• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Monsters University 3d en mediaspelers op pc

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Deze net helemaal bekeken , top! Alleen, bij het afspelen met TMT 6 (zowel in 2d als 3d) heb ik gedurende de ganse film licht haperingen in het geluid (engelse 7.1 hd track)   Nog iemand dezelfde problemen? Nog bij geen enkele andere 3d film dit probleem gehad.   Met het afspelen van dezelfde film in xbmc, geen probleem met het geluid (maar dan speelt hij wel in 2d af)   Dus mijn vraag is of er iemand deze wil testen in tmt6 en terug replyen aub   Edit: Net dit gevonden : http://forum.dvdfab.com/showthread.php?t=23458   Quote: A lot of media players will play the 50 gig iso wrong because they don't play from the very start of the iso but just at the start of the main movie.   This movie also has 30-40 files making up the movie when they play there's small audio dropouts when switching from one file to another during playing back in 3d.Playing the 3d movie in 2d audio plays fine.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Blijkbaar is het een zeer gekend probleem. Way to go disney. Heeft blijkbaar te maken met de combinatie truehd en seamless branching dat Disney toepast.
2639.png
't staat er vol van op avsforums enzo Heeft helemaal niks te maken met cinavia mochten er hier mensen zo over denken
263a.png
  Dus bezint eer je begint en de bluray aanschaft! You're warned !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Ga met die BD denk 'k toch echt geen probleem hebben hier op de Oppo, zou me bijzonder verbazen moest dat niet goed gaan.   TMT6 draait wel niet op een Oppo
1f61b.png
  Rho problemen met TMT6 en nu jij ook, lijkt me eerder een programma met nukken te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ga met die BD denk 'k toch echt geen probleem hebben hier op de Oppo, zou me bijzonder verbazen moest dat niet goed gaan.   TMT6 draait wel niet op een Oppo
1f61b.png
  Rho problemen met TMT6 en nu jij ook, lijkt me eerder een programma met nukken te zijn.
    Tuurlijk, vandaar dat de berichten op avsforum , dat de disc op een oppo audio probs heeft, niet voor jou van toepassing zal zijn. Koop hem maar blind aan, maar niet komen achteraf he
1f609.png
  Tis niet enkel met software he.. die disc problemen lol   TMT is trouwens ZEER stabiel. Ik kan er niet tegen als ze software onterecht afkraken... Ik heb 0,000000000000000000000 issues met films!   Behalve deze ene..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ik daag je zelfs uit. Koop de 3d disc en speel hem op je perfecte oppo speler af ! Lol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Origineel blijft altijd beter dan de warez shit, dat kan je geoon niet ontkennen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Origineel blijft altijd beter dan de warez shit, dat kan je geoon niet ontkennen...

Dat is echt de grootste onzin die je maar kan zeggen...

Origineel en 1:1 copy zijn perfect hetzelfde!

Mensen die dingen beweren , weten echt niet wat ze zeggen sorry.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
En daar gaat het hier ook helemaal niet om.. Is ook met de originele disc blijkbaar..

Dus maak er weer geen zon topic van aub
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Dat is echt de grootste onzin die je maar kan zeggen...

Origineel en 1:1 copy zijn perfect hetzelfde!

Mensen die dingen beweren , weten echt niet wat ze zeggen sorry.

OK ik neem de uitdaging op. Monsters Univesity die je hebt is een wat, BD25 klopt dat ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Tuurlijk, vandaar dat de berichten op avsforum , dat de disc op een oppo audio probs heeft, niet voor jou van toepassing.

Heb je tijdstippen wanneer het probleem voorkomt ? Koop doe 'k hem sowieso en kijk eens aan nog wel de 3D versie ook zeker
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Heb je tijdstippen wanneer het probleem voorkomt ? Koop doe 'k hem sowieso en kijk eens aan nog wel de 3D versie ook zeker
263a.png

Overal
1f609.png


3d is zeker de moeite! Maar blijkbaar is het ook zo metd e 2disc volgens iem op htforum. Dat kan ik niet bevestigen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Blijkbaar als je switched naar PCM zou het opgelost moeten zijn. Zal dit es moeten testen. Hoe doe ik dit? In de software of via de versterker? Zijn er nadelen daaraan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Heb nergens gezegd dat mijn Oppo almighty is, alleen dat deze er normaal geen probleem zal mee hebben. Zal het wel zien ergens volgende week. Misschien kunnen we wel eens bij jou testen, ga je tenminste zien hoe een BD eruit moet zien :p
1f606.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Heb nergens gezegd dat mijn Oppo almighty is, alleen dat deze er normaal geen probleem zal mee hebben. Zal het wel zien ergens volgende week. Misschien kunnen we wel eens bij jou testen, ga je tenminste zien hoe een BD eruit moet zien :p
1f606.png

263a.png
loooooooool
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Heb nergens gezegd dat mijn Oppo almighty is, alleen dat deze er normaal geen probleem zal mee hebben. Zal het wel zien ergens volgende week. Misschien kunnen we wel eens bij jou testen, ga je tenminste zien hoe een BD eruit moet zien
1f61b.png
1f606.png
  identiek zoals ik hem nu zie he loooool   dat van almighty is maar een grapje he, niet te zwaar aan tillen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Reeds een paar 3D films gezien o.a. The Croods maar is nu toch reeds een tijdje geleden. Pacific Rim misschien binnenkort eens in 3D herkijken maar wil de US versie hiervan. Turbo staat ook op de planning. Al bij al kijk 'k weinig 3D films en moet zeggen mis niet echt iets in mijn eigen bescheiden mening
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator: