• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Dan er straks weer muggen zijn
263a.png
Beestjes gewoon doodspuiten met zo een bus van Vapona...totaal geen last van muggen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Gisteren de Telenet modem uitgeschakeld vanwege het onweer. Deze morgen terug ingeschakeld en dus geen internet meer op de ipad.

Op internet met de pc al gezocht naar wat het probleem zou kunnen zijn en al vanalles geprobeerd niks dus, nada, rien de knots. :angry: Misschien heeft iemand hier een idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb verbinding via Telenethomespot en volgens de ipad is deze in orde maar als ik Safari opstart krijg ik constant de melding: Safari kan de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert. en op de pc gaat alles prima????
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Zet de wifi eens af op de ipad,wacht 3 sec en start dan wifi eens terug op.( bij instellingen,wifi)

Kloppen uw aanmeldgegevens nog?( homespot is gebruikersnaam en wachtwoord ingeven)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ipad volledig herstarten...

Heb je noh toestellen via wifi? Anders es kijken of je daarmee connectie kan maken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Wifi afgezet 5 sec gewacht en terug opgezet hij kiest dan terug een netwerk ik krijg er twee te zien 1) telenet-2A048 en 2) TELENETHOMESPOT Deze tweede heeft altijd gewerkt en vraagt ook geen gebruikersnaam of wachtwoord bij deze staat ook een vinkje dus ik denk dat er wel een verbinding is maar als ik safari opstart is er geen internet en krijg ik bovenstaande vermelding   Toestel volledig afgezet geen resultaat. Dan: Instellingen - Algemeen - Stel Opnieuw In - Herstel Netwerkinstellingen Ook zonder resultaat Dan gegevens van Homespot - Vergeet dit netwerk - gedaan ook zonder resultaat Als ik verbinding probeer te maken via het - telenet 2A048 - netwerk vraagt hij alleen een wachtwoord, als ik dit ingeef zegt hij - Mislukte verbinding met 'telenet-2A048
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Ge kunt altijd is proberen van de telenet modem nog is even uit te trekken en terug op te starten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Ge kunt altijd is proberen van de telenet modem nog is even uit te trekken en terug op te starten.
Bedankt voor de suggestie maar het heeft niet geholpen
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.912
242
73
Kan je de instellingen van uw Wi-Fi niet controleren via Mijn telenet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Kan je de instellingen van uw Wi-Fi niet controleren via Mijn telenet?
Tja waarschijnlijk wel maar daar ken ik niks van spijtig genoeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Al eens getest om op iemand anders zijn netwerk in te loggen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Nu heb ik per ongeluk de Telenet Homespot uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Nu moet ik volgens Telenet 24 uur wachten voor ik weer internet heb via Homespot...  
Al eens getest om op iemand anders zijn netwerk in te loggen?
Huh?? gaat dat dan? (tja hier zit ne leek h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
<blockquote data-author="rakker" data-cid="5667" data-time="1374735057">Nu heb ik per ongeluk de Telenet Homespot uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Nu moet ik volgens Telenet 24 uur wachten voor ik weer internet heb via Homespot...




Huh?? gaat dat dan? (tja hier zit ne leek h
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Hey djaxx het werkt Het netwerk WPA wachtwoord had ik genoteerd via 'mijn telenet'. Als ik deze vergelijk met die op de modem dan is er een verschil van 1 hoofdletter. Een fout dus van Telenet. Ik heb de code van de modem gebruikt en nu werkt alles weer prima. Hartelijk bedankt!!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Leuk da het werkt!


Btw, heb dankzij jouw collectie te browsen die mymovies app op het spoor gekomen.

Echt een zalige app!

Blijkbaar kan ik nu wel niet meer door je collectie browsen, password protected?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rakker

Member
19 feb 2013
219
2
21
Leuk da het werkt!

Btw, heb dankzij jouw collectie te browsen die mymovies app op het spoor gekomen.

Echt een zalige app!

Blijkbaar kan ik nu wel niet meer door je collectie browsen, password protected?
.


Dat is waarschijnlijk een instelling die ik kan aanpassen, ik zal het eens nakijken. (Ik kan mij nochtans niet herinneren dat ik een password heb ingesteld).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Eerste keer dat ik het voorheb.

Slecht mobo en ssd die niet herkend wordt
2639.png


Cut zeg wat nu..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.154
68
58
Shit happens .....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

sam

Member
19 feb 2013
568
10
23
Komt het van bij Azerty? Indien nog onder garantie, gewoon terugsturen. Hun service is goed! Heb 2x Supermicro kaart teruggestuurd en steeds kosteloos een nieuwe gekregen, zonder discussie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ja...

Is net nieuw he, dus denk wel garantie
 
Laatst bewerkt door een moderator: