• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Je ergernissen van vandaag

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Internet komt en gaat , slecht beeld op den tv en een ipad die gelockt is.......dag begint goed
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
Internet komt en gaat , slecht beeld op den tv en een ipad die gelockt is.......dag begint goed
Hoe heb je de iPad gelocked? Pincode vergeten?
En was je ingelogd met een iCloud account waar find my iPad op geactiveerd was?
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Internet komt en gaat , slecht beeld op den tv

Indien telenet, kijk bij digibox of er verlies op de coax zit.. alles eens aanduwen/vervangen van kabels waar je aan kan.. probleem er nog, telenet bellen voor uit te meten. Was bij ons ook zo.. buitenkabel was slecht.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Hoe heb je de iPad gelocked? Pincode vergeten?
En was je ingelogd met een iCloud account waar find my iPad op geactiveerd was?

Gewoon paswoord vergeten....met duim onlocken is wel heel gemakkelijk. ;)
Ja , normaal was deze geactiveerd en je kon dat niet uitschakelen
Heb ook een apple id dus moet ergens een i cloud account hebben ook.
 

skoebiedoe

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.141
68
58
Indien telenet, kijk bij digibox of er verlies op de coax zit.. alles eens aanduwen/vervangen van kabels waar je aan kan.. probleem er nog, telenet bellen voor uit te meten. Was bij ons ook zo.. buitenkabel was slecht.

Heb telenet al gebeld . ;)

Ze konden morgen al komen maar dan is er niemand thuis dus heb een afspraak gemaakt voor vrijdag namiddag dat ze den boel eens komen uitmeten.
Vandaag is het signaal al beter maar nog niet zoals daarvoor
Op tv naargelang welk kanaal zit ik nu op 60% signaal sterkte ( maar vroeger was dat gewoon 100%)
Ook terug internet maar download is veel te weinig
Juist eens gemeten en ik zit nu op 7,4 waar dat vroeger 94 was maar de upload is nog wel ongeveer gelijk als vroeger 9,4

Vond het wel raar dat ik op een tv met onversterkt signaal een beter signaal binnne kreeg dan met een versterkt kanaal ...nu ongeveer gelijk .

Voor alleer ik kabels begin te steken zou ik toch eerts willen weten dat het inderdaad niet buiten aan de gevel ligt....vroeger ook nog eens voorgehad en met een nieuw filterke te steken was alles opgelost.


@ skank,, ja hoor wel telenet maar ik moet geen 4 dagen wachten en zagen voordat ze me komen helpen...
Gisteren avond nog mail vertsuurt gehad en deze morgend telefoon gekregen met de vraag of er iemand thuis was want de mekanieker stond klaar om te vertrekken. :p
 

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Webshop en geld terugkrijgen.... Al een week lang dat spelletje..
 

ToothLess

Well-Known Member
Home-Theater Goud
11 dec 2013
1.297
123
73
3 jaar en de eerste Hue spot geeft er de brui aan... te hopen dat de rest het wat langer trekt, want kostelijk grapken anders verdemme.
 

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Mijn eerste Hue lampen zijn inmiddels al ouder dan 3 jaar en nog steeds gaan deze dagelijks aan.
Hopelijk heb je gewoon pech en mag de rest nog lang branden ;)
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
Afgelopen mijn Apple watch laten vallen toen ik hem wou aandoen. We waren op weekend en dat was daar ne stenen vloer. Schermke eerst natuurlijk :(
Hij was al 4 jaar oud, maar tdoet nog zeer.

Gisteren hebben ze nieuwe aangekondigd, maar 480euro blijft toch wel veel geld... Zal er nog ne keer moeten over slapen.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.704
418
98
Earth
De nieuwe garmin revu

Ziet er zo zalig uit, ik kan helaas mn vivoactive nog niet wegdoen

Ben trouwens compleet verkocht aan garmin
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Oeps, zou je die niet kunnen inruilen bij Apple support center?

Anders eventueel eens overwegen een iWatch met saffierglas te nemen? Das sterker en krasbestendig... tenminste als het saffierglas van hoge kwaliteit is.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
Oeps, zou je die niet kunnen inruilen bij Apple support center?

Anders eventueel eens overwegen een iWatch met saffierglas te nemen? Das sterker en krasbestendig... tenminste als het saffierglas van hoge kwaliteit is.
Het is de series 0 met saffierglas die ik had (allereerste versie), maar ondertussen is die traag. Mijn een tweedehands series 0 zoeken zou goedkoper zijn dan hem laten herstellen.
Echt wel jammer, want na 4 jaar was er nog geen enkel krasje te bespeuren op het glas terwijl ik er al een paar keer perongeluk mee tegen een stenen muur heb gestoten, dus dat glas is echt wel dik in orde. Maar jammer genoeg heeft het glas de klap van 1.40m niet overleefd. Hij is echt recht op het scherm geland en dan is het gebarsten. Hij werkt wel nog, maar tis geen zicht om er zo mee te gaan werken en naar klanten te gaan.
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
...das pure pech hebben... op naar een 4..... of is het ondertussen al een serie 5?
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
...das pure pech hebben... op naar een 4..... of is het ondertussen al een serie 5?
Sinds dinsdag is de series 5 aangekondigd. Preorderen kan vanaf dinsdag en de levering is 20 september als je bij de eersten was.
Mijn series 0 was ondertussen al pokketraag, dus tzal inderdaad een sneller modelleke worden. Maar de timing komt me niet goed uit, want ik wou ook een LG C9 65" kopen :(
 

krikri

Well-Known Member
3 mei 2015
1.509
156
66
Wel.. je zou kunnen opteren voor een goede led tv vs. Oled.. met het geld dat je uitspaard kan je makkelijk een iWatch kopen. Als je kijkhoek beperkt is, is het zeker de moeite om te overwegen. Bij de mediamarkt in Wilrijk staan er tal van toestellen naast elkaar en kan je vragen aan personeel om de led tv correct in te stellen.. dus niet in de “winkelstand” en om wat film materiaal te spelen, de verschillen zijn heel wat kleiner dan je zou denken.

rtings.com is ook een goede bron. uitgebreide en correcte reviews. Ook hier kan je merken dat de verschillen tussen led tv in top segment en oled veel kleiner zijn , dan met een goedkope led. Het prijsverschil daaraantegen tssn een led in topsegment en oled kunnen aardig oplopen.
 

broodro0ster

Administrator
Home-Theater Goud
24 apr 2014
4.099
320
113
Ik heb al een oplossing voor m'n Apple Watch. Kheb een series 4 van een collega kunnen overkopen voor 150euro.
Basically ne series 5 maar zonder always on display en zonder kompass. Verder zijn de functies, CPU, ... hetzelfde dus ik ben er goedkoop vanaf :)
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Joske007

Chr1st0f

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
1.909
242
73
iPadOS 13 en schermtijd, wat een gedrocht!!!

Om het gebruik van de iPad wat te beperken bij de kinderen staat Schermtijd op, met een paswoord.
Ik moest het paswoord aanpassen omdat ze dit achterhaald hadden.
Ik geef het oude paswoord in en daarna 2 x het nieuwe, maar het paswoord wordt niet aangepast. Pas na het herstarten werkt het nieuwe paswoord.
Een dag later en geen enkel paswoord werkt nog, niet het oude, niet het nieuwe.
Het enige dat ik nu nog kan doen is de iPad wissen en helemaal opnieuw beginnen, leuk :rolleyes: