Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
Volgens mij kan het wel met die Shelly maar je hangt er dan niets achter. Dus de lamp continue stroom geven en de Shelly aansluiten, maar dan niets op de uitgang hangen. Dan de Shelly toevoegen in HA en daar de lamp schakelen.
Ik zet die in boost als er veel volk langs komt. Daarvoor liep ik nu altijd naar zolder. Anders stijgt de CO2 concentratie vrij snel.Nice. Ik heb ook een Q model. Ik vermoed ook de 450. Wat wil jij daar dan precies op uitlezen of sturen? Veel wijzigingen moet je daar toch niet meer aan doen eens geconfigureerd.
Dit heb je nodig. In de handleiding op Github staat mooi uitgelegd hoe je het aansluit.Hmm. Dat is wel interessant voor het uitdrogen tegen te gaan. Want die zit bij ons nu onder de 30% in de winter. Je kan daar extra module voor kopen maar dat kost een paar duizend euro. Simpele lucht bevochtiger kan uiteraard ook. Maar dan moet je er mss enkele kopen want in 1 ruimte zal dat niet voldoende zijn.
Bediening is bij ons via een paneel in de badkamer. Dus snel aangepast naar hogere stand.
Welke module heb je daarvoor gekocht? Extra statistieken snap ik uiteraard![]()