Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Door het voeren van een streng advertentiebeleid proberen we irritaties tot een minimum te beperken. Help ons door Home-Theater te whitelisten
iemand?Mja ik zou liever direct de kabel leggen.
Die kabel is trouwen moeilijk : kant scherm is het rj45 aansluiting, kant beamer is het een jack, i dunno 2,5 of 3,5 mm
En dat over een afstand van 6m
Wat de beamer betreft, op welke afstand zouden jullie deze zetten voor een 125inch 4k scherm
En waar zouden jullie de zetel zetten, op welke afstand?
En afstand beamer vs scherm?Bij een 21:9 scherm vind ik een 1 op 1 afstand (breedte scherm) ideaal. Bij een 16:9 scherm zou ik zeker niet dichter gaan of misschien zelfs verder ivm de hoogte van het scherm. Maar kan je dit niet testen voor je beamer aan het plafond hangt?
De minimum en maximum afstand kan je zelf uitrekenen aan de hand van de throw ratio. Of met een online throw calculator als je beamer er in staat.En afstand beamer vs scherm?
Is mijn screenshot bovenaan dan niet goed? Al staat daar niet exact 125 inch maar 120 in.De minimum en maximum afstand kan je zelf uitrekenen aan de hand van de throw ratio. Of met een online throw calculator als je beamer er in staat.