• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

MEDE8ER Topic

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Is de med4000x2s ook een goeie? Zoek een simpel en goedkoop mediaspelerke die zoveel mogelijk afspeelt Dacht aan zoiets of een goedkope htpc...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Kan inderdaad ook, geen 3D, enz...
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Vraagjes omtrent de mede8er omdat ik met die spelers niet meer mee ben p:   -Kun je de mede8er draadloos bedienen via ipad/iphone (via wifi) ? dwz, links/rechts navigeren en films/muziek starten zonder dat je je ab moet pakken of anders gezegd, kun je hem bedienen wanneer hij achter een meubeldeurtje staat?   -Heeft de mede8er airplay of upnp ondersteuning?   - Kun je met de mede8er muziek afspelen die op bv een nas staat, met je tablet? Ik zie dat er een ipad app is met muziekjukebox functie.. dus ik veronderstel dat dit mogelijk is?   - Voor het bekomen van die artwork voor muziek , moet ik hiervoor nog de pc gebruiken of kan alles vanuit de mede8er opgevraagd worden?   En als laatste vanaf welke versie is dit allemaal mogelijk?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Al die mensen die mede8er hadden en niemand die het weet
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
1) Kun je de mede8er draadloos bedienen via ipad/iphone (via wifi) ? dwz, links/rechts navigeren en films/muziek starten zonder dat je je ab moet pakken of anders gezegd, kun je hem bedienen wanneer hij achter een meubeldeurtje staat? 2) Heeft de mede8er airplay of upnp ondersteuning? 3) Kun je met de mede8er muziek afspelen die op bv een nas staat, met je tablet? 4) Ik zie dat er een ipad app is met muziekjukebox functie.. dus ik veronderstel dat dit mogelijk is? 5) Voor het bekomen van die artwork voor muziek , moet ik hiervoor nog de pc gebruiken of kan alles vanuit de mede8er opgevraagd worden?   En als laatste vanaf welke versie is dit allemaal mogelijk?
1) Kijk eens hier en download die app eens op je iPad, dan weet je het meteen: http://mede8er.eu/nl/index.php?d=600x3d 2) Mede8er ondersteund upnp en dlna, (airplay geen idee) 3) Ja, heb ik een tijdje gedaan, met DS Audio van Synology = Dlna 4) ...geen idee heb geen iPad, Apple 5) Zoals ik reeds eerder zei, orden je ID-Tags zoals het hoort en volgens de standaard, hierdoor hebt je iets wat compatibel is met alles! 6) Kijk hiervoor naar de firmware van het gewenste toestel, dat weer voor ieder model verschillend is.   Hoop dat het nu duidelijk nu is
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voor de bezitters van een MED600X3D / MED1000X3D / MED800X3D. Nieuwe final firmware (V3.0.4 - 17March 2014</strong> X3D Series)   1. New Default Movie Scraper skin to accommodate longer plots

2. Updated TV Series Skin

3. Movie Scraper - select image to match the Scraper Language and if not found use the English image.

4. Movie Scraper/TV Series Scraper - If plot not available in Scrape Language then English will be used.

7. Improved look for incorrect aspect ratio poster images on tmdb such as French/Italian

8. Added NanumBarunGothic.ttf as default font for Korean

9.Increased Koren font size on about.jpg with Internal scraper

10. Fix. French translations

11. Updated German for Return - "Zurück"

12. Added Language Localization for new strings

13. Fix - Show the correct name for .web file in list view.

14. Fix - IPTV

15. Fix: Nav Up/Down with DVD/ BD

16. Fix: Missing Index when navigating Movie JukeBox

17. Fix: Initial Setup Manual Settings Time Option

18. Fix Mini Keyboard to be able to change Languages

19. Fix: USB Power off as reported by some users

20. Updated Hungarian String Table

21. Dev: Added .web icon on Internet Page for Internet Radio or any web url support.

Default .web is BBC Radio Stations via Tunein Radio

Make your own .web file and import it into the GUI. <strong>Download .web example
 Dutch Radio Stations:[/b] <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.mede8er.org/artwork/temp/2014/.WEB/NL_radio.web']http://www.mede8er.org/artwork/temp/2014/.WEB/NL_radio.web

Save the .web file anywhere. Navigate to the file and focus on it and press 'Enter' and it will be added to the .web screen.

You can remove any .web link by pressing the 'menu' button and selecting 'Remove'  
Gravity_Movie_Sheet.jpg
tv_Series_filmstrip.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
En ze blijven naarstig aan de weg timmeren daar bij Mede8er, deze keer vooral bug fixes



V3.0.5 - 4 April 2014

1. Fix: music jukebox: the 'title' is not updated when using PREV Button. - also fixes same problem on netapi

2. Fix: set screen size: move the alignment 2 pixels to right, and 1 pixel on the bottom.

3. Fixed - Occasional crash when powering down while on Network.

4. Fix: Missing search window in subtitle download for Croatian etc

5. Dev: jukebox+: Allow 'edit' on about.jpg and will sync image and text content to source folder (Make sure source folder is write enabled and reachable when you use this function).

To edit in JukeBox+ - Open JukeBox+ from favourites and navigate to any Movie and 'Enter' and you will see about.jpg. Now press 'edit' button and edit as normal and when you save the source movie folder will also be updated.

6. Fix. Exiting Movie JukeBox does not reset search filters

7. Fix: Folder with 'view.xml' inside cannot be made into an Aggregated JukeBox.

8. Fixed skipping 2nd line of external srt subtitles

9. Fixed - jukebox+: after installing new firmware cannot set 'Aggregate JukeBox' to old JukeBox+ folder.

10. Feature: add Auto Standby for ERP, and default set to OFF

11. Feature: setup option: add a new option for 'xvYCC' control - to fix Darbee issue - must restart movie for new setting to take effect.

12. Fix Green screen when in Video Preview and pressing 'Home' or Power' button on remote

13. Dev: string table: add translation for FR/HE/KR

14. Added Portuguese Localization

15. Added Localization for new strings for Auto Shutdown



Meer info en download links: http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,14062.0.html
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Amaai, die jongens blijven maar sleutelen aan die updates
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Support daar is toch wel knap hoor, in vgl met dune enz
 
Laatst bewerkt door een moderator:

luckske

Well-Known Member
13 apr 2014
1.651
47
61
Staat vandaag de MED1000X3D in het zwart in aanbieding op iBood, 145euro (incl verzending).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voor de bezitters van een MED600X3D / MED1000X3D / MED800X3D. Nieuwe firmware (V3.0.6_6May2014</strong> X3D Series)

1. Fixed - Green screen 3D Top & Bottom and PGS subs

2. Fixed - Button Key mix up on X3D unit buttons (not remote)

3. Improved thick border Subtitles - Its still mirror based and improvement is small but we are trying to stay away from the old way due to the bad Aliasing effect.

To test - Open subtitles menu while a movie is playing and focus on the extreme right menu with 'abc' - top selection is as it was. Second option is with the improved border.

4. Removed Boot up audio.

5. Changed Home Page YouTube to HTML5 so that users can use USB Keyboard for text input Search

6. Set Auto Standby to 'on' - set time to 2hours

7. Added Setup Option for Movie Scraper A-B - A= long plot length B = old style normal plot length

8. Updated French Localization <strong>Note:
for YouTube exit on USB Keyboard - Ctrl + ',' = Stop  
Apsolute_Web_User_18.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.748
422
98
Earth
Ik zou die graag es in actie zien Vind het er altijd gelikt uitzien ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Voor de Mede8er 600X3D gebruikte ik als Windows gebruiker steeds de volgende scrapper Windows-combi “Yadis en Yadismede8e</strong>r” probleemloos. Ik vraag me af hoe de Mac-gebruiker aan de slag gaan met de Mac-combi “<strong>DuneX en DuneXtomede8er”. Helaas krijg ik DuneX 0.9.2 niet werkend, het programma wil gewoon niet opstarten op OS X 10.9.5.

Iemand die me hier op weg kan helpen of de bovenstaande combi's al heeft geprobeerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Héél vroeger nog met DuneX gewerkt, zelfs de Franse developer met een aantal zaken geholpen. Helaas lijkt de ontwikkeling van dit programma gestopt.

Als je de Console app openzet krijg je daar een melding te zien als je DuneX probeert op te starten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Stiibun zei:
Héél vroeger nog met DuneX gewerkt, zelfs de Franse developer met een aantal zaken geholpen. Helaas lijkt de ontwikkeling van dit programma gestopt.

Als je de Console app openzet krijg je daar een melding te zien als je DuneX probeert op te starten ?
Uit wanhoop had ik deze progs al verwijderd, ik zal je spoedig laten weten welke foutmelding er weer tevoorschijn kwam
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.277
211
68
Ha Rik zie dat je net zoals den dezen, niet zo veel geduld hebt met programma's die niet werken
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Intussen start het programma DuneX onder Yosemite wel op
1f643.png
en ben ik al een stap dichter. Helaas stuit ik dan op het volgende probleem "DuneX laadt geen "posters" ? http://mede8erforum.eu/index.php?topic=18128.0

Is er nu voor de Mac gebruikers geen ander goed werkend alternatief
2639.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: