? Dan de hue addon?