• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Kodi topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Serieus?
Geklooi man !
Terwijl ik bezig ben met die sonos, kids willen film zien, lukt ook da nie
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Hmm. Iets opgevallen de laatste tijd. Weet nu niet of het aan Kodi ligt of de embary skin. Maar als ik Vlaamse films toevoeg komen die dus nooit in de lijst van net toegevoegde films. Als ik mijn volledige library bekijk staat de film er wel bij. Nog iemand hetzelfde probleem?
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Lol. May the 4th be with you op Kodi/Emby skin. Alle films die ze nu voorstellen zijn de SW films en series die ik heb staan. Goed gedaan 👍
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Het was de laatste tijd redelijk stil rond de VRT NU Kodi addon, maar achter de schermen zijn we bezig met andere VOD addon auteurs om Kodi te verbeteren.

Eén van deze verbeteringen begint langzaam vorm te krijgen, en is al redelijk goed bruikbaar: IPTV Manager

Via IPTV Manager wordt het mogelijk voor addons om hun live TV en live Radio kanalen beschikbaar te maken onder het TV en Radio gedeelte in Kodi en dat samen met de tv-gids voor deze kanalen. In de toekomst zou je dan ook afleveringen of films kunnen afspelen uit deze tvgids.

We willen graag dat IPTV Manager ook in Kodi zit, maar als je dit vandaag wil uitproberen, dan moet je de laatste development versies downloaden van VRT NU, VTM GO, Regio TV en VRT Radio én IPTV Manager handmatig installeren.
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Is wel lang geleden... Goed om te horen dat kwaliteit beter is nu.
 

cfgr@home

Member
27 dec 2020
46
6
13
71
Voor KODI gebruikers is er een zeer leuke video-add on: vanuit de satelliegroep in Nederlands is er wekelijks een zogenaamde playlist (Hans) van streaming content beschikbaar. In de eerste plaats voorzien voor Satellietontvangers met Enigma firmware, maar je kan die 'lijst' ook perfect inporteren in bijvoorbeeld VLC en nu ook dus als add-on in Kodi. Deze lijst bevat een paaar DUIZEND IP streaming diensten, waaronder per land de vrije zenders, filmservers, muziekservers, maar ook vele streaming webcams van over de ganse wereld. (ook zo'n leuke dingen als een binnenvaartschip met webcam zodat je uren kan meevaren..) :)
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Nadeel van ShieldTV is dat er altijd snel de nieuwste versie van Kodi wordt geinstalleerd. Resultaat is dat ik nu al op versie 19 - Matrix zit. Helaas werkt daar mijn skin Emby (nog) niet op en zijn er zelfs nog maar weinig andere skins te vinden ook.

De std skin van Kodi Matrix is wat aanpassen. Ik zal het wat tijd geven maar ga toch eens op zoek naar alternatieven... Iemand tips voor goeie skins die op Kodi 19 werken?
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Je kan die auto update toch uitzetten?
Ik zit nog op de 18, maar zal dit ook bekijken
 

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Allicht... Nog niet op gezocht. Maar ik ben wel het type dat altijd het nieuwste wil hebben... Ik was die Emby skin ook een beetje beu ook al is het een heel goeie skin. Dus was al aan het denken om eens iets nieuws te proberen. Dus heb nu het perfecte excuus gevonden.
 
  • Vind ik leuk
Reactions: Skank

jvanhambelgium

Well-Known Member
25 feb 2013
2.675
207
73
Tja, ik zal wat moeten oppassen. Met KODI 19 is het Python 3 dat nu gebruikt is ipv Python 2.7 in de KODI 18 reeks.
Ik denk niet dat m'n Vera Plugin op KODI compatibel gaat zijn, zal het toch in het ook houden.
 

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.715
418
98
Earth
Mm ik krijg de melding in kodi dat er nieuwe versie is, maar ik kan hem niet updaten
in het menu van de shield, zie ik ook nergens die optie lol
Ik wil en kan niet :p