• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Het is nu niet een garage die ik ken als eerlijk en betrouwbaar. Ik had er nog garantie tot dat laatste onderhoud en was eigenlijk al van plan om naar een andere te gaan. Anders had ik hier niet zo'n moeite mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Tja.. Feit blijft . Betalen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Je kan dit uiteindelijk toch nooit winnen. Faktuur is niet voldaan

.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.686
210
73
Als er een (papieren) factuur is waarop effectief 493,- te voldoen staat ga je natuurlijk moeten betalen. Komt altijd wat ongelegen om nog effe 300,- te dokken maar...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 69

Guest
Je kan altijd beweren dat je 300 euro cash gegeven hebt naast die betaling via bankcontact.

Het beste is nog altijd om deze eerlijk te betalen. Een telefoontje van de garage naar jou om het probleem uit te leggen ipv zon brief zou wel beter zijn overgekomen. Moest ik je garagist geweest zijn dan had ik als tegenprestatie je bijvb een set onderhoudsproducten voor de wagen gegeven.


Je kan misschien troosten dat je 3 maand rente gekregen hebt op dat bedrag, al is dat tegenwoordig niet zoveel meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Het is nu niet een garage die ik ken als eerlijk en betrouwbaar. Ik had er nog garantie tot dat laatste onderhoud en was eigenlijk al van plan om naar een andere te gaan. Anders had ik hier niet zo'n moeite mee.
  Eerlijkheid begint steeds bij jezelf en staat los van iemand anders z'n gedrag
1f609.png
 
Je kan altijd beweren dat je 300 euro cash gegeven hebt naast die betaling via bankcontact.
Een goede zakenman had hier zeker een bewijs van gegeven met 'factuur" voldaan"
263a.png
Helaas kan je dat bewijs ook niet voorlegen, dus blijft de "factuur niet voldaan" en moet je het resterende bedrag alsnog vereffenen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Als het totaal factuurbedrag effectief 493 was, vind ik het zelfs erg dat je dit nu in twijfel trekt om te betalen...

Zegt evenveel over jouw eerlijkheid dan die vd garagist.

Als hij het vergeten is.. Was het mooi voor jou tot nu toe.. Komt hij er nu toch mee af.. Dan moet je gewoon betalen. Punt.

Als het totaal toen 193 was op factuur.. Dan zou ik nu ook. Zeggen van vijgen na pasen, maar het lijkt me het eerste te zijn. Dus gewoon betalen jong.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Het is ook gewoon de manier waarop en de ervaringen die mijn vriendin bij die garage heeft gehad. Ik vind ze alles behalve sympathiek en te vertrouwen. Ze hadden tenminste kunnen bellen om het uit te leggen of een wat meer persoonlijke biref sturen. Ik ga ze morgen eens bellen. Ja, eerlijkheid moet van 2 kanten komen. Maar ik vind het vervelend dat de eerste kant die eerlijk moet zijn altijd mijn kant is. En ik ben dat een beetje moe. Zeker als ze het op deze manier doen. Maar als ze in hun recht zijn zal ik wel betalen hoor. Hier problemen rond veroozaken hoeft ook niet. Maar ik ben zeker dat ze er geen probleem van hadden gemaakt als ik per ongeluk 300 euro teveel zou betaald hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D

Deleted member 69

Guest
Met een goed gesprek kom je er meestal wel uit. Ik ben een correcte betaler. Maar als je een huis bouwt en alles zelf zit te regelen dan maak je soms toch wat mee. De minste problemen had ik met mensen die zonder voorschot werkten. De meeste problemen met die dat95 percent van de som bij levering wouden. Als je dan merkt dat achteraf de plaatsing en kwaliteit op niks trekken dan sta je als klant zeer zwak. Ze richten schade aan... door hun plaatsing. Ondertussen heb ik op 3 maand bezoek nr 10 gehad van onze keukenfirma. En nog steeds is niet alles opgelost. Neem maar iedere keer vrij voor die mannen. Ze doen hun best om alles op te lossen, maar ook ik zal 2 keer nadenken voor ik hun eindfactuur betaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Ik heb zeker ook niet de gewoonte om met betalingen te knoeien. Ik heb dat onderhoud ook ter plaatse, bij afhalen van de auto betaald. De garagist zelf heeft de fout gemaakt door een verkeerd bedrag in te geven. Ik heb hem gebeld. Hij vond het blijkbaar wel grappig. Ik niet. Maar betalen moet ik toch. Of ik me er nog druk over maak of niet. Ik vind het gewoon niet erg prettig dat ze de indruk wekken dat de klant hier in de fout is gegaan door de factuur niet volledig te betalen (die indruk geeft de brief), terwijl ze zelf fout zijn.   Ik zal de overschrijving maar eens invullen. Dan ben ik er vanaf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Vreed ambetant als je die Audyssey microfoon niet meer terugvind. Waar oh waar heb 'k dat spul achter gelaten.   Iemand enig idee of je deze ook los kan bestellen ergens ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Stefaan, is dat dezelfde als bij een Onkyo, zo'n pyramide-achtig micje? Kom anders eens langs met de mijne! Is niet ver!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Stefaan, is dat dezelfde als bij een Onkyo, zo'n pyramide-achtig micje? Kom anders eens langs met de mijne! Is niet ver!
  dat zou ook moeten werken ja
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Stefaan, is dat dezelfde als bij een Onkyo, zo'n pyramide-achtig micje? Kom anders eens langs met de mijne! Is niet ver!
  Geen idee, want als 'k me niet vergis die van de Marantz nog nooit gebruikt. Wacht toch wel, want die zei dat mijn fronts uit fase waren. Zal wel dezelfde vorm hebben, maar vermoed dat de calibratie toch anders is.   Dit weekend maar eens deftig mijn kot aan de kant doen, zal wel opduiken. Wel behoorlijk klein spul natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
de mic is toch gewoon een mic, de calibratie is anders maar die mic toch niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Oh toch wel, bv. voor bepaalde Denon modellen heb je puck modellen en die gaan op een ander Denon model niet zomaar werken. Of toch niet correct.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Wat moet ik me daar bij voorstellen? puck modellen? ah, ik zou denken dat gelijke welk mic zou gaan... niet dus
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Nu zondag ben ik anders thuis, wil gerust eens binnenwippen...een soort mini meet & greet lol
 
Laatst bewerkt door een moderator: