• Hallo Bezoeker, Het is ons opgevallen dat je nog geen bericht gemaakt hebt! Waarom neem je niet even de tijd om jezelf voor te stellen en nieuwe vrienden te maken.

Nieuwe receiver

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Een goede week terug helaas de bliksem op ons huis gehad
2639.png
Gelukkig geen brand ; enkel schade aan schoorsteen en dak + uiteraard heeft de electriciteit ook een ferme tik gehad. TV was volledig uitgeschakeld, dus deze is OK. Maar PS3, digicorder, switch en receiver zijn naar de vaantjes. De zekeringkast stond letterlijk te roken na de inslag, we ruiken het nog een beetje. Intussen volledig vernieuwd geweest. In de keuken is ook de vaatwas kapot, rest blijkt nog te werken. 't Komt allemaal goed, we zijn goed verzekerd
1f609.png
  Het positieve is dat ik nu mag uitkijken voor een nieuwe reciever
263a.png
Pioneer komt er bij niet meer in, ik kreeg deze nooit ideaal afgeregeld bij mij en geluid vond ik nooit top. Eerste reflex was om terug te keren naar oude liefde Onkyo, maar na wat opzoekwerk komen zowel Denon als Marantz meer en meer in beeld. Budget staat niet echt vast, ergens tussen de 600 en 800 euro mag deze wel kosten.   Huidige kandidaten zijn : Marantz SR7007 Denon X3000 Onkyo TX-NR727   Wij zoeken een goede combi film/muziek : bij ons 50/50 muziek/film   Alle tips welkom !   grts   Christian
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Er staat een mooie Marantz 7007 te koop op htforum voor spotprijsje! Best da ge verzekering hebt
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Zou vrij dom zijn, mijn broer heeft vorige week 1 bijmarcel gekocht splinternieuw voor 725 ...


Als ik je verhaal lees besef ik dat ik toch echt eens werk moet gaan maken van spanningsbeveiliging.

Iemand goede ervaring want hetgeen ze op ibood altijd aanbieden krijgen altijd slechte reviews.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Zou vrij dom zijn, mijn broer heeft vorige week 1 bijmarcel gekocht splinternieuw voor 725 ...

Als ik je verhaal lees besef ik dat ik toch echt eens werk moet gaan maken van spanningsbeveiliging.

Iemand goede ervaring want hetgeen ze op ibood altijd aanbieden krijgen altijd slechte reviews.

Ik had zo'n verdeelstekker met beveiliging : niks geholpen!


Wie is Marcel? Is dat HC Hifi?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Xtian, was dit via je brandverzekering gedekt of heb je een aparte genomen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Amai nieuwprijs nogal gezakt.. Mooi!   ik zou zoiets herkopen
263a.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
@djaxx : valt onder brandverzekering. Allee, tis te zeggen : wij hebben bij Fortis AG de TopWoning+ formule. Dan is ALLES gedekt behalve wat niet in de polis staat. En de enigste uitzonderingen zijn : moedwillig uw kot in de fik steken (duh..) en oplichting van de maatschappij, zo'n zaken een beetje. Zo hadden wij ooit eens miserie dat de slokker aan de oprit het regenwater niet meer kon vangen, de afvoer was dichtgeslibd door de vuiligheid van de tractoren die op de baan bleven liggen. Dit heeft de polis zonder discussie ook opgelost (slokker is op mijn eigendom) ; tot zelfs nieuwe dolomiet toe!   Stuurt Marcel ook op naar Belgie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Ja Marcel stuurt naar Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Xenomorph

Administrator
Medewerker
19 feb 2013
2.067
89
53
Je hebt toch ook al je elektriciteitsdraden in de muren ook moeten veranderen? Denk dat ze vast zullen vastgesmolten zijn in hun buizen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Je hebt toch ook al je elektriciteitsdraden in de muren ook moeten veranderen? Denk dat ze vast zullen vastgesmolten zijn in hun buizen!
  Die zijn allemaal uitgemeten en getest geweest : alles OK, behalve
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thibault

Active Member
19 feb 2013
185
29
36
45
Harelbeke
www.facebook.com
heb onkyo 709 en hier is't ook 50/50 muziek/film, veel radio luisteren en vinyls, mij hoorde ni klagen
263a.png
had ik geen beperking gehad van mijn meubel had ik zwaardere gekocht die ertussen kon :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
<blockquote data-author="Stijn" data-cid="7243" data-time="1379835272">

Ja Marcel stuurt naar Belgi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Na lang twijfelen vandaag overstag gegaan voor een Marantz SR7007. Besteld bij Hificorner.nl, en maar meteen een nieuwe Logitech Harmony Touch meebesteld
263a.png
Hun shop heeft hele goede reviews, en ze maakten een hele mooie prijs. Ik kreeg letterlijk een antwoord op mijn mails binnen de vijf minuten : grote klasse. In principe wordt alles vrijdag geleverd. Hopelijk krijg ik geen spijt dat ik niet heb gekozen voor oude liefde Onkyo, maar ik las toch meer lovende kritieken over de Marantz SR-7007 dan over de Onkyo TX-NR727, vooral in combi met Focal. Ik heb de Marantz notabene bij mijn baas mogen aanhoren, in combi met B&W mini theater, en vond de klank heel warm ; net zoals ik het wil. Die heeft wel meer dan het dubbel betaald bij HifiHome, begin 2013 !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Skank

Well-Known Member
19 feb 2013
18.716
418
98
Earth
Nnce! Ging ook mijn keuze zijn! Wordt genieten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Amai meer dan het dubbele begin 2013 kan tellen, ik heb in die periode ook nog wel 1000 mogen neertellen. Nu is het de moment om hem te kopen e. Mijn broer heeft hem bij marcel voor 725 mogen hebben. Je prijs zal er zeker niet ver af liggen, ze leggen elkaar daar nogal het vuur aan de schenen heb ik gemerkt. Gelukkig voor ons. Feli alvast. Ga je je geen seconde beklagen, al ken ik onkyo zelf niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

xtian

Member
23 feb 2013
178
1
21
Prijs staat op hun site : 695 flappen. Mijn baas betaalde 1499 euro ervoor! Niet te doen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Joske007

Moderator
Medewerker
4 mei 2013
4.181
144
68
Proficiat met de aankoop en Hificorner.nl is een deftige winkel, waar ik mijn SVS-sub destijds heb gekocht. Succes
1f609.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

djaxx

Well-Known Member
19 feb 2013
2.237
33
58
Prijs staat op hun site : 695 flappen. Mijn baas betaalde 1499 euro ervoor! Niet te doen...

Eeerg scherp! Geniet ervan.
 
Laatst bewerkt door een moderator: