• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Monsters University 3d en mediaspelers op pc

Sphinkx

Well-Known Member
Home-Theater Goud
19 feb 2013
2.478
309
93
Ik heb de iso ook staan. Zal het eens testen. Helaas zal dat pas volgend weekend gebeuren. Ik ben deze week en volgende week geen enkele avond thuis
1f644.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Je kan het probleem oplossen door op pcm te zetten ipv bitstream, maar soit, blijft een grove fout v disney !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
En de originele disc heeft het probleem ook? Mijn problemen met TMT6 zijn afhankelijk van het feit of ik uit frustratie een bluray speler heb aangekocht of niet. Staat er een bluray speler in huis, doet TMT6 het perfect. Verkoop ik de speler, doet TMT moeilijk.
1f62e.png
  Kan je eens testen of die film het altijd slecht doet, of dat het soms wel lukt om het op een deftige manier af te spelen? Ik merk het namelijk met sommige van mijn discs ook. Verschillende keren getest en altijd lipsync problemen. En plots niet meer. Dan spelen ze perfect. (natuurlijk net als je een ticket hebt gepost bij ArcSoft, waardoor je geen nuttige logfile kan opsturen :angry: )   Ik weet dus niet of er nog zulke discs zijn of dat het aan TMT6 ligt of aan iets anders. Maar als je hetzelfde effect met deze film krijgt zou het wel eens een gelijkaardig fenomeen kunnen zijn.   Loopt de audio altijd achter op het beeld en is de vertraging variabel gedurende de hele film?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Rho, jouw probleem staat hier los van, heeft er niks mee te maken.   Het is een probleem tss seamless branching die toegepast wordt, en de audiotrack   En ja, originele disc heeft het ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Stiibun

Well-Known Member
19 feb 2013
3.276
211
68
Nog niet geprobeerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Rho, jouw probleem staat hier los van, heeft er niks mee te maken.   Het is een probleem tss seamless branching die toegepast wordt, en de audiotrack   En ja, originele disc heeft het ook.
Ja, het is ondertussen dudielijk dat het niet aan TMT6 of de discs ligt, maar aan Marantz. Het is niet echt een fout van Marantz, maar ze hadden misschien iets duidelijker het verschil in inputs kunnen verklaren.   Zijn ermeer Disney schijven met dit probleem, of hebben ze na dit euven ingezien dat ze het op andere schijven beter anders aanpakken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Jij hebt het op jouw probleem dit topic gaat over iets anders.

Ontopic. Dus dan zou het wel aan tmt en oppo liggen vermits die firmware update dat oplost.

Ik heb net een nieuwe versie v tmt 6 , tis mss ook opgelost. Binnenkort es testen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

rho

Active Member
13 aug 2013
1.133
0
39
Mijn laatste vraag was wel degelijk met betrekken tot deze schijf en of andere releases van disney het ook hebben.
1f609.png
  De laatste versie is toch nog steeds 6.5.1.150. Dat is al een tijdje zo hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
419
98
Earth
Ik had die versie nog niet. Es testen of het daarmee opgelost is
 
Laatst bewerkt door een moderator: