• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ipad

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Yup klopt

599

Prijzen zijn overal hetzelfde.. Die liggen vast bij apple

Ik heb hem bij apple zelf besteld

3 dagen later had ik hem en voordeel is dat jehem dan nog kan laten signeren ook.


Mocht je zeker zijn dat je aan 16 gig genoeg hebt, kun je zelfs ipad 2 pakken. Stuk goedkoper..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Denk dat 16 wel genoeg zou zijn, ik eou niet weten wat ik er echt zou gaan opslaan. Misschien is filmpje voor onderweg maar voor de rest komen daar ni echt grote bestanden op denk ik. Is er op elk model de mogelijkheid om een sd card in te steken?   Als ik de ipad 2 met het nieuwere model vergelijk zijn er toch wel wat verschillen, zou dan precies toch maar voor de nieuwere gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
In geen enkelekun je een sd steken..

Typisch apple.

Alsje geen films en muziek erop zet is 16 genoeg.

Bij de nieuwe is scherm en connectoren anders, maar voor de rest in gebruIk zie je niet veel verschil

Maar als je kan ga dan idd voor de nieuwe , 32 gig ruim voldoende
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
En waarom zou je er een SD in willen steken ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
In geen enkelekun je een sd steken..

Typisch apple.

Alsje geen films en muziek erop zet is 16 genoeg.

Bij de nieuwe is scherm en connectoren anders, maar voor de rest in gebruIk zie je niet veel verschil

Maar als je kan ga dan idd voor de nieuwe , 32 gig ruim voldoende
Echt belachelijk wel. Je hebt dus gewoo,n totaal geen mogelijkheid om iets van extern opslagcapaciteit aan te sluiten? Dat verklaard ineens de belachelijk hoge prijzen van de types met meer opslag, degoutant!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
En waarom zou je er een SD in willen steken ?
Ben van plan voor de 16 gig te nemen. Ga daar gewoon nooit films op plaatsen maar misschien is op vakantie ofzo wil ik er toch wel enkele dingen kunnen opzetten. Dacht dat dan via sd te doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Kan helaas niet Went wel
1f609.png
Het voelt gewoon beter aan dan een android tablet
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Zelf ben ik een zeer tevreden android tablet gebruiker, waarbij ik de mogelijkheid om om zonder hulpmiddelen, zoals conrectoren, enz.. Gewoon met een SD-kaart, Micro-SD, of usb het geheugen te vergroten! Ik heb hier bewust voor gekozen, iets dat bij Apple niet mogelijk is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Zelf ben ik een zeer tevreden android tablet gebruiker, waarbij ik de mogelijkheid om om zonder hulpmiddelen, zoals conrectoren, enz.. Gewoon met een SD-kaart, Micro-SD, of usb het geheugen te vergroten! Ik heb hier bewust voor gekozen, iets dat bij Apple niet mogelijk is.
  Mee eens En ik ben/was ook een voorstander van android geloof me   Het werkt/voelt wel alleen vlotter aan met een ipad Kun je helaas niet omheen
263a.png
  Maar beide zijn tegenwoordig gewoon goed
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Al gekocht djaxx? Volgens mij moet uw vakantiegeld op: een ipad, nieuwe sub...
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Iedereen koopt natuurlijk wat men wil. Hoe dan ook succes met je keuze
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb ni gezegd da ik da direct ging kopen e. Ik zou gewoon graag apple willen omdat ik toch wel fan geworden ben van de

Combinatie itunes / airplay . Ik las dat het met de androids weer extra softWare en al nodig was dan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Thx . Maar ik koop da liever nieuw. Ik koop da op de zaak van mijn pa. Dat bespaard me dan ineens 21% btw
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BDC1987

Member
21 mrt 2013
71
0
9
Ik heb die camera connection kit, best handig. Zet je onmiddelijk je fotos op je ipad, kan je beter een selectie maken van welke je behoud en welke niet. Films importeren op die manier lukt ook. Op die kit kan je zowel sd kaarten als usb apparaten aansluiten. Die 30 euro zeker waard dus maar wel jammer dat die bij samsung pad standaard gaat en apple utieraard niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ok thx!   Ben van plan om morgen naar eenwinkel te rijden. Ben er enkel nog niet uit of ik voor de nieuwe ga of de ipad 2. Iemand da mij kan overtuigen?   Ga voor de 16 gig versie gaan, heb geen nood aan meer geheugen. Wifi versie. ik ga da spel toch nooit meepakken normaal gezien.
 
Laatst bewerkt door een moderator: