• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Ipad

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.151
68
58
Zeg dat nooit.

Heb mijne ipad ook alle dagen bij op het werk....dat went snel.

Heb wel de 64 gig met wifi en 3 G en had er ook wat muziek opgezet en was toch snel 25 gig kwijt aan muziek alleen...stond wel muziek op voor 3 dagen continue te spelen volgens de ipad zelf.
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Mijn iPad is hier ook nog nooit de deur uit geweest.   Meepakken naar het werk ... ze zien me al komen ja
263a.png
Meepakken op reis ... yeah right, als ik vertrek op reis wordt een knop omgedraaid, geen tablets, geen laptops, hooguit een telefoon om bereikbaar te zijn. Dus zelden of nooit internet toegang. Zalig moet je echt eens proberen
lol.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ben ook vrij zeker dat die hier nooit ga buiten komen. Dus ga wifi nemen. Morgen is gaan zien se.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Op 1dayfly stond er vandaag een Ipad 3 wifi + 3G 64GB aan 599
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Op reis gaat ipad ZEKER mee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Had vroeger 16gig ipad1 en die stond al snel vol. Wat muziek, pics, extra apps en ni te vergeten iOS zelf : het tikt snel aan. Nu een ipad2 32gig en dat is ideaal, dus zeker te overwegen!. Vroeger ook nog met android gewerkt : naar mijn gevoel loopt iPad idd toch vlotter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
thx had intussen al beslist om de 32 gb te pakken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Op reis gaat ipad ZEKER mee!
    Dan noem ik dat geen reis
1f61b.png
Je gaat me toch niet zeggen dat je daar dan foto's mee trekt ... brrr het zicht alleen al
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
euh nee.. savonds als de kids in bed zitten.. ff op internet
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Persoonlijk zou ik dat ook niet meenemen denk ik maar dat doe nu ni echt terzake hier.

Ik heb hem vandaag dus gaan halen en damn, leuk!

Meteen al tegen de eerste klote beperkingen gelopen, blijkbaar kan ik dus niet via de ipad de itunes bib synchroniseren zonder alles effectief te kopieren van men externe hd?

De bedoeling was dus om via de itunes op ipad de muziek die op de externe hd staat opgslagen te beluisteren. Na wat lewen blijkt dit niet te kunnen??? Wtf, is dit dan echt zo een smerige zet om toch maar de 64 gb modellen in de strot te rammen?

Nu heb ik remote app gedownload en dan werkt dat wel maar dan bedien ik eigenlik gewoon via de laptop en moet deze dus altijd opstaan wat helemaal niet de bedoeling is...

Heb filebrowser app gedownd en is wel iets goed, kan rustig door de files op de dune gaan en dan via airlay op de marantz luisteren.


Pas op ben er blij mee ze, alleen jammer dat ik de itunes ni tegoei krijg...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Nogmaals itunes = brol Wacht maar tot je hem lang genoeg hebt Je gaat niet meer zonder kunnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
tja als ik al 2x maal hier lees itunes = brol ... dat ontneemt mijn echt wel de goesting om nog te reageren
1f62e.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ja en het is ook zo goed onderbouwd e ...

Voor de 100 ste keer , heb nog nooit een prog geweten waarmee ik zo makkelijk, snel en overzichtelijk door gans d collectie kan bladeren.

Je mag me altijd een goed alternatief hiervoor bieden en kom ni af met htpc en x...

Geen zin om daar 10 dagen met instellingen enzo bezig te zijn.

Simpelweg zou ik met itunes op ipad de muziek op mijn externe moeten kunnen lezen, erg als da ni moest kunnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Das mijn persoonlijke mening over itunes.. Mag dit niet dan?

Ik hoef trouwens helemaal geen htpc om dit af te spelen dus kom niet met dat verwijt/respons
263a.png



Ik heb je al een alternatief gegeven, maar blijkbaar lees je hierover..

Maar als je zegt dat itunes ok is voor jou en oh zo makkelijk .. Waarom dan nog discussieren ... Als het toch alles kan
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb itunes match aangeschaft en nu werkt het wel perfect, enkel zuur dat ik weer wat moest bijkopen, apple...

Ik heb nergens je tip gezien voor een volwaardig en even makkelijk alternatief?

Ik ben er zeker happy mee nu, makkelijkste da ik al ooit heb gehad in elk geval dus zen we allemaal happy e
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Djaxx... Je hebt gelijk
1f609.png
Staat hier inderdaad niet. Vreemd; ik heb het hier wel ergens anders gezet dan. Ff herhalen: Ik doe het zo: Logitech squeezebox server op NAS, en ipeng (app) op ipad.. En spelen maar.. Enkel die ipeng app is betalend   Geen htpc nodig of iets anders...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Al leuke apps gevonden?
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Logitech squeezebox server op NAS, en ipeng (app) op ipad..

En spelen maar..

Enkel die ipeng app is betalend



Geen htpc nodig of iets anders...
Kom morgen die Unraid server bij je ophalen, kost blijkbaar toch niets :p


En natuurlijk mag jij iTunes brol noemen, maar als je die mening niet onderbouwd dan is er geen discussie mogelijk. Dacht wel dat die bedoeling was van een forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Je begrijpt me wel
1f609.png
De meeste hebben reeds een NAS/server Dan heb je enkel een betalende app nodig en er zijn misschien wel enkele gratis zelfs
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ik vraag me of je het al ooit eens tegoei gebruikt hebt eigenlijk, weet ge wel goed hoe perfect die bib werkt en hoe mooi alles gesynct word. Hoe perfect de zoekfunctie werkt, hoe makkelijk je nieuwe cd's kan beluisteren voor aankopen, hoe genius andere muziek zoekt die aan je luistersmaak matcht... Ik ken squeezebox ni ma betwijfel alvast of dat even mooi en handig Werkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator: