• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Himedia Q10 Pro Review

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Update is er blijkbaar ook voor de Q5
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

WolfPan2

New Member
16 dec 2016
1
0
4
Ik ben geïnteresseerd in de Q10, maar had hierbij de 2 volgende vragen:

1. is het mogelijk gelijktijdig foto's te bekijken en muziek af te spelen, beide vanaf de Q10 ?

2. is de bundel op de site van FUTEKO, met de Rii MX3-M remote met de " full QWERTY keyboard" op de achterzijde nuttig ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Jake

Well-Known Member
19 feb 2013
1.184
88
56
WolfPan2 zei:
Ik ben geïnteresseerd in de Q10, maar had hierbij de 2 volgende vragen:

1. is het mogelijk gelijktijdig foto's te bekijken en muziek af te spelen, beide vanaf de Q10 ?

2. is de bundel op de site van FUTEKO, met de Rii MX3-M remote met de " full QWERTY keyboard" op de achterzijde nuttig ?
1. Ja 2. Geen flauw gedacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeeBee01

New Member
20 dec 2016
1
0
4
Ik heb nu een mede8er600x3D en met mijn Panasonic tv is dat geen verkeerde combi. Maar ik zou graag overstappen omwille van de H265 ondersteuning die mist in de med8er.

Iemand enig idee of ik er, met mijn configuratie, qua beeld op vooruit ga als ik de Q10Pro ga gebruiken ipv de mede8er?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Kilpat

New Member
5 jan 2017
1
0
4
Hallo iedereen,
Volg al ruim een tijdje deze forum en alvast bedankt voor de informatie die ik heb gelezen.
Heb gisteren met een goed gevoel men nieuwe Himedia Q10 Pro aangesloten en wat een kwaliteit zeg.
Had nog een eminent EM7080R1.
Wat een verschil zeg van beeldkwaliteit. En snel snel snel zeg.
Ik ben een grote leek maar moet toch zeggen dat ik er behoorlijk goed mee overweg kan met de instellingen.
Als ik film bekijk is het een grote lukse dat hij direckt nl ondertitels zoekt.
Heb er een HD schijf ingestoken die hij erkend en die ik niet heb geformateerd met nog goede Bly Ray films erop, doch zonder nederlandse ondertiteling want de srt bestanden die ziet hij niet.
Hier is men vraag, tijdens het afspelen van film op HD schijf Download ik men ondertitel en gaat op zoek maar krijg enkel engelse ondertitels.
Hoe geraak ik aan NL ondertiteling.
Kan aub iemand mij er mee helpen.
Veel dank alvast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mike

New Member
14 aug 2016
10
0
4
wat je zou kunnen proberen is eerst film in kodi speler open de ondertiteling downloaden. Dan afspelen via de wrapper . Dit werkt bij mij toch anders is er wat mis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mike

New Member
14 aug 2016
10
0
4
en de ondertiteling selecteren in het menu
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bullitt

Member
5 dec 2014
55
0
9
Werd er voor de release van beide apparaten (Q10 pro en Q5 pro) niet geclaimd dat er support zou zijn voor dolby vision? Ik vind dat nu nergens meer terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Die hebben dat geschrapt denk ik, heb je dan een dolby vision tv mss?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

bullitt

Member
5 dec 2014
55
0
9
Skank zei:
Die hebben dat geschrapt denk ik, heb je dan een dolby vision tv mss?
Neen
263a.png
Maar ik wou wel eens de reden weten en wat eventuele toekomstperspectieven omtrent Dolby Vision en HDR10 zijn. Idealiter zou een speler met de mogelijkheid voor beide zijn. Hardwarematig zouden de Q5 pro en Q10 pro dit moeten kunnen, als ik het goed begrijp. Dit in tegenstelling tot de Shield TV.
 
Laatst bewerkt door een moderator: