• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Was te verwachten deze reacties. Dus buiten kodi lees ik niets van verbetering. Geen probleem maar doe dan ook niet of dit de hemel op aarde is. Dat jij problemen hebt met streamen zal volledig bij jou moeten gezocht worden en in je netwerksetting. Heb nog nooit een hakkeling gehad en chapters kan ik even snel doorbladen als bij een echt disc. Kijk, ik zou zeker fan kunnen zijn van kodi ze, ziet er allemaal gelikt uit. Maar de vraag was of er buiten dat nog redenen zijn om te veranderen en neen, hier heb ik nog geen zinnig antwoord op gekregen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik moet eerlijk toegeven dat ik met dune ook nooit geen problemen had met afspelen via netwerk.

Djaxx, we gaan eens de vraag omkeren, waar wil jij verbetering zien dan? Qua beeld zal je dat nooit hebben want je ziet ze nooit naast elkaar. Misschien wel met 4k (hoewel dan nog) maar dan moet je ook een 4k weergever hebben, de speler zal op dat vlak wel verschil maken natuurlijk Gebruiksgemak vind ik persoonlijk met kodi toch ook een pak beter (en al zeker voor vrouw en kinderen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Nee da is het juist. Ik gaf enkel aan dat ik voor kodi alleen geen nieuwe ga aanschaffen voorlopig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Het gaat wel erg hard met kodi nu, vooral de 3d mvc support onder windows (hardware based decoder) Om de 2 dagen een neiuwe release man man ik kan niet volgen Zowel iso als mkv! Werkt nu perfect, incl hd audio en 23.9xx ! Binnen kodi! Dus geen externe speler nodig! It rocks! Krypton zal hard toeslaan! Ik kijk er zo naar uit! Nieuwe videoplayer, nieuwe skins enz!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Puttermansz

Member
5 mei 2013
721
0
21
Ik heb een serie met meerdere afleveringen op 1 ISO bestand maar Kodi herkent hem niet. Is dit normaal?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Nog niemand hier die ook de kodi 3d mvc build geprobeerd heeft? Damn het kriebelt!!!!!! Misschien toch nog es proberen met mn amd, maar ik moet dan terug alles verhuizen
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Voor de kodi fans... (de believers dus) lol

Mag je binnen de maand een review van me verwachten van de himedia Q10 pro en de intel nuc dn2820

Niet voor alle forumgangers hier dus :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Zelfs als non-believer ga 'k het lezen, probeer mij maar eens tegen te houden
1f61b.png
1f606.png


Nu halve non-believer natuurlijk want Plex, welke ik gebruik, was ooit een fork van XBMC en gebruikt eigenlijk nog altijd véél code van XBMC/Kodi

Kijk in ieder geval uit naar je review, maar liefst niet met teveel one-liners in
1f61b.png
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik zal mn best doen

De review van de nuc zal wel enkel met de mvc build zijn... Dat hij hd audio kan doen in kodi onder windows is gewoon geweten, dat hij 3d kan mits TMT weten we ook Het is enkel de mvc build dus (die nog maar in ontwikekling is)

De himedia uiteraard enkel met kodi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Chickenlal

Member
26 jan 2016
206
0
19
Waarom kan ik nergens vinden om het toetsenbord in azerty te zetten :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Ik wil wel eens weten welke skin jullie gebruiken. Post maar los :p

Ik: Aeon MQ 7
 
Laatst bewerkt door een moderator:

demon

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
1.955
95
79
Default *gaat lopen*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
MQ7 ziet er likt uit, ook eerste in 1080p
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.717
419
98
Earth
Indien interesse wil ik eventueel wel mq7 delen Opgelet voorwaarde is dat het enkel hier gedeeld wordt en niet verder (of ik hang) Bovendien mogen er geen kodi logs geupload worden terwijl je die skin gebruikt (wordt vermeld in log)

Als jullie hiermee akkoord gaan dan wil ik wel delen
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Net overgeschakeld naar Unity. Daarvoor was het Confluence (default) of Amber.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Philip

Well-Known Member
18 nov 2014
1.053
90
80
Ik switch vaak tussen skins, maar blijf meestal terugkeren naar Confluence because it's "just right". Nooit een skin gevonden die me beter kon bekoren, behalve nu Unity dan
1f606.png
.

Maar de nieuwe default skin, Estuary wordt ook super.
 
Laatst bewerkt door een moderator: